Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 26.01.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
12 punktów
-
"Don't give up 'Cause you have friends" Peter Gabriel & Kate Bush, Don't Give Up🎶🙂7 punktów
-
5 punktów
-
Jak to mówią "nawet najlepsze może się znudzić". Zaczynam rozglądać się nad czymś z nowego świata i pora pożegnać się z dobrym starym kompanem. Były ze mną dość długo, służyły dzielnie, za co zostały nagrodzone wizytą u producenta pod koniec zeszłego roku w celu wyczyszczenia, wymiany gniazd, metalowych siatek i sprawdzenia strojenia i balansu. Dodatkowo, co ciekawe, 64Audio wymieniło faceplate'y na najnowsze. Tak że wyglądają jak nówki ze sklepu No dobra, były tak piękne, że niestety z podniecenia jedna mi feralnie wypadła i zrobiło się lekkie wgniecenie przy jednym z gniazd. Nic specjalnego i trzeba się przyglądać, ale jednak idealne już nie są. Widać na jednym ze zdjęć. W zestawie moduły m15 i m20, etui, kabel i wszystko, co było w pudełku minus jeden zestaw tipsów. Cena: SPRZEDANE4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
To ja zareklamuję ISN H40 i podziękuję za ich forumową rekomendację. Chciałem iem z mocniejszym basem do określonej muzyki, obawiałem się jednak zamulenia dźwięku a tu niespodzianka - są idealnie zestrojone. Mają wszystko Nie dziwię się , że mają swoje lata od kiedy są produkowane, a wciąż jest grono, które uważa je za wyjątkowe.3 punkty
-
Najlepszy dongle jakiego słuchałem na spółkę z fc6, tylko inna prezentacja. Elite brzmi jak dap za 1000-1600e i nie ma w tym żadnej przesady. Jak dla mnie ma lepszy tuning niż dx320 ze stockowym ampem. Gęsty dźwięk, z lekką agresją, której nigdy za dużo. Z jednej strony 1 plan lekko oddalony, ale nie za bardzo, przez co nie traci się emocji w wokalach. Wszystkie iemy, które mam brzmią z nim bezbłędnie. Z Twilight jest magia. Holografia na poziomie dapów z wyżej wymienionej półki cenowej. Jedynie AK sp1000 ma szerszą scenę i czystsze midy, ale szczerze mówiąc, to mógłbym mieć tego dongla jako jedyne źródło i nawet bym nie zauważył jakichkolwiek braków. Nie wiem jak oni to zrobili ale chylę czoła IBasso.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
@side byłeś ciekawy moich opinii o EF400 w moim wątku, więc proszę. Fajnie, jakbyś też się podzielił, bo też jestem ciekawy, czy masz podobny odbiór lub czy coś widzisz inaczej. EF400 i ST-AMP różnią się znacznie, dużo bardziej niż różnią się K7 i ST-AMP. Jak ST-AMP nazwałbym upgradem K7 z tej samej szkoły dźwięku, tak EF400 to zupełnie inna bajka. Może polaryzować, bo jego sposób prezentowania dźwięku jest taki "inny". Większość odsłuchów i poniższe spostrzeżenia są z trybu low gain OS, który wolę. Kilka słów porównania OS z NOS niżej. Największe różnice to scena, bas, średnica. Po pierwsze jest niezwykle dużo przestrzeni i powietrza, zarówno na szerokość jak i w głąb. Szczerze mówiąc nie sądziłem, że można usłyszeć tak dużą zmianę bez wymiany słuchawek. Co ciekawe, chyba nawet bardziej ją słyszę w zamkniętych dynamikach niż naturalnie scenicznych planarnych Edition XS. Ktoś gdzieś napisał, że EF400 potrafi otworzyć każde słuchawki i coś w tym jest. Natomiast dzieje się to bez utraty proporcji, nie jest tak, że wszystko jest gdzieś odepchnięte. Co ma być przy uchu i intymne, to jest. Ale co ma być daleko, lub gdzieś z tyłu, lub jako jedna z warstw w tle, to będzie zdecydowanie bardziej niż u pozostałych dwóch. Wszelkie efekty oparte na stereofonii i binauralnym dźwięku robią większe wrażenie. Ale żeby nie było, ST-AMP mimo, że scenę ma mniejszą, to na pewno nie małą. Precyzyjną, efektowną, gdzie trzeba. Ale to nie ten poziom. Scena EF400 >> ST-AMP > K7 Po drugie bas. EF400 dorzuca sporo od siebie, konkretnie podbija midbass w taki boomiasty, rozlazły sposób, że traci się dużo tekstury i przekazu na rzecz basowej bułki. Nie podoba mi się to. Lubię bas precyzyjny, zwarty, "planarny". Słuchawki, których wcześniej używałem bez żadnego EQ dolnych rejestrów stały się przez to mniej słuchalne. Na szczęście udało mi się to ujarzmić w EQ APO/PEACE paroma filtrami. Głównie dotknęło to zamknięte dynamiki, planary w mniejszym stopniu, chociaż również. Natomiast od tego momentu testując A/B zacząłem używać dwóch różnych presetów EQ dla każdej pary... Dla chudszych na basie planarów HIFIMana bez EQ może i takie strojenie działa. W moim przypadku wolałbym zdecydowanie przekaz ST-AMPa czy nawet K7. Bas ST-AMP > K7 >> EF400. Po EQ ST-AMP i EF400 oceniam na równi z lekkim wskazaniem na Earmena, bo niesmak pozostał Po trzecie średnica. Tutaj poniekąd wiąże to się ze sceną. ST-AMP prezentuje średnicę bliżej, EF400 trochę ją wycofuje. Co ciekawe, nie tyle wokale, co instrumenty, np. gitary. ST-AMP prezentuje je bardziej bezpośrednio, bardziej agresywnie i dynamicznie. Nie oznacza to, że EF400 nie ma pazura, ale jest nieco mniej zadziorny choćby w muzyce metalowej/rockowej. Z drugiej strony w innych rodzajach muzyki, np. klasycznej, instrumentalnej zyskuje przewagę i to sporą. Średnica - kwestia gustu i zależy od utworu. Tak ogólnie: ST-AMP właściwie ciężko coś zarzucić. Wszystko robi przynajmniej dobrze, gra naturalnie, realistycznie, przejrzyście, z pazurem, organicznie. Fajnie na nim brzmi metalowe łojenie. Agresywnie, ale bez męczenia i kłucia w uszy. Natomiast EF400... To sceniczne, potężne, "monumentalne", głośnikowe granie. Muzyka klasyczna, filmowa to efekt wow. Siłą rzeczy filmy i gry (single player) również. W przeciwieństwie do Earmana, są niedociągnięcia czy rzeczy, których wręcz w nim nie lubię bez EQ, np. wspomniany bas. Ale ma to coś. Coś, co ja akurat kupuję. ST-AMP przy EF400 to dla mnie trochę jak Passat lub nawet VW Arteon przy AR Giulii. Wszystko w Volkswagenie jest na miejscu, nic nie robi źle. Ale to Alfa jest jakaś i ma to coś, i sprawia więcej przyjemności z jazdy, nawet jeżeli w czymś niedomaga OS vs NOS. NOS brzmi dziwnie. Działa z jednej strony jak filtr zmiękczający, z drugiej strony robi dziwne rzeczy ze sceną, trochę jak efekty surround w kartach dźwiękowych Creative sprzed 15 lat, tylko że dużo subtelniej. Dodatkowo potrafi dziwnie rozproszyć niektóre zakresy. Czytałem, że swojego czasu były egzemplarze cierpiące na problemy z fazami, szczególnie właśnie w trybie NOS, może to to? Tak czy siak nie mam za bardzo pomysłu, w jakich przypadkach stosować NOS zamiast OS. Może przy krzykliwych utworach i jasnych słuchawkach? Może Ty lub ktoś podpowie3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Jako że wgryzam się w temat TWS, to mam ochotę pobawić się rotacją zabawek. Sprzedam w.w. doki, kupione na rynku wtórnym, kilkumiesięczne. Technics EAH-AZ60 | Piastów | Kup teraz na Allegro Lokalnie Dla forumowiczów 320 zł.2 punkty
-
2 punkty
-
Sony MDR-Z1R za 6600 PLN https://www.olx.pl/d/oferta/sony-mdr-z1r-signature-CID99-IDYj7e2.html2 punkty
-
Zapytałem mailowo, wysyłają i odbierają w polskich magazynach jeżeli mają na stanie. Moich nie mieli. Warto zapytać o promocje w mp3store, kilka rzeczy tam kupiłem i zwykle miło zaskoczyli mnie ceną. Wysłane z mojego SM-S916B przy użyciu Tapatalka2 punkty
-
2 punkty
-
To są po prostu pady Dekoni o te: https://allegro.pl/oferta/pady-dekoni-custom-went-owcza-skora-welur-do-grado-13413897379 Ja je kupiłem bo gąbki oryginalne się wytarły i nie było wtedy nic innego. Gra całkiem nieźle, bo bas jest ciekawszy i generalnie przetworniki są dalej od uszu. Trochę też są ocieplone co akurat GS2000e dobrze robi. Także na razie jestem zadowolony z nich, poza tym, że wielkie i wyglądają dość komicznie na głowie.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Proszę: https://duino4projects.com/eye-diagram-basics-reading-applying-eye-diagrams/ https://en.wikipedia.org/wiki/USB_communications Mask tests, also known as eye diagram tests, are used to determine the quality of a signal in the time domain. https://en.wikipedia.org/wiki/Eye_pattern Tu jest pokazany podobny wykres w przypadku "impedance mismatch" na wejściu i wyjściu: https://en.wikipedia.org/wiki/Eye_pattern#/media/File:Eye_pattern_mismatch.png Widać ile jest możliwych stanów pomiędzy 0 a 1? Pytanie czy kliku, czy może kilkaset (na sekundę?) i czy utratę, czy zmiany z O na 1 i odwrotnie. To taki auto-foch? Do kogoś jeszcze tego typu argumenty trafiają? Na razie nie doczekałem się na jakiś Twój naukowy / merytoryczny wkład do tej dyskusji. Czekam nadal. Jakieś linki, że wszystkie kable transmitujące USB Audio powinny grać tak samo? Na jakiej formalnej podstawie? Bo tak byśmy chcieli?2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Szukam zamienników, bo oryginalne niestety łapią zabrudzenia i nie chce mi się ciągle tego czyścić z kurzu... Potrzebna opinia, czy te pady będą ok? Ktoś może testował? Warto? https://www.amazon.pl/dp/B0C6SHDR95/?coliid=I2QPWP7X9RCTPR&colid=27V5PE0UX8J3F&ref_=list_c_wl_lv_ov_lig_dp_it&th=11 punkt
-
EF600 radzi sobie nawet z napędzeniem AKG K1000. Potencjometr jest w okolicy godziny 12.1 punkt
-
1 punkt
-
Wreszcie trafiłem na Sisu (2023) legalnie, taki balet przemocy ala Tarantino i włoskie spaghetti westerny (ale wloskie nie te Leone).1 punkt
-
1 punkt
-
To od jednego z naszych forumowych kolegów. Słuchałem tego egzemplarza. Polecam, jeśli ktoś ma czym to napędzić.1 punkt
-
Focal Elex za 1900 - nówka https://www.olx.pl/d/oferta/massdrop-x-focal-elex-headphones-CID99-IDXYKAs.html?reason=observed_ad1 punkt
-
Na ibood.pl masz SoundCore Space A40 za 270 pln z przesyłką.1 punkt
-
1 punkt
-
Jakby ktoś poszukiwał "klasycznych ciekawych słuchawek z Chin" takich jak ISN H40, Kbear Believe czy Thor Mjolnir to mogę takie zaoferować1 punkt
-
Aune AR5000 grają ze wszystkiego, bardzo podobnie do HD600 + lepsza scena + lepsze zejście basu1 punkt
-
Uhm. A w którym miejscu / momencie czasu na osi "X" następuje odczyt tego czy to jest 0 czy 1? Dalej: A bajt ma o 8 bitów. Jak pomylisz 0 z 1 na najmniej znaczącym miejscu to masz różnicę odczytu o 1. Jak pomylisz na najbardziej znaczącym miejscu bajtu to masz różnicę wartości 128 vs 256 przez zmianę tego 1 bita. Tu jest ciekawy wywiad z inżynierem od cyfrowego audio: https://darko.audio/2016/05/gordon-rankin-on-why-usb-audio-quality-varies/ "Not all USB cables are created equal and it’s the same for devices and even operating systems. Since getting the Tektronix I have tested probably thirty different USB cables on the fifteen computers in my lab. These computers run a variety of operating systems and the Tektronix results vary between computers even when the cable remains the same. Let’s just say it’s not as pretty as I thought it would be.”1 punkt
-
Masz prawo nie słyszeć, ale czy widzisz i rozumiesz tą różnicę? Chcę powiedzieć, że są uzasadnione, logiczne / naukowe przesłanki ku temu żeby 2 kable transmitujące USB Audio grały inaczej: 1. Przesyłamy sygnał cyfrowy w medium analogowym więc mamy problem kodowania i dekodowania najpierw z cyfry do analogu (nadajnik) a potem z analogu do cyfry (DAC, zanim przerobi to za chwilę znowu do analogu). 2. Transmisja jest głównie asynchroniczna (w 1 stronę). 3. Nie ma korekcji błędów sumy kontrolnej / retransmisji (protokół USB Data i Ethernet na wyższych warstwach to mają załatwione, USB Audio nie). 4. Nie ma pełnej sychronizacji zegarów nadajnika i odbiornika (I2S to zdaje się ulepsza, ale w USB Audio jest z tym słabo). Nie ma naukowych przesłanek żeby zapewnić, że 2 kable USB Audio będą grały identycznie. Można "mieć nadzieję". Albo pomierzyć ilość retransmisji / korekcji na takim samym kablu użytym do USB Data i na podstawie ilości błędów aproksymować ile będziemy mieli zniekształceń na wejściu DACa przy USB Audio. Jeśli ktoś mi pokaże na 2 kablach USB Data zero retransmisji przy transmisji, to jestem w stanie założyć że te kable najprawdopodobniej zagrają tak samo.1 punkt
-
IFI cała seria ZEN ..... ufff tyle lat tyle wersji urządzeń i we wszystkich zastosowany jest słabiutki potencjometr bez zbalansowania kanałów od początku skali i zalecenie firmy IFI Audio aby odsłuch rozpoczynać na godz. 9.00-tej ??!! w skali potencjometru bo inaczej będzie na jednym z kanałów głośniej. Szczególnie upierdliwe jeżeli masz wysoko-skuteczne IEM to wtedy drugie zalecenie aby zastosować ??!! ich adapter podnoszący impedancję iEMatch+ żeby nie ogłuchnąć i potencjometr przekręcić poza obszar braku zbalansowania. (to nie wyssane z palca info tylko oficjalna informacja) Miałem kilka i nie dziękuję nigdy więcej1 punkt
-
1 punkt
-
Zimny absolutnie nie. Neutralny, z domieszką ciepełka i muzykalności. Napisałem o nim trochę w wątku o donglach. Jestem zdania, że sygnaturę sprzętu, w większości, tworzy zastosowany wzmacniacz. Oczywiście układ dac też ma znaczenie, a raczej jego implementacja.1 punkt
-
Slade - Cum On Feel The Noize 1973 Mała, mała, mała! A więc sądzisz, że mam zły umysł Więc powiem ci, kochanie Nie wiem czemu tak jest Nie wiem czemu tak jest......1 punkt
-
Jak liczymy każdą złotówkę to jest wtedy sens. Z tym, że kupując w promce mp3store ten dodatek to też zabezpieczenie. Jak można iść do osoby która sprzedaje i sprawdzić ich stan porobić testy czy równe kanały, czy nic nie brzęczy, nie ma zniekształceń itd. to jest to opcja na oszczędność licząc na to, że przez te co najmniej 2 lata nic nie wyskoczy. Lecz za 180zł spokój ducha na 2 lata to dla mnie dobra transakcja. Co innego jak byśmy brali jakieś bardziej sprawdzone słuchawki. Aż takie mobilne nie muszą być, po prostu coś do Q5k przy zmienianiu miejsca odsłuchowego. HE4xx dalej bardzo lubię pomimo posiadania Sundara. Nie grają takim hifi, czy też dojrzałością Sundar, ale mają coś takiego w sobie co obiektywnie może jest na minus, ale ja je właśnie za to lubię, mają taką muzykalność. Wiele osób chwali je podnad HE400se, choć te mają niższe zniejształcenia i gładszą górę. Więc teoretycznie dla mnie mogłby być nawet lepsze. Nawet na pewno mija się z celem. Lecz może chodzi mi o efekt nowości. Dlatego jeszcze się waham. Też tak myślę, ale nie miałem motywacji, by zajrzeć, ale w końcu będę musiał. Ostatnio to znikło po czym znów się pojawiło.1 punkt
-
1 punkt
-
Problem jest tylko taki, że jeśli bit kontrolny się nie zgadza, to w protokole USB Audio (w przeciwieństwie do USB Data), odbiornik (DAC) nie ma jak powiedzieć nadajnikowi (src) "hej, coś jest nie tak, wyślij jeszcze raz". Odbiornik ma 2 wyjścia: pominąć ten pakiet lub grać z błędem. Podobnie jest zresztą w Audio CD: jest pewna tolerancja błędów, gdzie player decyduje się grać z błędami, może powtórzyć, ale bufor jest mały. Dopiero jak jest "bardzo źle" to płytka zaczyna przerywać. Ja różnice na kablach słyszę, obecnie używam kabla Phasure Lush^3. https://stordiau.com/products/lush-3-usb-audio-cable1 punkt
-
Właśnie myślałem o Gustardzie R26 + H26 do nich, ale ciężko widzę z dostępnością u nas. Stąd podpytuje za czym jeszcze warto się rozejrzeć. Też mi trochę barwy i nasycenia potrzeba do nich dołożyć.1 punkt
-
Jaka strata pakietów jeśli w 90% przypadków ludzie nie odróżniają MP3 320kbps od FLAC xD1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00