Skocz do zawartości

peter321

Zarejestrowany
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

42 Neutral

Ostatnie wizyty

547 wyświetleń profilu
  1. FIIO M17 to DAP - jasne że nie przenośny ale wraz ze słuchawkami mieści się w torebce i jest przemieszczalny w samym domu ,z domu do biura ,biura na wyjazd, w delegację,pociagu,hotelu....itp itd miejsca Mało tego mogę go wykorzystać w domu ze stacjonarnym sprzętem (nie tylko u siebie ale też u przyjaciół ) jako transport/DAC dla przyspawanego na stałe do jednego miejsca zestawu stacjonarnego. Nie chcę Ciebie przekonywać do DAP bo może tego nie potrzebujesz i masz inny setup ale kto słyszał jak M17 gra wie że to świetny sprzęt a w tej cenie i na GW.
  2. To jest okazja FIIO M17 na gwarancji do maja 2025 za 4300,- https://www.olx.pl/d/oferta/fiio-m17-dap-dac-hifi-player-gwarancja-CID99-IDZSPaE.html?reason=observed_ad
  3. Z cenami słuchawek Sennheiser szczególnie IEM to trudna sytuacja bo raz na oficjalnej stronie kosztują 4500,- https://sennheiser.pl/o/ie-900 aby po chili wskoczyć na 5799,- Tak czy inaczej zalew fake-ów zabił sprzedaż całej ich serii IEM 300,600,900 Sennheiser-a podobnie jak TWS-ów Sony ostatnio. Przy tak wysokich cenach słuchawek jest to całkowicie niezrozumiałe że producent nie broni się zabezpieczając towar. I zaniechał program weryfikacji legalności ich towarów poprzez ich oficjalna stronę kiedyś to działało. A oficjalni sprzedawcy na 15cm paragonie nie mogą znaleźć kilku milimetrów na wpisanie SN produktu?! Ktoś powie to kup w oficjalnym sklepie , no dobrze ale potem przekonaj drugą osobę jak chcesz je sprzedać używane słuchawki Sennheiser-a że te słuchawki i ten paragon to oryginalny pierwotny zestaw. ech temat rzeka...
  4. Już branża nas nauczyła i wiemy że ceny są bardziej ludzkie tylko 4 razy w roku - Promocja Kwietniowa - Promocja Wakacyjna - Promocja AVS - Promocja Świąteczna Przez pozostały okres słuchamy muzyki 🎧 i szukamy używek od audiofilów którzy sprzedają i szykują się na promki j/w
  5. Unique Melody MEST MKII Było 7.999.- W innym sklepie 6.499,- Jest obecnie 4.499,00,- Gdzie jest minimum ceny gdzie sklep nadal ma zysk i sprzedaje -a nie rozdaje charytatywnie ? 😉
  6. Pozostańmy przy Apple ale odejdźmy na chwilę od promowanego ,zalecanego ,zaszytego w prawie każde urządzenie Apple ,wygodnego ,czerpiącego z bezstratnego serwisu utworów z Apple Music przygotowanych w próbkowaniu 24bit/192kHz !!! przesyłania bezprzewodowego poprzez AirPlay starającego się "przepchnąć tą rzekę danych " poprzez wąski lejek kodeka AAC z ograniczeniem do 16-bit/96 kHz ???!! - gdzie tu sens ? Zaraz zaraz ale każdy może użyć streamera lub DAP z natywnym Apple Music nie AirPlay i po kablu cieszyć się z bezstratnej muzyki tylko że Sprawdźcie ile jest takich na rynku DAP-ów (A&K od kliku lat, FIIO...) , a dobrych streamerów kilka...................?? Mamy słuchać bezprzewodowo poprzez archaiczny AAC z przepustowością 320 kbit/s , i Apple nie chce ,nie próbuje nic zmienić w tej sprawie a mamy XXI w gdzie konkurencja nie jest krok ale o lata świetlne przed Apple Apple wie lepiej co to jest dla nas najlepsze -czytaj finansowo dla Apple najlepsze. Tak celem przypomnienia : SBC 320 kbit/s 16-bit 48 kHz 2003 AAC 320 kbit/s 16-bit 96 kHz 2015 aptX 384 kbit/s 16-bit 48 kHz 2009 aptX LL 352 kbit/s 16-bit 44,1 kHz 2016 aptX HD 576 kbit/s 24-bit 48 kHz 2016 aptX Adaptive 279-420 kbit/s 24-bit 96 kHz 2018 LDAC 990 kbit/s 24-bit 96 kHz 2015
  7. Słuchanie muzyki jest przede wszystkim dążeniem do jak najwierniejszego odwzorowania oryginału. Kiedy napotykamy niedoskonałości w torze audio lub w niewłaściwie nagranym/brzmiącym utworze, staramy się je poprawić poprzez ulepszanie kolejnych elementów naszych setup-ów lub przez "maskowanie" tych niedoskonałości za pomocą korekcji dźwięku, jak na przykład EQ. Oczywiście, przez wiele lat korzystałem z różnych możliwości korekcji dźwięku, w tym EQ, DSP itp. Z czasem zauważyłem, że dźwięk staje się coraz bardziej przyjazny dla ucha, aż doszedłem do momentu, kiedy ilość zmian przypominała już proces masteringowy w studiu nagraniowym. W odpowiednim czasie, wiele lat temu, trafiłem na AVS w Warszawie i zrozumiałem, że nie zawsze trzeba wydawać fortunę, aby ulubione utwory brzmiały inaczej. Testowy sprzęt przynosił naturalność, żywiołowość i barwę, wzbogacając scenę dźwiękową i efekty pogłosowe..... Nagle odkryłem, że moje ulubione utwory, znane mi od lat, nabrały nowego wymiaru, odkryłem w nich nowe elementy, które dotąd pozostawały ukryte ! – a wszystko to przy wyłączonym EQ! Cała moja kolekcja nabrała nowej wartości, przeniosłem się w inny wymiar i zacząłem odkrywać ją na nowo – szkoda, że tak późno to zrozumiałem. Zmiana słuchawek, wzmacniacza i innych elementów sprawiła, że nie muszę już "poprawiać" muzyki. Oczywiście, są nagrania, które brzmiały/brzmią niewłaściwie lub były źle nagrane, i czasami dostosowuję je do obecnego toru, ale to zdarza się rzadko i to jest raczej sytuacja jednostkowa niż reguła. Oczywiści zawsze warto mieć możliwość dostosowania dźwięku, i wiem o tym zarówno ja, jak i producenci sprzętu. Kto chce, stosuje włącza ręcznie EQ, a kto nie, omija go szerokim łukiem. Jednakże pojawił się nowy trend, gdzie producenci decydują i wiedza lepiej, jak powinniśmy słuchać muzyki. Osobiście uważam, że jest to przykład tego samego zła w audio. Apple Music na iPhone ze słuchawkami Apple to dobry przykład – kto chce, niech słucha, ale takie podejście niszczy charakter dźwięku. Algorytmy Apple, "dostosowujące" brzmienie ich produktów, zamiast ulepszać, sprawiają, że dźwięk traci na jakości. To bezczelnie włączony, bez naszej wiedzy EQ w TWS i kodekach o dziwnej krzywej Harmana, ale to się sprzedaje, i ludzie to kupują. Przekonanie kogoś, kto wydał fortunę na telefon i słuchawki, że HD600 z dobrym DAC/AMP mogą reprodukować dźwięk znacznie bardziej naturalnie niż iPhone, jest trudne, a czasami niemożliwe. Nie rozumiem tego podejścia, ale być może ta "krzywa" jest dostosowana do masowego klienta, a audiofil to gatunek wymierający?
  8. Domyślam się @Palpatine że znasz DAR - czyli funkcję cyfrowego remasteringu i pytasz ogólnie jak się sprawdza. Czy DAR w ULTRA ma sens - tak ale według mnie to taki dodatkowy ficzer który fajnie że jest. Używam go tylko z "gorszymi" starszymi nagraniami po włączeniu dodaje on trochę "blasku" żywiołowości takim nagraniom. Czy w muzyce z wysokim próbkowaniem on coś dodaje - taka muzyka sama się broni . Ultra z włączonym DAR robi się wtedy ciepła i z tych 11h odtwarzania schodzi do ok 8h. Zgłaszałem do A&K problem z DAR zaraz po zakupie 11.2023. Przy szybkim włączaniu i wyłączaniu (ciężko to zasymulować mnie się zdarzyło 2-3x ) kiedy utwór jest w wys. próbkowaniu i wyłączysz DAR a kolejny utwór jest 44.1 to dźwięk jest dziwny taki zniekształcony , ale wystarczy ponownie włączyć DAR i problem znika. A&K potwierdziło - i ta aktualizacja to miała naprawić, sprawdzam właśnie ale nie udało mi się tego zasymulować więc raczej poprawka udana.
  9. Aktualizacja firmware v1.26 to 628MB dla Kann Ultra już jest dostępna już ją pobrałem i zainstalowałem aktualizacja trwa ok 20 minut. Ultra musi być podłączona do zasilania - przy 75% akumulatora nie chciała sie instalować bez zasilania. Komunikat o aktualizacji pojawia się zaraz po uruchomieniu , na oficjalnej stronie jeszcze aktualizacji nie ma. Opis zawartych poprawek: - Fixed DAR issue (testuję ) - Added support for Apple Music Classical,Gboard apps (działa płynnie sprawdziłem - polecam jeżeli ktoś lubi ) - System stability improvements (szukam zmian)
  10. Pathos Converto Mk II - taka jest obecna rzeczywistość ,postęp w elektronice tak galopuje że coraz więcej pozostaje na rynku nowej niesprzedanej elektroniki która nawet przy obniżce ceny nie wzbudza zainteresowania
  11. Masz rację @Lord Rayden nie wiem dlaczego na rynku nie są dostępne interconnect-y zbalansowane 4,4-4,4mm (5 polowe) w wersji kątowej i dlaczego A&K takich nie sprzedaje skoro ma w ofercie urządzenia które tego wymagają. Nawet Astell & Kern na preOrder PA10 oferował ten Amp już w cenie - z nieswoim takim kablem.🤔
  12. Proszę bardzo umieszczam fotki: Astell & Kern Kann Ultra + A&K Leather org. Case Black oraz Astell & Kern PA10 + Dignis Nebula Case Black te covery pasują idealnie i wycięcia np. na wtyki słuchawkowe Furutech-a, Sennheisera ,A&K pasują co do mm. oraz IFI 4.4mm-4.4 mm kabel (tylko to połączenie zbalansowane ma większy sens i powoduje efekt WOW ! ) Jestem WIĘCEJ niż bardzo zadowolony z tej kanapki 🙂 wraz ze słuchawkami Sennheiser HD800s 300Ω w opcji słuchania z samego KANN ULTRA wystarczająca głośność to 80-90/150 w trybie Ultra zbalansowanym (16Vrms) w opcji słuchania z PA10 po zbalansowanym wyjściu z KANN Ultra 4,4mm i 4V LineOut z KANN ULTRA to ~1/3 pokrętła potencjometru daje wystarczającą głośność bez GAIN (4.2Vrms) lub z GAIN (6.2Vrms) jest ogień!. Jak przeliczać A&K-nowe Vrms na mW - długi temat i podobny do - dlaczego z PA10 przy tak niskiej mocy ze specyfikacji w porównaniu do 16Vrms z samego DAP-a jest aż taka słyszalna moc - na pewno ważną rolę tu odgrywa napięcie na LineOut z DAP Używając PA10 i słuchawek z niską impedancją < lub =16Ω - tak jak moje Astell & Kern AK T9iE - moc jest porażająca i proponuję tu zejść na LineOut z DAP do 2V Taka kanapka jest "przenośna" z pomieszczenia do pomieszczenia i można ją zabrać ze sobą gdzieś na dłużej poza dom np. do kolegi aby posłuchać jak brzmi 3 opcja wyjścia z DAP czyli PreOut i co DAC w KANN potrafi ,ale nie spaceruję z nią 😉 Ale izolacja od 230V zakłóceń ,brumienia itp (11h na DAP i 6h na PA10) ,minimalizm toru audio mieszczącego się w dłoni jego możliwości podłączeń poprzez LineOut, PreOut , PO, BT, Roon itp Nic więcej bynajmniej ja i obecnie nie oczekuję - jak zawsze nie namawiam - posłuchaj sprawdź osobiście.
  13. (Takie przemyślenia na temat zakupów z drugiej ręki) Według mnie, cena nie jest niezawodnym wskaźnikiem wiarygodności sprzedawcy. Wszędzie spotykamy ostrzeżenia: "Uważaj i nie daj się nabrać na super okazje". Faktycznie, niska cena zawsze budzi podejrzenia. Jednak, dlaczego szukamy używanych przedmiotów, zwłaszcza elektroniki, która jest tak często wymieniana przez kupujących? Sprzęt audio szczególnie wyróżnia się różnicą między cenami sklepowymi a rynkowymi, bo chętnie szukamy nowych doświadczeń. Ja pamiętam i Wy pewnie też radość z zakupu używanego sprzętu audio po znacznie niższej cenie. Ktoś go przetestował i stwierdził, że nie pasuje do jego systemu. Z drugiej strony, frustrujące jest dłuuuugie "sprzedawanie" sprzętu za wysoką cenę, ale szukanie czegoś nowego motywuje nas. Czasem musimy zrezygnować i sprzedać taniej.(wiem czasami boli ) Większość platform aukcyjnych chroni kupujących przed nieuczciwością sprzedawców. Mamy czas na akceptację transakcji po weryfikacji zakupionego przedmiotu. Unikamy wszystkich próśb o zaliczki i przedpłaty. Cena może być kusząca, ale nie powinna wyłączać zdrowego rozsądku.🤔
  14. Sennheiser - dokanałówki i ich "oryginalność" temat rzeka 🙂 - jak znam życie to paragonu brak , a jak brak ......................to kupować na miejscu i tylko zorientowana osoba w temacie która wie co i jak ponieważ https://pl.aliexpress.com/item/1005004747826829.html?spm=a2g0o.productlist.main.23.75ab17396f54MX&algo_pvid=49d316e9-b7a9-47aa-a9a6-6045dec2d685&algo_exp_id=49d316e9-b7a9-47aa-a9a6-6045dec2d685-11&pdp_npi=4%40dis!PLN!132.11!132.11!!!32.08!32.08!%40210384b917075923918774709eaa3e!12000030327153535!sea!PL!3047970026!AC&curPageLogUid=iuLJm51jKF7v&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności