Jump to content

quzio

Zarejestrowany
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About quzio

  • Rank
    początkujący
  • Birthday 05/04/1962

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Ogólne

  • Gender
    Male
  • Location
    Warszawa
  • Interests
    ogrodnictwo

Recent Profile Visitors

506 profile views
  1. quzio

    Zamoy72

    Kupiłem iBasso DX160 wszystko w najlepszym porządku,polecam!
  2. Myślę że trafił do Koreańskiej galerii zgruzowanych D2 pod tytułem Polak potrafi...
  3. Po ponad 70 dniach oczekiwania postanowiłem wysłać maila do serwisu (serwis@mip.bz) z nieśmiałym zapytaniem jakie są losy mojego D2.Szybko otrzymałem odpowiedż że w związku z przedłużającym się oczekiwaniem na sprzęt z serwisu producenta mam otrzymać nowego D2 (odbiór serwis Siedmiogrodzka 11).Niezwłocznie się udałem-otrzymałem i tak oto kończy się ta historia.
  4. Co się martwisz? co się smucisz? z Korei jesteś (D2) do Korei wrócisz...
  5. Po 21 dniach czekania dostałem maila od naszego serwisu że mój D2 został wysłany do serwisu producenta (cokolwiek to znaczy?) i że to jeszcze troszeczkę potrwa....
  6. Myślę że przystępny opis takiej funkcji przydałby się każdemu użytnikowi COWON D2
  7. W serwisie dostałem dwustronicowe POTWIERDZENIE PRZYJĘCIA produktu do naprawy i w pkt.4 Mam napisane że wyżej opisany produkt zostanie naprawiony (Gwarancja), oraz pkt.5 Szacunkowe koszty naprawy wyniosą:*0zl*,słownie:**(Gwarancja).Z wrodzonej awersji do wszelkich druczków,pisemek,potwierdzeń etc. przeczytałem to dopiero dzisiaj.
  8. W poniedziałek 14tego oddałem do serwisu D2 po problemach po wgraniu firmware w wersji 3.45B.Jak to zinterpretuje serwis nie mam pojęcia, ale jedno jest pewne że dowiem się przy odbiorze i dam znać.
  9. quzio

    Tapety

    I Ja coś dorzucę...
  10. Już dzwoniłem Siedmiogrodzka 11 Wita! w godz.11-17
  11. Nie polecam folii ochronnej firmy MyScreenProtector made in Poland.2 sztuki 62/92mm 10zł na giełdzie komputerowej na ul.Batorego w Warszawie.Beznadziejna ,ledwo oderwałem od ekranu D2 (myślałem że oderwie się razem z ekranem) jak zobaczyłem efekt końcowy.Totalna porażka estetyczna.Na opakowaniu napisane Gwarancja Satysfakcji,ochroni Twój ekran przed zarysowaniem,przywraca porysowanym ekranom nowy wygląd(ciekawe w jaki sposó,stworzony i wyprodukowany w Europie (!!!???),instrukcja obsługi w środku,obrysy ekranów na witrynie internetowej.Ble,ble,ble odradzam wszystkim.
  12. Jestem cienki z angielskiego jak pomidorowa z ryżem.
  13. Może istnieje tryb serwisowy jakaś kombinacja klawiszy ,reset albo cos podobnego.
  14. Po odpaleniu D2 EKRAN POWITALNY z Firmware 3.45b ,następnie drugi ekran Font Upgrade z paskiem postępu(jedzie do końca) póżniej ekran Resources Upgrade pasek postępu (wygląda jak by mu brakowało do końca 2mm ale może to moja nadinterpretacja). Ekran gaśnie.Procedura powtarza się przy każdym właczeniu.
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy