FeX Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Świetlana przyszłość... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bernie Opublikowano 6 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Dopóki w sklepach jeszcze są po 500-600 zł jest szansa je odsprzedać bez straty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adikadik Opublikowano 6 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Niektórzy już sprzęt odebrali, a mi jeszcze weryfikują przelew... 2-gi dzień. Cza było normalnie kartą płacić a nie oszczędzać 4 zł na prowizji ps. moje w drodze - dziś powinny już czekać w skrytce żółtego automatu paczkowego ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) Nawet o tym nie pomyślałem Po za tym weryfikacja przelewu to ściema, bo konsultant powiedział, że przelew dostali już rano, a ze względu na brak słuchawek na magazynie, piękny opis "weryfikacja przelewu" zmienią, jak tylko dostarczą brakującą sztukę i zaczną realizować zamówienie. Edytowane 6 Marca 2015 przez FeX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zucchero2304 Opublikowano 6 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 U mnie też napisali że nie ma ale przy zamówieniu jest "produkt w magazynie". I do tego to hasło "szybka wysyłka". Ciekawe kiedy będą mieli, fajnie by było w przyszłym tygodniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zucchero2304 Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) Po tym jak się długo dopytywałem, łaskawie mi napisali że anulowali zamówienie ze względu na brak towaru. Jak zwykle świetna obsługa. No to trzeba szukać innych słuchawek Edytowane 9 Marca 2015 przez Zucchero2304 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adikadik Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Po tym jak się długo dopytywałem, łaskawie mi napisali że anulowali zamówienie ze względu na brak towaru. Jak zwykle świetna obsługa. No to trzeba szukać innych słuchawek Nie chciałem krakać ale "ja wiedziałem że tak będzie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 E tam, powiem szczerze mam to w pompie przyjdą to przyjdą, nie przyjdą to będę miał siano. Specjalnie nic nie tracę, może tylko trochę nerwów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon32 Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Nerwy możesz mieć jak dojdą, chyba że lubisz ciemne brzmienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manuelvetro Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 lekko ocieplone, po ciemnej stronie też lekko, imo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paratykus Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Ci co nie dostali mają drugą szansę od życia. Odsłuchać przed zakupem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PENDRAGON Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Po tym jak się długo dopytywałem, łaskawie mi napisali że anulowali zamówienie ze względu na brak towaru. Jak zwykle świetna obsługa. No to trzeba szukać innych słuchawek Co za k... sy nieogarniete . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perul Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 E tam, nie martwcie się tym brzmieniem, niedługo powinny jedne trafić w moje łapki - chętnie się pobawię . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manuelvetro Opublikowano 9 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Oni się brakiem martwią... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 10 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Szanowny Kliencie, Na tym etapie nie znam jeszcze konkretnej daty dostawy produktu – obecnie weryfikujemy możliwość sprowadzenia towaru. Na ogół realizacja tego typu zamówień/rezerwacji zajmuje 14 dni. W tym terminie będziemy się z Państwem kontaktować w celu finalizacji dostawy. Dokładamy wszelkich starań aby produkt dotarł jak najszybciej. W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt. Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon32 Opublikowano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Pachnie mi to polityką iBasso . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) Jak wół im pisałem, że mają nie ściemniać tylko potwierdzić czy w ogóle dojdzie do realizacji, bo nie mam ochoty czekać 2tyg. z zamrożoną kasą i na końcu się dowiedzieć, że nie ma szans. Edytowane 11 Marca 2015 przez FeX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrBrainwash Opublikowano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Jak taK czytam o waszych zmaganiach i wyczekiwaniu to sam zaczynam być zmęczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Taki żywot... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PENDRAGON Opublikowano 11 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Tak to jest, jak sie siedzi po obu stronach kabla, bo normalnie... to by sie z "gosciem" krotko pojechalo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Anulowałem zamówienie. Dość mam czekania na sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Undertaker Opublikowano 16 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Ja tam czekam, aż mi jakiegoś maila napiszą (bo mieli się kontaktować w ciągu 14 dni), ale coś czarno to widzę - najpewniej wyjdzie, że niepotrzebnie kasę wpłacałem... No ale wciąż jest nadzieja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kommel Opublikowano 16 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Ja czekam cierpliwie, choć jutro mijają 2 tygodnie od zamówienia. Na e-mail ponad tydzień temu dostałem potwierdzenie dotarcia pieniążków, natomiast gdy zaloguję się na stronie sklepu to widnieje informacjo "trwa weryfikacja płatności". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Poniżej info sprzed 3 dni. Mi już się odechciało. Skoro po 10 dniach, nadal nie mają pojęcia o terminie to nie spodziewam się, że to ogarną. Słuchawki i tak były przeznaczone na dalszą sprzedaż, miały tylko zaspokoić ciekawość Obecnie nadal czekam na sprowadzenie danego produktu od producenta. Terminem realizacji jest do 14 dni roboczych. Niestety nie jestesmy w stanie wskazać, w jakim terminie produktu należałoby się spodziewać. W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt. 17. Rezerwacja zostanie dokonana, a Zamówienie zrealizowane, pod warunkiem dostępności Produktów. W przypadku niedostępności Produktu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o czasie oczekiwania na realizację Rezerwacji lub Zamówienia, z prośbą o potwierdzenie woli dalszej ich realizacji lub o anulowaniu Rezerwacji lub Zamówienia z powodu trwałego braku Produktów. W przypadku trwałego braku Produktu lub rezygnacji Klienta z dalszej realizacji Zamówienia lub Rezerwacji, Klient niezwłocznie otrzyma zwrot uiszczonych przez siebie opłat. Wiadomość e-mail, o której mowa w treści art. IV.5.2 Regulaminu Sklepu Internetowego zostanie dostarczona Klientowi po przyjęciu Towaru na stan magazynowy Usługodawcy. Także ich zlewanie to nie jest żadna informacja. Powodzenia wytrwałym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manuelvetro Opublikowano 16 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Słowo niezwłocznie - rzuciło mi się w oczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.