Skocz do zawartości

[PROMOCJA] Sony MDR-1R - 369zł! Euro RTV AGD


Rekomendowane odpowiedzi

Ot zrobili sobie promocję jak pisze Manuel, co by kasą poobracać. Jeśli nie wyślą mi tych słuchawek to będzie mój pierwszy i ostatni zakup tam, choć pewnie ich to nie rusza, ale trudno :) Bo nawet głupiego maila nie raczą w terminie wysłać, żadnego potwierdzenia zaksięgowania wpłaty, w ogóle strona i cały system zakupowy archaiczne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to nie jest problem, bo też jakiegoś wielkiego parcia na te słuchawki nie miałem. Kto wie, znając mnie, to i tak po pewnym czasie bym je odsprzedał, bo jednak HM5 to mi chyba nic nie przebije. Jedynie trochę dziwi mnie takie olewatorstwo z ich strony, a to przecież "liderzy rynku RTV&AGD w Polsce" :D Widać jak się ma władzę/monopol. to se takie jajca z ludzi można robić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to nie jest problem, bo też jakiegoś wielkiego parcia na te słuchawki nie miałem. Kto wie, znając mnie, to i tak po pewnym czasie bym je odsprzedał, bo jednak HM5 to mi chyba nic nie przebije. Jedynie trochę dziwi mnie takie olewatorstwo z ich strony, a to przecież "liderzy rynku RTV&AGD w Polsce" :D Widać jak się ma władzę/monopol. to se takie jajca z ludzi można robić...

Żonie odkurzacza nie chcieli przyjąć na reklamację bo... zakurzony w środku był (!) Padło pytanie co nim żona robiła... No to jak tak to zgłosiła jako niezgodność z umową i zobaczyła dwie bezcenne miny pracowników "lidera rynku".

Generalnie im dłużej działa dana sieć tym gorzej z wyegzekwowaniem od nich czegokolwiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się kiedyś dowiedziałem, jak chciałem kupić amplituner Sony: - czy można kogoś poprosić o poradę - w tej chwili nikogo nie ma. Czy można go podłączyć i posprawdzać - nie ma u nas takiej możliwości. Czy można zatem wziąć do domu, poznać i ew. zwrócić jak nie będzie odpowiadał - nie ma takiej możliwości, jesteśmy (UWAGA!!!) "sklepem świadomych wyborów". Myślałem, że babie z plaskacza wypalę. Takiej bezczelności dawno nie spotkałem - nie można zwracać, a w zamian za to nie ma możliwości gruntownej prezentacji sprzętu.

 

Jak to było za komuny? My od was bierzemy elektronikę, a wy w zamian dajecie nam węgiel :)

Edytowane przez 1313
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dla mnie to nie jest problem, bo też jakiegoś wielkiego parcia na te słuchawki nie miałem. Kto wie, znając mnie, to i tak po pewnym czasie bym je odsprzedał, bo jednak HM5 to mi chyba nic nie przebije. Jedynie trochę dziwi mnie takie olewatorstwo z ich strony, a to przecież "liderzy rynku RTV&AGD w Polsce" :D Widać jak się ma władzę/monopol. to se takie jajca z ludzi można robić...

Żonie odkurzacza nie chcieli przyjąć na reklamację bo... zakurzony w środku był (!) Padło pytanie co nim żona robiła... No to jak tak to zgłosiła jako niezgodność z umową i zobaczyła dwie bezcenne miny pracowników "lidera rynku".

Generalnie im dłużej działa dana sieć tym gorzej z wyegzekwowaniem od nich czegokolwiek.

 

 

Pracowałem w Euro i potwierdzam. Często ludzie reklamowali odkurzacze z powodu różnych usterek i często nawet zajeb... worka nie potrafili wcześniej wyjąć i wyrzucić. Nie dotykaliśmy się ich wtedy z względów higienicznych dopóki klient ich nie opróżnił. Nie od tego byliśmy by robić to za klienta. Zresztą, nawet jak taki odkurzacz przyjęliśmy to serwis go zwrócił z adnotacją że jest zanieczyszczony. Nawet teraz, jak tam już (nie)stety nie pracuje nie dziwię się temu. Nie wiadomo kto i co nim wcześniej sprzątał i jaki syf żebym ja to musiał jeszcze wdychać. Tak jak pisałem, to wymogi serwisu a pracownik nie ma obowiązku czyścić po kliencie.

 

 

Co do tematu, pisałem teraz do nich w sprawie słuchawek i niby mam konkretną odpowiedź...

 

 

Szanowny Kliencie,

 

chciałbym poinformować, że zamówiony przez Pana produkt jest na zamówienie do 14 dni roboczych. Powinien Pan otrzymać produkt do 24.03

 

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt.

Pozdrawiam

 

 

No to czekam do 24.03, choć i tak już nie wieżę że je zobaczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściema.

 

Co do niezwłocznego zwrotu.

 

Szanowny Kliencie,

informuję, iż zamówienie anulowano w dniu 16.03 środki zazwyczaj zwracamy w terminie 7 dni. Postaramy się by jeszcze w tym tygodniu przelew został wykonany na Pana konto.

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt.
Pozdrawiam Edytowane przez FeX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się kiedyś dowiedziałem, jak chciałem kupić amplituner Sony: - czy można kogoś poprosić o poradę - w tej chwili nikogo nie ma. Czy można go podłączyć i posprawdzać - nie ma u nas takiej możliwości. Czy można zatem wziąć do domu, poznać i ew. zwrócić jak nie będzie odpowiadał - nie ma takiej możliwości, jesteśmy (UWAGA!!!) "sklepem świadomych wyborów". Myślałem, że babie z plaskacza wypalę. Takiej bezczelności dawno nie spotkałem - nie można zwracać, a w zamian za to nie ma możliwości gruntownej prezentacji sprzętu.

 

Jak to było za komuny? My od was bierzemy elektronikę, a wy w zamian dajecie nam węgiel :)

A w którym sklepie w z RTV/AGD możesz zwracać takie sprzęty jak kino domowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do świadomych wyborów - takie podejście sprzedawców w EURO.

Spodobały mi się kiedyś słuchawki Beyerdynamic z nie najwyższej nawet półki za 400 zł, przypadkiem odsłuchane w Saturnie. Po paru dniach wróciłem po nie, ale już ktoś wykupił, był ostatni egzemplarz. Zobaczyłem, że są w EURO, więc poszedłem do sklepu i pytam czy mogę przesłuchać. Muszę powiedzieć, że wiedziałem czego chcę, ale słuchałem krótko i nie byłem ostatecznie pewien. Nie żądałem też odsłuchu 5 czy 10 słuchawek. Sprzedawca popatrzył na mnie jakbym nie wiem co chciał zrobić z tymi słuchawkami i stanowczo stwierdził, że nie ma mowy. (Pudełko od Beyerdynamic nie było nawet zaklejone, tylko zabezpieczone tą ich elektroniczną kłódką).

Ostatecznie stwierdził, że mogę przesłuchać jeśli przedtem kupię. Stwierdziłem, że po co mam przesłuchiwać w sklepie, jeśli i tak mam kupić, mogę to zrobić w domu. Ale uparłem się i zamówiłem przez internet z odbiorem w sklepie. Poszedłem po odbiór i znowu pytam, czy mogę odsłuchać zanim kupię. Znowu to samo. Ale, że towar był z magazynu wysyłkowego a nie "sklepowy" w końcu, choć z wielką niechęcią zgodzili się.

Samo podejście jednak zniechęca, bo więcej już w EURO słuchawek tak nie kupię.

Edytowane przez Bernie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy kontakt od złożenia zamówienia 03.03.2015 (nie licząc potwierdzenia płatności)

 

"Do chwili obecnej dostawca nie potwierdził nam dostępności i terminu dostawy produktu SŁUCHAWKI NAUSZNE MDR1RB SONY. W związku z tym termin realizacji Zamówienia ulegnie przedłużeniu. Dokładamy wszelkich starań, aby Zamówienie dotarła do Ciebie jak najszybciej. Może okazać się, że sprowadzenie tego produktu będzie niemożliwe.

Prosimy o potwierdzenie e-mailem chęci dalszego oczekiwania na produkt.

W przypadku braku odpowiedzi w terminie 3 dni Zamówienie otrzyma status "anulowane".

 

W przypadku chęci szybkiego otrzymania towaru prosimy o wybór oraz przesłanie nazwy produktu alternatywnego dostępnego w ofercie sklepu www.euro.com.pl w celu zmiany sprzętu .

Na wybrany model postaramy się zaproponować atrakcyjną cenę. "

Edytowane przez kommel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności