ditko Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 witam. ostatnio przy zakładaniu słuchawek złamał mi się jeden kawałek plastiku tworzący pałąk (drugi jest cały). czy jest szansa, że zostanie uwzględniona gwarancja? jeżeli nie, to czy w Krakowie jest miejsce, gdzie mogę oddać je do naprawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FlameRunner Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Jeśli tylko przekonasz polski serwis, że przy zakładaniu faktycznie, to nie widzę powodu, dla którego mieliby nie uznać gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ditko Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 a jak z serwisem w Krakowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FlameRunner Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 O ile moje informacje są kompletne, jedyny polski serwis AKG jest w Katowicach. W Krakowie możesz co najwyżej szukać modelarza, który Ci to porządnie sklei jednym z tych "bajeranckich" spoiw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator kurop Opublikowano 18 Marca 2012 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Katowice firma sie nazywa Rb Ryszard Balys to importer akg na Polske tam sie zglos albo do sklepu w ktorym kupowales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ditko Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 dziękuję wam za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roszp Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Mam taki sam problem, skontaktowałem się ze sprzedawcą gdyż nie mogłem serwisu namierzyć i wysłałem im na gwarancję. Modlę się teraz żeby uznali, bo w kartę gwarancyjną wpisałym tylko "pęknięty pałąk". Widzę że to dosyć częsta usterka w tym modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ditko Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 z tego, co widzę, to Twój model to K540, mi pałąk złamał się w K520, ale okej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perul Opublikowano 27 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 z tego, co widzę, to Twój model to K540, mi pałąk złamał się w K520, ale okej Ale pałąk jest identyczny - miałem oba modele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi68 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Witam! Pozwólcie że dołączę do "KLUBU ZŁAMANEGO PAŁĄKA AKG" Mój model to K540 kupiony w Saturnie niespełna 2 miesiące temu. Będę reklamował, ale dajcie znać jak i was przebiegła reklamacja. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ditko Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 właśnie otrzymałem paczkę, serwis nie uwzględnił gwarancji, powód - uszkodzenie mechaniczne. Czy mógłby ktoś polecić kogoś sprawdzonego, kto byłby zdolny do trwałego połączenia tego pałąku? Najlepiej z Krakowa, ale mogę także wysłać je gdzieś dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi68 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 właśnie otrzymałem paczkę, serwis nie uwzględnił gwarancji, powód - uszkodzenie mechaniczne. Czy mógłby ktoś polecić kogoś sprawdzonego, kto byłby zdolny do trwałego połączenia tego pałąku? Najlepiej z Krakowa, ale mogę także wysłać je gdzieś dalej. Ze swojej strony mogę poinformować, że po reklamacji gwarancyjnej złożonej w Saturnie (tam kupiłem swoje K540) w ciągu 8 dni dostałem nowe słuchawki:) Naprawdę byłem zaskoczony szybkością i postawą serwisu Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emper0r Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Sorry ze nie na temat, ale co do serwisu to ostatnio byłem w GŁĘBOKIM SZOKU. Oddalem Nu-Force NE700x do serwisu w Audiomagic w Warszawie (lewa słuchawka zaczęła grać znacznie ciszej) i 5 godzin później odebrałem już naprawiony sprzęt. Nie mialem pojęcia ze to mozliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perul Opublikowano 16 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Właśnie wysłałem K520 do serwisu - dam znać jak wrócą i opiszę procedurę reklamacyjną dla potomnych jeśli uznają reklamację. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perul Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Wczoraj przysłali nowy egzemplarz (niecałe 2 tyg). Procedura jest następująca: Witam Proszę przesłać na serwis Słuchawki wysyła się na adres P.H. Ryszard Bałys Aleja Korfantego 141 B, 40-154 Katowice z opisem usterki, polskim dowodem zakupu oraz polską kartą gwarancyjną w oryginalnym opakowaniu na własny koszt. Od nas słuchawki zostaną dostarczone kurierem UPS lub GLS Czas oczekiwania około 14 dni Gwarancja 2 lata Pozdrawiam, Radosław Grzanka Mobile: +48 603 606 250 Tel: +48 32 258 08 98 Fax: +48 32 203 45 09 www.jbl.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraska13 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Chciałem się dowiedzieć czy jak wysyłaliście słuchawki to były oba pałąki pęknięte czy tylko jeden i pęknięcie mieliście od strony zewnętrznej czy wewnątrz? za pomoc z góry dziękuję właśnie pękł mi pałąk w akg k540 przy zakładaniu :/ ale widzę ze nie tylko mnie ten problem dopadł to widocznie największa wada tych słuchawek bo naprawdę te plastiki to nie są przystosowane do dłuższego użytkowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator kurop Opublikowano 6 Listopada 2012 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 wysyłałem ze sklepu od pęknietych po złamane w 2 częściach, wymieniają wszystkie, póki co nikomu nie odmówili a klilka sztuk tego było Ogólnie fajne słuchawki ale trzeba na nie uważać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haiced Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Witam, słuchawki wystarczy po prostu wysłać na podany wyżej adres, czy trzeba ich (P.H. Ryszard Bałys) uprzedzić w jakiś sposób o nadejściu takiej przesyłki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perul Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Ja najpierw pisałem do nich maila na serwis@rb.com.pl Upewnij się, że masz słuchawki z ich dystrybucji (naklejka na opakowaniu). Zależenie od tego skąd słuchawki pochodzą można wysłać same słuchawki w opakowaniu zastępczym - to już trzeba dogadać z nimi mailowo/telefonicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haiced Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 (edytowane) Również najpierw napisałem mail na adres serwisu, ale niestety do tej pory nie otrzymałem maila zwrotnego. Słuchawki pochodzą ze sklepu internetowego OleOle i były już raz wymieniane przez poprzedniego właściciela na nowe (oczywiście pęknięty pałąk ). Dziękuje za informację, spróbuje może do nich zadzwonić? lub ewentualnie może kombinować coś z tym sklepem internetowym? edit: Dostałem odpowiedź od P.H. Ryszard Bałys i nadal akceptują oni uszkodzone AKG K520, więc śmiało można je do nich wysyłać. Spytałem również o możliwość wymiany słuchawek na wyższy model z dopłatą z mojej strony, w odpowiedzi dostałem taki mail: "Witam Istnieje taka możliwość, proszę dołączyć taką prośbę do wysłanych słuchawek." więc jestem zadowolony . Edytowane 3 Stycznia 2013 przez haiced Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perul Opublikowano 3 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Przez sklep nie próbuj - powiedzą, że to uszkodzenie mechaniczne i nie podlega gwarancji. No chyba, że wiedzą o wadzie fabrycznej w co bardzo wątpię (handlują nie tylko słuchawkami i na nich się nie znają). Ja na maile dostawałem odpowiedź z reguły następnego dnia, choć zdarzało mi się dłużej poczekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matthb Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Napiszcie jeszcze, proszę, czy zupełnie wymienili złamane pałąki czy tylko je skleili?U mnie złamały się obydwa (jak się złamał pierwszy to go zakleiłem taśmą i myślałem, że jakoś to będzie) i nie wiem, myślicie, że jest sens wysyłać? Słuchawki kupiłem ok 2,5 miesiąca temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrBrainwash Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 prawdopodobnie dostaniesz nowe słuchawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oblivion Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 (edytowane) Jak wyżej. Było o już o tym w jednym z postów co najmniej, cytuję poniżej. Pałąka nawet nie wymieniają, tylko dają nowe słuchawki. wysyłałem ze sklepu od pęknietych po złamane w 2 częściach, wymieniają wszystkie, póki co nikomu nie odmówili a klilka sztuk tego było Ogólnie fajne słuchawki ale trzeba na nie uważać Skoro pęka wszystkim praktycznie przy zakładaniu, to niewiele przed tym uchroni, może jedynie mała głowa i specjalny sposób ubierania, by jak najmniej rozchylać na boki przy zakładaniu. Edytowane 9 Lutego 2013 przez oblivion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perul Opublikowano 10 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Skoro pęka wszystkim praktycznie przy zakładaniu, to niewiele przed tym uchroni, może jedynie mała głowa i specjalny sposób ubierania, by jak najmniej rozchylać na boki przy zakładaniu. Mała głowa nie jest tu niezbędna, moja do małych nie należy i jakoś żadne K520/K540 mi nie pękły. Kwestia techniki zakładania/zdejmowania - nie rozginać nadmiernie i nic złego nie powinno się stać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.