Jump to content
Oferta specjalna MP3Store.pl - Słuchawki dokanałowe i akcesoria KINERA, QUEEN OF AUDIO i CELEST nawet do 25% taniej! ×

Wzmacniacz słuchawkowy do Logitech G Pro X oraz AKG Mk II

Recommended Posts

Cześć,

Szukam wzmacniacza do słuchawek Logitech G Pro X oraz AKG Mk II. Szczerze przyznam, że kompletnie nie znam się na tym temacie i dopiero w to wchodzę. Akg bardzo cicho mi grają na PC, z Logitechami bez tej dedykowanej karty również jest ten sam problem. Zdecydowałem się na wzmacniacz słuchawkowy, ale nie mam pojęcia co wybrać. Znalazłem FiOO K3s, DragonFly Red (black i cobalt również, ale nie mam pojęcia czym się różnią i czy faktycznie będę w stanie wyczuć różnice). Słuchawki wykorzystuje głównie do gier FPS / RPG oraz do wszelkiego rodzaju muzyki (słucham wszystkiego od rocku po rap jak czasami najdzie ochota). Chciałbym wydać max 600zł, ale jeżeli np. DragonFly cobalt jest faktycznie o wiele lepszy niż Red, to jestem w stanie poczekać miesiąc i dopłacić do lepszej opcji. Z góry będę wdzięczny za pomoc i jakieś uzupełnienie wiedzy, bo po filmikach z YT mam totalny mętlik.

Audiotrak Prodigy Cube2

Focusrite Scarlett Solo 3rd Gen

Dałem takie bo twoje słuchawki mają mikrofon więc założyłem że używasz.

Edited by bbobii

O właśnie dzisiaj mnie naszła myśl w pracy, czy w ogóle dragnofly mikrofon obsłuży :D Dzięki wielkie! A co z Sound BlasterX G6? Czy jeżeli mógłbym go dostać w okolicach 300/350zł, to jest wart swojej ceny? Czy totalnie słabe parametry?

P.S. W przypadku dragonfly mogę przecież też użyć adaptera jack 🤔

@Rafacio Bzdury. Wszyscy producenci w pewnym momencie kończą ze wsparciem dla starszych sprzętów, ale tak się składa, że od lat korzystam z Sound Blaster X-Fi Titanium HD i sterowniki pod wszystkie systemy do Windowsa 10 włącznie są dostępne - zarówno oficjalne oraz modowane np. od Daniel_K, których sam używam.