Vaiet Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 To, że diesle Subaru to był szajs wie każdy Silnik który potrafił się zatrzeć po 30 tysiącach? ŻENADA! Widzisz, szef mój ma A4 B6 i nie narzeka. Jechałem jako pasażer i strasznie, ale to strasznie mi się podobał. Tylko ilość miejsca na nogi z tyłu to tragedia, niestety. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakur1996 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Noise walczę jedynie z uogólnieniem. Jeżeli do "nówek audi" wrzuczasz np b8 a4 to się z Tobą nie zgodzę na podstawie swojego doświadczenia. O b6 czy s7 nie dyskutuje bo nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Tak czytając całą dyskusje (jako średnio zorientowany w temacie) mam wrażenie że jedyne sensowne pojazdy to firmowe i komunikacja miejska bo wszystko się psuje Edytowane 24 Lutego 2016 przez Spawn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaiet Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Bo to maszyny. Nie ma auta idealnego, ani takiego, którym można jeździć do końca świata bez żadnej usterki tak naprawdę kupno używanego auta to loteria jak totolotek, bo prawdę powiedziawszy wszystkiego nie da się sprawdzić przy zakupie lub przed jego dokonaniem. Niektóre rzeczy, jak naprawiona nieudolnie lub po taniości dwumasa wychodzą nawet po kilku miesiącach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Też się nosiłem za zamiarem zmiany auta o czym pisałem pare stron wcześniej ale wsadziłem 3tys w mojego 14 letniego saaba i będę jeździł aż go zajeżdże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubbby Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Kurcze bo z nowymi autami niestety trzeba sie umiec obchodzic. Vide turbo, dwumasa i dpf. To nie wina producenta ale ogolnie technologii. Jednemu pojdzie po roku inny przejezdzi 10 bo wie jakje traktowac. Niestety najczesciej najgorzej sa traktowane w drogich autach bo ich wlasciciele nie przykladaja wagi. Ktory prezes zjezdzajac z A2 na stacje poczeka 2 minuty zanim pojdzie na kawe? A wczesniej pedzil 200kmh przez godzine... Potem wsiadzie do zimnego i od razu depnie. Oczywiscie gorzej jak turbo nie jest chlodzone ciecza i jest nadmiernie wyzylowane i to jiz wada producenta. Ale imo jednak wiecej to wad technologii i bledow ludzkich czyli uzytkowania. Bo zabezpieczenia przed czlowiekiem jak nie zamykanie obwodu cosnienia oleju w turbo to dodatkowe koszty... To tylko przyklad. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Edytowane 24 Lutego 2016 przez grubbby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Tylko pytanie ludzie sa dla samochodow czy samochody dla ludzi? Kiedys sie lalo benzyne, zmienialo olej i mialo jezdzic a teraz dbaj bardziej niz o babe to moze pojezdzi. A co do dbania i kultury jazdy, jedziesz 200 przez godzine, zjezdzasz i stajesz na swiatlach i start/stop gasi silnik Edytowane 24 Lutego 2016 przez Spawn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rfzb Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Jak na moje to odczekanie przed zgaszeniem po butowaniu, delikatna jazda na zimnym, zmiana oleju itd. to nie jest umiejętność dbania o samochód. Tak się powinno z każdym obchodzić, inaczej nawet as niezawodności się poddaA i z drugiej strony - są samochody, że możesz chuchać i dmuchać, a nic to nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej3 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Widzisz, szef mój ma A4 B6 i nie narzeka. Jechałem jako pasażer i strasznie, ale to strasznie mi się podobał. Tylko ilość miejsca na nogi z tyłu to tragedia, niestety. Ojciec ma od lat to auto Avant. Autko jest naprawdę udane, bo rzeczywiście poza elementami, które się zużywają po jakimś tam przebiegu to żadnych przygód nie było. Nigdy nie stanął na autostradzie, zawsze dowozi do celu Dodam, że auto ma już ponad 400tyś. oczywiście wtryski już były robione, ale żadne nie wytrzymają 400 tauzenów Zresztą Skoda Octavia I też rewelacyjna, poza kilkoma niestandardowymi wymianami, o których wspomniałem wcześniej. Też świetne auto. Jestem ciekaw jak wypadłoby Audi A4 B8. Jakieś opinie? Zresztą większość aut z DE to już zapewne padaka brana na firmę. A co do dbania i kultury jazdy, jedziesz 200 przez godzine, zjezdzasz i stajesz na swiatlach i start/stop gasi silnik Start/Stop Start/Stopowi nierówny W życiu nie chciałbym Opla z tym systemem, choć może coś poprawili w nowszych modelach. W Oplu jest tak jak mówisz, rozgrzany silnik, stajesz na światłach i wyłącza cały obieg. Co oznacza, że rozgrzana turbina przestaje być smarowana olejem silnikowym, co przekłada się na jej śmierć nawet i w przeciągu 2lat. Natomiast nie wszędzie tak jest, Opel to akurat przypadek potwierdzony, ale BMW już zadbało o ten element i w momencie gdy gaśnie silnik obieg oleju w turbinie zostaje podtrzymany i w przypadku tych aut nie ma się czego obawiać. Także nie ma co generalizować. W ogóle nie traktowałbym tego systemu jako oszczędności paliwa, bo to się chyba tak nie sprawdza, tu bardziej chodzi o ekologię by nie zatruwać środowiska. Tak samo w BMW gdy temperatura jest dajmy na to poniżej 5 stopni, to system nie funkcjonuje. Tak samo gdy akus nie jest wystarczająco naładowany, silnik nie zgaśnie. Oprócz tego w BMW podczas hamowania jednocześnie ładuje akumulator prawie jak w F1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubbby Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Tylko pytanie ludzie sa dla samochodow czy samochody dla ludzi? Kiedys sie lalo benzyne, zmienialo olej i mialo jezdzic a teraz dbaj bardziej niz o babe to moze pojezdzi. A co do dbania i kultury jazdy, jedziesz 200 przez godzine, zjezdzasz i stajesz na swiatlach i start/stop gasi silnik Koszt rozwoju niestety... to samo dotyczy wielu segmentow rynku. A system start stop ciekawa sprawa, acz podejrzewam ze tu producent pomyslal i podrzymuje cisnienie oleju. Acz to tylko podejrzenie ktory ie pomyslal ten glupi... albo sprytny bo nie od dzis wiadomo na czym glownie ten biznes zarabia. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Start stop i ekologia? Ja tu akurat wyznaje argumenty Clarksona Ze to bzdura. Dodatkowe elementy, wiecej akumulatorow do skladowania w srodowisku, wiecej elementow ktorw sie zepsuja i beda zlomowane, wiecej energii zuzyte na produkcje na transport itp. W vw passat mialem to cudo. Auto nowe. I moj miejski styl jazdy spowodowal ze po tygodniu akumulator odczul na tyle ze juz szarpalo przy odpalaniu, a nie jak na poczatku kiedy bylo to nie wyczuwalne. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakur1996 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Widzisz, szef mój ma A4 B6 i nie narzeka. Jechałem jako pasażer i strasznie, ale to strasznie mi się podobał. Tylko ilość miejsca na nogi z tyłu to tragedia, niestety. Ojciec ma od lat to auto Avant. Autko jest naprawdę udane, bo rzeczywiście poza elementami, które się zużywają po jakimś tam przebiegu to żadnych przygód nie było. Nigdy nie stanął na autostradzie, zawsze dowozi do celu Dodam, że auto ma już ponad 400tyś. oczywiście wtryski już były robione, ale żadne nie wytrzymają 400 tauzenów Zresztą Skoda Octavia I też rewelacyjna, poza kilkoma niestandardowymi wymianami, o których wspomniałem wcześniej. Też świetne auto. Jestem ciekaw jak wypadłoby Audi A4 B8. Jakieś opinie? Zresztą większość aut z DE to już zapewne padaka brana na firmę. A co do dbania i kultury jazdy, jedziesz 200 przez godzine, zjezdzasz i stajesz na swiatlach i start/stop gasi silnik Start/Stop Start/Stopowi nierówny W życiu nie chciałbym Opla z tym systemem, choć może coś poprawili w nowszych modelach. W Oplu jest tak jak mówisz, rozgrzany silnik, stajesz na światłach i wyłącza cały obieg. Co oznacza, że rozgrzana turbina przestaje być smarowana olejem silnikowym, co przekłada się na jej śmierć nawet i w przeciągu 2lat. Natomiast nie wszędzie tak jest, Opel to akurat przypadek potwierdzony, ale BMW już zadbało o ten element i w momencie gdy gaśnie silnik obieg oleju w turbinie zostaje podtrzymany i w przypadku tych aut nie ma się czego obawiać. Także nie ma co generalizować. W ogóle nie traktowałbym tego systemu jako oszczędności paliwa, bo to się chyba tak nie sprawdza, tu bardziej chodzi o ekologię by nie zatruwać środowiska. Tak samo w BMW gdy temperatura jest dajmy na to poniżej 5 stopni, to system nie funkcjonuje. Tak samo gdy akus nie jest wystarczająco naładowany, silnik nie zgaśnie. Oprócz tego w BMW podczas hamowania jednocześnie ładuje akumulator prawie jak w F1 maciej3, pytasz o opinie nt a4 b8. to ja potwierdzam że jestem zadowolony. mam diesla avanta. przesiadłem się z corolli więc przeskok był kosmiczny. jest lepiej i z perspektywy komfortu wnętrza, komfortu podróżowania, wrażenia bezpieczeństwa, elastyczności silnika etc. jedynie mógłby mieć trochę więcej miejsca w środku - z tej perspektywy a6 c7 byłoby pewno lepsze. Edytowane 24 Lutego 2016 przez shakur1996 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaiet Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Kurcze bo z nowymi autami niestety trzeba sie umiec obchodzic. Vide turbo, dwumasa i dpf. To nie wina producenta ale ogolnie technologii. Jednemu pojdzie po roku inny przejezdzi 10 bo wie jakje traktowac. Niestety najczesciej najgorzej sa traktowane w drogich autach bo ich wlasciciele nie przykladaja wagi. Ktory prezes zjezdzajac z A2 na stacje poczeka 2 minuty zanim pojdzie na kawe? A wczesniej pedzil 200kmh przez godzine... Potem wsiadzie do zimnego i od razu depnie. Oczywiscie gorzej jak turbo nie jest chlodzone ciecza i jest nadmiernie wyzylowane i to jiz wada producenta. Ale imo jednak wiecej to wad technologii i bledow ludzkich czyli uzytkowania. Bo zabezpieczenia przed czlowiekiem jak nie zamykanie obwodu cosnienia oleju w turbo to dodatkowe koszty... To tylko przyklad. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Taki prezes, który jeździ w rajdach terenowych razem z Małyszem, ma firmę spedycyjną z pokaźnym taborem, a do tego jest mega sknerą, więc dba najlepiej jak potrafi właśnie po to, żeby jak najmniej go to kosztowało Facet sam z siebie wyjmuje skrzynię ze swojego potwora, rozbiera na kawałki, a potem składa i montuje A to, że żona się wkurza, bo miał wrócić do domu 6h temu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubbby Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Sonik? On sie chyba rozwiodl Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Edytowane 24 Lutego 2016 przez grubbby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Tak, tak pomysleli aby chlodzic turbo przy systemie start/stop ale o tym by je chlodzic jak sie po prostu gasi auto juz nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubbby Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Dokladnie... bo to mniejszy problem i mniejsze ryzyko zrzucenia tego na barki producentow. Malo autek ma podtrzymanie ukladu smarowania po wylaczeniu. Z popularnych osobowek nie znam zadnego. Mowa o tych bez start stop Edit. Z tego co czytam wiele wspolczesnych samochodow ze start stop zostala zaopatrzona w podtrzymanie ukladu chlodzenia ciecza. Nie ma jednak podtrzymania cisnienia w ukladzie smarowania. Np. w VW TSI. Czy to jest wystarczajace zdania sa podzielone. Imo skraca zywotnosc turbiny bezsprzecznie. Sprzeczac sie mozna jak bardzo Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Edytowane 24 Lutego 2016 przez grubbby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krz Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Ale ja jestem gupi. GUPI! Panie, z takim budżetem olej wszystko, co mówiłem. Kup Hondę Accord VII w benzynie i ciesz się życiem. Z kim bym nie rozmawiał, mechanicy i użyszkodnicy, każdy mówi, że to najtrwalszy samochód w swojej klasie. Ja wiem, że najpiękniejsze to one nie są, ale z takim portfelem nie wahałbym się ani sekundy i leciał po Accorda. Accord - w koncu sensowna propozycja No dupsko to one mają jak karawana http://olx.pl/oferta/honda-accord-klimatronik-alufelgi-serwisowana-CID5-IDdRcCt.html#99b5eae8ae Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubbby Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 No jedne z brzydszych kombi imo Dlatego madzie rulez:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Aulait ma zdaje się mazdę 6 kombi 3.0 w gazie, można go podpytać o ogólne wrażenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubbby Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) 3.0? Eeee... to se ne wrati czy jak to tak mowia czesi. To pewnie hamerykanin z automatem. Tam wolne te automaty sa... jak wszystkie z reszta poza dwusprzeglowkami Wiec cos mi ni pasuje ze to w kombi... nie spotkalem sie... Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Edytowane 25 Lutego 2016 przez grubbby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krz Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 No bo to jakiś ewenement http://www.autocentrum.pl/oceny/mazda/6/i/kombi/ Nikt tym nie jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubbby Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) Ano fakt... wszystkie silniki poza 3.0 w kombi obsadzone Mi sie wydaje ze 3.0bylo na ameryke a tam kombi nie oferowali? Przynajmnoej sie nie spotkalem wlasnie... Ale powiem Ci nie patrz tylko ma kombi. Tez tak mslalem... dzieci wozki pakunki. Teraz corki 2.5 i 3.5roku. Wanienki, wozki, sloiki kaszki inne ******ly najwieksze jiz odpadaja. I nie potrzeba takiej prsestrzeni. Ba a nawet w tamte wakacje z wozkami na 10 dni nad morze zabralismy sie w sedanie wlasnie w m6 spokojnie, ze w srodku pod fotelami w nogach dzieci tylko metrowe pluszaki musialy sie znalezc Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Edytowane 25 Lutego 2016 przez grubbby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krz Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Ale powiem Ci nie patrz tylko ma kombi. Tez tak mslalem... dzieci wozki pakunki. Teraz corki 2.5 i 3.5roku. Wanienki, wozki, sloiki kaszki inne *******y najwieksze jiz odpadaja. I nie potrzeba takiej prsestrzeni. Ba a nawet w tamte wakacje z wozkami na 10 dni nad morze zabralismy sie w sedanie wlasnie w m6 spokojnie, ze w srodku pod fotelami w nogach dzieci tylko metrowe pluszaki musialy sie znalezc Zdaję sobie z tego sprawę, ale na razie celowałem jednak w kombi. Wolę mięc te miejsce w budzie i nie chodzi tylko o wypady rodzinne. Dla mnie to profilaktyczne rozwiązanie. Z drugiej strony trochę mnie dalej ciągnie do minivanów i aut minivanopodobnych. Nie wiem czy potrzebuję długiej limuzyny, którą będzie się super prowadzić. Nie mam takiego doświadczenia, by wyłapać wszystkie niuanse. Ba, przerzucam się z drętwego Lanosa, a po nim wszystko będzie się lepiej prowadzić. Jakoś bardziej do mnie przemawia auto, gdzie jestem usytuowany wysoko, z dużą przestrzenią, z dobrą widocznością, niż prawie leżeć na fotelu i na kolanach wkłądać dzieci do fotelika. Chyba widzę się w jakieś Corolli Verso czy durnej Kia Carens niż we wcześniej wymienionych. Oczywiście. jazda jest inna, ale to głównie przy jeździe dynamicznej, szybkiej. A ja dalej będę więcej robił miasta i krótkie dystanse. Ps. Kur...... Wiedziałem, że tak będzie! Wezmę pierwsze-lepsze i przestanę zawracać dupę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adikadik Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) A coś dużego z SGA? (Sharan, Galaxy, Alhambra). Na brak miejsca nie będziesz narzekał , widoczność jak w żurawiu budowlanym (czyt. znakomita); jak weźmiesz diesla to będzie się toczył po drodze "jako tako", bo na benzin za bardzo nie poszalejesz /sam posiadam MK1 i silnik 2.0i, gdzie przy apetyczności 10-12L gazu te bolączki przestają mieć znaczenie :>/ ps. no i od kasiury zależy rocznik, czy po lifcie i wyposażenie... Edytowane 25 Lutego 2016 przez adikadik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubbby Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Oj w raportach awaryjnosci od dawna te trojaczki stoja wysoko. Wujaszek mial od nowosci galaxy z rocznikow jakos pod 2010 i slabiutko wypadalo. O wymianie drzwi wszystkich przez ruda nie wspominajac... Starsze ponoc jeszcze gorzej dopracowane... tu mowie ponoc bo z autopsji nie znam a wlasnie z raportow. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krz Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Bez przesady. To nie dla drużyny futbolowej tylko dla mnie i ewentualnie rodziny. To miałby być kompakt, tylko drochę wyższy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.