Jump to content

majkel

Legendarny
  • Content Count

    8,938
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

majkel last won the day on June 11

majkel had the most liked content!

Community Reputation

2,443 Excellent

5 Followers

About majkel

  • Rank
    Miś bipolarny
  • Birthday 07/06/1977

Dodatkowe

  • odtwarzacz
    h/k DVD 25 mod
  • słuchawki
    DT880 600Ω mod

Contact Methods

  • Website URL
    http://earstream.eu

Ogólne

  • Gender
    Male
  • Location
    Kraków

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. majkel

    Piwo

    Update: Birbant "Moon jelly" zatwierdzony. Może mi zastąpić nieobecne "Diablo verde". Ta sama klasa. Piwne Podziemie "Chmielokrata" - OK, ale za duży akcent pomarańczy dla mnie i cytrusów ogólnie. Kojarzy mi się to z oranżadą i lekko przeszkadza. Można lepiej i taniej IMHO, choć ogólnie nieźle. Ja lubię pomarańcze i sok pomarańczowy tak w ogóle. Szczyrzyc Pszeniczne - ostatni raz jak piłem, to było wszystko inne - smak, etykieta. Siadło mi. Polecam. Bogatszy smak niż kiedyś. Mówię o tym z jasną etykietą 5,3% alk.
  2. majkel

    All that Jazz

    Tym razem taka wersja.
  3. To samo w temacie vintydż orto Yamah. W temacie - głośność zmienia wzmocnienie wypadkowe całego wzmacniacza. To coś jak bezstopniowa skrzynia biegów, ale przełożenie główne siedzi gdzie indziej i czasami jest możliwość jego przestawienia przełącznikiem.
  4. Nie porównuję liczb. Mnie interesuje subiektywny odbiór. Pewnie się ostatnio przyzwyczaiłem do dynamicznych realizacji z niedużych studiów, często wykony live, bez "picowania" po. Bo fakt faktem, że wygarem płyty Toola nigdy nie epatowały. Mastering szedł bardziej w klimat, żeby nie powiedzieć - swoistą eufonię. Natomiast ta cała maestria Toola zawiera się głównie w brzmieniu gitary pana Smitha, który używa równocześnie pieca lampowego i tranzystorowego. Jeden przy gitarze robi dużo brudu, harmonicznych, prujących się dźwięków, a drugi ma energię i znakomity sustain. To słychać
  5. No dobra, posłuchałem. Zgadzam się z: - podciągnięte 2-3 kHz - spłaszczona dynamika w stosunku do poprzednich albumów, i ogólnie niska, co powoduje: - plaskato-ciapowate brzmienie talerzy, taki plastik bez impaktu - Maynard odmłodniał mimo, że się postarzał, chwilami aż pokwikuje - dźwięk ogólnie jakiś taki śmietankowo-kremowy, ale efekty przestrzenne zachowane - w 7empest riffy gitarowe poszły w przester na konsoli, nie na piecu (jak chciałby artysta, gdyby chciał). Charakterystyczne są takie śmieci-trzaski, które też można usłyszeć czasami na płytach Seether "Di
  6. OK, to po robocie "nie audio" jak dotrę do warsztatu, to się dorwę komputera i poszukam tego Toola.
  7. Skąd wziąłeś materiał wejściowy? CD? Rip CD? Download? Streaming? Poszukam na YT, czy jest co najmniej w HD. Wtedy się coś da powiedzieć o realizacji. Tidalom i innym takim platformom nie ufam.
  8. Napisałbym wszystko to samo, a piki na przełomie średnicy i sopranu lub sopranie to w dużej mierze zasługa padów. Nie wiem jak Beyerdynamic to robi, ale wyższa średnica mnie lekko męczy z fabrycznymi padami na T1, a jak założę takie chińskie welurowe z dużymi otworami wentylacyjnymi od spodu, to jest więcej basu, lepszy fokus, i średnica nie piłuje, co wynika głównie z tego, że ona się na fabrycznych padach lekko rozlewa, brak skupienia w tym zakresie na pozornym źródle dźwięku.
  9. T70 słuchałem dawno temu i takie właśnie wrażenie na mnie zrobiły. Nie były nigdy w moim posiadaniu, toteż nie eksperymentowałem z nimi. Ich przetwornik jest inaczej zbudowany od tego w T90, więc nie chcę doradzać w ciemno. Nie jest to liga T5p przykladaowo, wiec poziom T1 v1 też nie. Co do T1 v2, to mógłbym się nimi pobawić niezobowiązująco, gdyby ktoś dostarczył mi egzemplarz. W nich powinno się dać zaimplementować podobne zmiany jak w v1. Ja nie szedłem w v2 tylko dlatego, że odsłuchiwany egzemplarz mnie rozczarował dźwiękiem, który wchodził w przestery na basie już na stosunkowo niewielki
  10. Bo w T90 jest taki bajer ze średnicą, że ta niższa jest ściemniona, a wyższa rozjaśniona, ale tam wszystkie informacje są. To jest coś odwrotnego niż w Sony MDR-Z1R, gdzie niższa średnica wydawała mi się po rozjaśnionej stronie, a wyższa ciemniejsza, niż bym oczekiwał w tym zakresie. I w ten sposób wychodzi na średnich tonach taki miód wielokwiatowy. Tyle że wszelkie informacje o teksturze Sony przekazują, jednoznacznie i z klasą. Nie ma tu "olewania" detali jak w mainstreamowych planarach.
  11. Tylko czy są słuchawki, na których to zabrzmi dobrze? Bo nie wierzę, że np. D7000 czy tańsze Audeze "uratują" ten album. Z fabrycznym kablem rzeczywiście HD800 mają średnicę matową, a z prezentacji bije coś, co nazywam od pierwszego z nimi kontaktu ponad dekadę temu "chłodem emocjonalnym". Tylko jak im zapodałem kabel na samej miedzi-linkach, i zapiąłem na symetryczny wzmacniacz oparty o szerokopasmowe układy wyjściowe, to się zrobiło dla mnie nad wyraz ciekawie i podobające się. Znam dwie osoby, co siedzą na takim secie jedna rok, druga 2,5 roku. I jeszcze muzykę na tym miksuje. Dla
  12. Ja mam niebywały problem z trafianiem na źle zrealizowaną muzykę. To jest odpędzanie myśli, że może w sprzęcie jest coś nie teges. Płyt nie realizują ludzie z kiepskim czy przeciętnym słuchem. Bywa lepiej lub gorzej, ale nigdy tak, żeby nie można było posłuchać z przyjemnością muzyki nawet na HD800. To nie wina nagrań, tylko konsumenckiego sprzętu. Będę się zawsze upierał, że bardziej się stara przeciętny realizator niż producent audio nawet z wyżej niż średniej półki. Poza niszowymi firmami, priorytetem nr 1 jest taniość, a nr 2 niezawodność, i żeby w ogóle grało, i nie szumiało. I ładne cyf
  13. To warto go spróbować jako tłumienie muszli w takim razie. T90 nie męczą dlatego, że przetwornik jest dobrze widziany przez ucho, bo nie jest, tylko odbicia wewnątrz utwardzają dolną średnicę oraz rozwalają górę pasma. Do tego te pady firmowe za lekki dźwięk dają IMHO.
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy