hubercik12311 Posted October 4, 2022 Report Share Posted October 4, 2022 Tematu z reklamacją S12 ciąg dalszy: Linsoul wyprawiał swoje czary z nagrywaniem i odpuściłem temat, za radą kolegi @SeagaL napisałem na whatsapp bezpośrednio do Shuoera i do końca tygodnia mają mi wysłać nowy egzemplarz (srebrny bo wersji szarej brak) ale podziwiam Za wysyłkę dali notę do zapłaty 10 funtów, jednocześnie deklarując rabat na następne zakupy. Z całego serca polecam Letshuouer a linsoule niech się gonią na drzewo. 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dweet Posted October 4, 2022 Report Share Posted October 4, 2022 (edited) 42 minuty temu, hubercik12311 napisał: Tematu z reklamacją S12 ciąg dalszy: Linsoul wyprawiał swoje czary z nagrywaniem i odpuściłem temat, za radą kolegi @SeagaL napisałem na whatsapp bezpośrednio do Shuoera i do końca tygodnia mają mi wysłać nowy egzemplarz (srebrny bo wersji szarej brak) ale podziwiam Za wysyłkę dali notę do zapłaty 10 funtów, jednocześnie deklarując rabat na następne zakupy. Z całego serca polecam Letshuouer a linsoule niech się gonią na drzewo. No i pięknie! Linsoul ma to gdzieś, ale przynajmniej my nie będziemy sponsorować cwanych majfriendów 👍 Ja od siebie dodam, że niestety nie wszyscy producenci są tacy fajni jak Shuoer, czy iBasso. Przykrym zbiegem okoliczności oba zamówione przeze mnie egzemplarze RaptGo Hook-X miały dość spory driver flex w jednej słuchawce, Linsoul mnie zlał, drugi sklep też, ale pisałem do producenta... kilka maili... I nic, zero odpowiedzi. Inna sprawa, że to jakaś firma krzak, której wyszedł chyba tak naprawdę tylko jeden produkt. Tak że lekcja jest taka, że lepiej się trzymać jednak tych bardziej uznanych marek, bo nawet jak zawiedzie sklep, to przynajmniej producent jakoś o wizerunek dba. Edited October 4, 2022 by dweet 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeagaL Posted October 4, 2022 Report Share Posted October 4, 2022 Tematu z reklamacją S12 ciąg dalszy: Linsoul wyprawiał swoje czary z nagrywaniem i odpuściłem temat, za radą kolegi [mention=81219]SeagaL[/mention] napisałem na whatsapp bezpośrednio do Shuoera i do końca tygodnia mają mi wysłać nowy egzemplarz (srebrny bo wersji szarej brak) ale podziwiam Za wysyłkę dali notę do zapłaty 10 funtów, jednocześnie deklarując rabat na następne zakupy. Z całego serca polecam Letshuouer a linsoule niech się gonią na drzewo. No to świetnie, bardzo dobra wiadomość! Jeszcze rabat dostaniesz na przyszłość . To jest dopiero profesjonalne podejście!Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka No i pięknie! Linsoul ma to gdzieś, ale przynajmniej my nie będziemy sponsorować cwanych majfriendów Ja od siebie dodam, że niestety nie wszyscy producenci są tacy fajni jak Shuoer, czy iBasso. Przykrym zbiegem okoliczności oba zamówione przeze mnie egzemplarze RaptGo Hook-X miały dość spory driver flex w jednej słuchawce, Linsoul mnie zlał, drugi sklep też, ale pisałem do producenta... kilka maili... I nic, zero odpowiedzi. Inna sprawa, że to jakaś firma krzak, której wyszedł chyba tak naprawdę tylko jeden produkt. Tak że lekcja jest taka, że lepiej się trzymać jednak tych bardziej uznanych marek, bo nawet jak zawiedzie sklep, to przynajmniej producent jakoś o wizerunek dba.Właśnie, warto też wspomnieć o tym, że kolega @dweet miał kiedyś problem z iBasso IT01x, sklep się wypiął i też załatwiliśmy w ten sam sposób z producentem, który wysłał nowy egzemplarz. Bliźniacza sytuacja. Także iBasso też wtedy wykazało się bardzo profesjonalnym podejściem.Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dweet Posted October 4, 2022 Report Share Posted October 4, 2022 9 minut temu, SeagaL napisał: No to świetnie, bardzo dobra wiadomość! Jeszcze rabat dostaniesz na przyszłość . To jest dopiero profesjonalne podejście! Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka Właśnie, warto też wspomnieć o tym, że kolega @dweet miał kiedyś problem z iBasso IT01x, sklep się wypiął i też załatwiliśmy w ten sam sposób z producentem, który wysłał nowy egzemplarz. Bliźniacza sytuacja. Także iBasso też wtedy wykazało się bardzo profesjonalnym podejściem. Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka Wypiął, to bardzo mało powiedziane. Kazali wrzucać pocięte po 5MB nagrania na jakieś chińskie serwery, a potem mówili, że ich "inżynier" nie może tego rozczytać, bo mają ograniczenia regionalne 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeagaL Posted October 4, 2022 Report Share Posted October 4, 2022 Wypiął, to bardzo mało powiedziane. Kazali wrzucać pocięte po 5MB nagrania na jakieś chińskie serwery, a potem mówili, że ich "inżynier" nie może tego rozczytać, bo mają ograniczenia regionalne Więc okazało się, że w szczególności były to ograniczenia umysłowe Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubercik12311 Posted October 4, 2022 Report Share Posted October 4, 2022 6 godzin temu, SeagaL napisał: No to świetnie, bardzo dobra wiadomość! Jeszcze rabat dostaniesz na przyszłość . To jest dopiero profesjonalne podejście! Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka Właśnie, warto też wspomnieć o tym, że kolega @dweet miał kiedyś problem z iBasso IT01x, sklep się wypiął i też załatwiliśmy w ten sam sposób z producentem, który wysłał nowy egzemplarz. Bliźniacza sytuacja. Także iBasso też wtedy wykazało się bardzo profesjonalnym podejściem. Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka Z kolejnych ciekawostek pan z UK wysłał je już wczoraj zanim opłaciłem przesyłkę;) Chciałbym żeby tak wszędzie udawało się rozwiązywać takie problemy. Chociaż z drugiej strony jak widzę kombinacje alpejskie klientów w każdej branży to się nie dziwię że każdy podchodzi jak do ognia do każdej reklamacji nawet w "marce premium" 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco-polo Posted October 5, 2022 Report Share Posted October 5, 2022 12 godzin temu, hubercik12311 napisał: Z kolejnych ciekawostek pan z UK wysłał je już wczoraj zanim opłaciłem przesyłkę;) Chciałbym żeby tak wszędzie udawało się rozwiązywać takie problemy. Chociaż z drugiej strony jak widzę kombinacje alpejskie klientów w każdej branży to się nie dziwię że każdy podchodzi jak do ognia do każdej reklamacji nawet w "marce premium" Niech sobie tłumacza sprawią. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubercik12311 Posted October 5, 2022 Report Share Posted October 5, 2022 Godzinę temu, marco-polo napisał: Niech sobie tłumacza sprawią. Nie rozumiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco-polo Posted October 5, 2022 Report Share Posted October 5, 2022 3 godziny temu, hubercik12311 napisał: Nie rozumiem? Czytałem że różni sprzedawcy Linsoul, Shoppe i inni nie uznają reklamacji. To napisałem że niech sobie tłumacza sprawią jeżeli nie rozumieją jaka jest usterka. Ostatnio zauważyłem że popularność w tych handlowych online sklepach to jak z automatu jakieś te ich uzasadnienia. Jakby produkt kupiony nie miał wad a reklamacje nie są uwzględniane. Kiedyś jak kupiłem tel. z Chin to mi powiedzieli że na ich wszystkie produkty jest tylko 6 miesięcy gwarancji. Nie rok 2 ani 5 max 6 miesięcy. To od zakupu kiedy paczka idzie od myfriendów to zostało Ci 5 miesięcy a nawet mniej, Nie wiem też jaka to jest opcja jeżeli zwracasz im towar bo nowy nie działa na przykład wyświetlacz, odsyłasz na swój koszt a oni odpowiadają że nie mogą wysłać naprawionego za free i musisz jakby zakupić naprawiony produkt za jakieś tam złotówki. Poza tym nie wiem jak z aliexpress ta rękojmia oddania towaru 2 tygodnie jak to działa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aaamp3 Posted October 5, 2022 Report Share Posted October 5, 2022 Tymczasem na Shopee KZ AST24, 12 przetworników na stronę. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yeya Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 Witam Co byście polecili do $200. Lubię ciepłe, mięsiste granie typu Grado sr80 czy Audioquest Nighthawk. Z góry dziękuję. To będą moje pierwsze doki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubercik12311 Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 (edited) 18 godzin temu, marco-polo napisał(a): Czytałem że różni sprzedawcy Linsoul, Shoppe i inni nie uznają reklamacji. To napisałem że niech sobie tłumacza sprawią jeżeli nie rozumieją jaka jest usterka. Ostatnio zauważyłem że popularność w tych handlowych online sklepach to jak z automatu jakieś te ich uzasadnienia. Jakby produkt kupiony nie miał wad a reklamacje nie są uwzględniane. Kiedyś jak kupiłem tel. z Chin to mi powiedzieli że na ich wszystkie produkty jest tylko 6 miesięcy gwarancji. Nie rok 2 ani 5 max 6 miesięcy. To od zakupu kiedy paczka idzie od myfriendów to zostało Ci 5 miesięcy a nawet mniej, Nie wiem też jaka to jest opcja jeżeli zwracasz im towar bo nowy nie działa na przykład wyświetlacz, odsyłasz na swój koszt a oni odpowiadają że nie mogą wysłać naprawionego za free i musisz jakby zakupić naprawiony produkt za jakieś tam złotówki. Poza tym nie wiem jak z aliexpress ta rękojmia oddania towaru 2 tygodnie jak to działa? No i w większości kretyńskie wymogi jak w linsoulu - nagraj usterkę. Ciekawe jak nagrasz driver flex albo cykanie przetworników w moich S12. Inna sprawa, że gdyby takie s12 jak je kupowałem nie były sporym ułamkiem mojej pensji to wziąłbym je w Polszy i nie byłoby problemu z reklamacją - a przynajmniej mam taką nadzieję. BTW Nowe S12 opuściły UK wczoraj, więc teraz pozostaje liczyć na pocztę polską, że ogarnie temat w rozsądnym czasie. Edited October 6, 2022 by hubercik12311 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeagaL Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 Tymczasem na Shopee KZ AST24, 12 przetworników na stronę.I do tego "High frequency matrix combination". Może być lepiej niż po LSD. Aż się boję Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka No i w większości kretyńskie wymogi jak w linsoulu - nagraj usterkę. Ciekawe jak nagrasz driver flex albo cykanie przetworników w moich S12. Inna sprawa, że gdyby takie s12 jak je kupowałem nie były sporym ułamkiem mojej pensji to wziąłbym je w Polszy i nie byłoby problemu z reklamacją - a przynajmniej mam taką nadzieję. BTW Nowe S12 opuściły UK wczoraj, więc teraz pozostaje liczyć na pocztę polską, że ogarnie temat w rozsądnym czasie.Tylko nikt w Polsce by Ci ich nie wymienił na słowo. Byś czekał 30 dni za rozpatrzenie, a potem też byś się bujał ze sklepem. Wystarczy poczytać opinie o naszych rodzimych sklepach audio jak wygląda rozpatrywanie reklamacji. Problemem jest cały czas mentalność i komunistyczne nawyki (wychodzą z założenia, że każdy klient chce ich oszukać). Jeśli ludzie we wzajemnych stosunkach nie będą się darzyli zaufaniem, tak jak na zachodzie, to szybko się to nie zmieni i jeszcze latami będziemy tkwić w tym bagnie.Dlatego właśnie ja wolę kupować w sklepach za granicą. Czasami w UE, a jeśli nie ma możliwości to w porządnych chińskich. Niewątpliwym plusem jest też to, że jest dużo taniej, a coraz częściej chińskie sklepy wprowadzają wysyłkę tax-included. Jestem przekonany, że żaden z polskich sklepów nie rozwiązał by sprawy tak profesjonalnie jak zrobił to Shuoer w naszym przypadku. Finalnie skończyło się bardzo dobrze, a zaoszczędziłeś sporo kasy.Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubercik12311 Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 (edited) 34 minuty temu, SeagaL napisał(a): I do tego "High frequency matrix combination". Może być lepiej niż po LSD. Aż się boję Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka Tylko nikt w Polsce by Ci ich nie wymienił na słowo. Byś czekał 30 dni za rozpatrzenie, a potem też byś się bujał ze sklepem. Wystarczy poczytać opinie o naszych rodzimych sklepach audio jak wygląda rozpatrywanie reklamacji. Problemem jest cały czas mentalność i komunistyczne nawyki (wychodzą z założenia, że każdy klient chce ich oszukać). Jeśli ludzie we wzajemnych stosunkach nie będą się darzyli zaufaniem, tak jak na zachodzie, to szybko się to nie zmieni i jeszcze latami będziemy tkwić w tym bagnie. Dlatego właśnie ja wolę kupować w sklepach za granicą. Czasami w UE, a jeśli nie ma możliwości to w porządnych chińskich. Niewątpliwym plusem jest też to, że jest dużo taniej, a coraz częściej chińskie sklepy wprowadzają wysyłkę tax-included. Jestem przekonany, że żaden z polskich sklepów nie rozwiązał by sprawy tak profesjonalnie jak zrobił to Shuoer w naszym przypadku. Finalnie skończyło się bardzo dobrze, a zaoszczędziłeś sporo kasy. Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka Sam pracuję w handlu więc znam temat aż nadto dobrze. Klienci koszmarnie cwaniakują i dlatego tak to wygląda. Co nie zmienia faktu, że nadal niedowierzam jak bardzo pro klient poszedł Letshuoer Edited October 6, 2022 by hubercik12311 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeagaL Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 (edited) Godzinę temu, hubercik12311 napisał(a): Sam pracuję w handlu więc znam temat aż nadto dobrze. Klienci koszmarnie cwaniakują i dlatego tak to wygląda. Co nie zmienia faktu, że nadal niedowierzam jak bardzo pro klient poszedł Letshuoer Zgadza się. Nie tylko sklepy i sprzedawcy podchodzą nieetycznie. Temu winne są obie strony, zarówno klient jak i sprzedawca. Dopóki obie strony będą się upierały przy swoim - nic się nie zmieni. Kluczem są zawsze wzajemne ustępstwa celem doprowadzenia do ugody i wykazanie się dozą zaufania, to potrafi odmienić cały bieg sprawy. Jeśli jedna strona zaufa, wykaże się profesjonalizmem i etyką - przekaże dobrą energię drugiej stronie i już w obu kierunkach będzie łatwiej. Oczywiście nie jest to panaceum na wszystkie bolączki, ale często to działa. To jest takie proste, a jednak tak trudne w głowach niektórych ludzi. Walka samemu ze sobą jest najtrudniejszą walką jaka istnieje. Edited October 6, 2022 by SeagaL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Najner Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 13 godzin temu, Yeya napisał(a): Witam Co byście polecili do $200. Lubię ciepłe, mięsiste granie typu Grado sr80 czy Audioquest Nighthawk. Z góry dziękuję. To będą moje pierwsze doki. ISN H40 z tych, co słyszałem, ale one już dosyć "stare". Może wyszło coś lepszego z takim charakterem grania w podanym budżecie. Możesz też podjechać do MP3store i spróbować Fiio FH3 albo FH5S. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dweet Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 ibasso it01x. Nie trzeba tak dużo wydawać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Najner Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 Nie polecam it01x w ciemno, mi bardzo nie podeszły niestety. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dweet Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 Oj to wiele rzeczy może komuś nie podejść A z ciekawości mogę zapytać dlaczego? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Najner Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 (edited) Jasne, masz rację, każde słuchawki to bardzo subiektywna sprawa. Miałem bardzo duże problemy z sealem i z tego co wiem, to nie tylko ja. Jak już złapałem seala, to tonalność była w porządku, ale szczegółowość i klarowność na bardzo niskim poziomie w tej półce cenowej (dla mnie - ale być może to wynikało z problemami z sealem, ciężko mi stwierdzić). Generalnie wiem, że dwóch użytkowników tych słuchawek po mnie również nie było z nich zadowolonych, dlatego piszę, że lepiej spróbować przed zakupem. Zresztą widzę tutaj na forum, że zdania na ich temat są bardzo kontrastowe - albo ktoś je mocno chwali albo mocno gani, raczej rzadko coś pomiędzy Edited October 6, 2022 by Najner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dweet Posted October 6, 2022 Report Share Posted October 6, 2022 No tak, seal to bardzo osobista sprawa. Na wielu zachwalanych pod niebiosa iemach (np. Olinach) się już przez niego sparzyłem. Zresztą it01x też mi dopiero przypasowały z tipami spinfita do tws Kwestia też sparowania, bo np z fiio m15, czy hidizsa s9 pro grały dla mnie wybitnie, ale już z btr5 tak sobie. W sumie cena taka, że myślę, że warto spróbować. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeagaL Posted October 7, 2022 Report Share Posted October 7, 2022 Witam Co byście polecili do $200. Lubię ciepłe, mięsiste granie typu Grado sr80 czy Audioquest Nighthawk. Z góry dziękuję. To będą moje pierwsze doki. Tak samo jak kolega @Najner zdecydowanie oddam swój głos na ISN Audio H40. Zresztą nie wiem czy pamiętasz @Najner, ale mi też bardzo dawno temu je poleciłeś, kupiłem i byłem baaardzo zadowolony. To są fenomenalne IEM!To nie szkodzi, że są stare - po przesłuchaniu ogromnej ilości pozycji od tamtej pory jak wyszły H40 nic lepszego w tej cenie nie słyszałem. Ba, nawet w cenie o 100$ wyższej. One mają magię, udały im się niesamowicie. Naprawdę zamiatają temat. Polecam z czystym sumieniem, powinny się bardzo dobrze wpasować w Twoje preferencje.Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jouhou Posted October 7, 2022 Report Share Posted October 7, 2022 Słuchawki sprzed 2-3 lat stare, serio? Ja rozumiem że od tamtej pory pojawiło się sporo nowości, ale nie widziałem żeby nastąpił jakiś przełom który by zostawił H40 w tyle. Wręcz przeciwnie, moim zdaniem nadal świetnie się bronią - osobiście stawiam je wyżej niż choćby Shuoery S12. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dweet Posted October 7, 2022 Report Share Posted October 7, 2022 Ok, to skoro idziemy tak daleko... Słuchawki prawie idealne strojeniem, kulejące tylko nieco wygodą, nad którą trzeba popracować tipami i zmienić kabel: Sony XBA-N3. Zaraz ktoś tu będzie narzekał, że sygnatura Sony :), ale moim zdaniem to referencja ciepłego, dynamicznego i przestrzennego brzmienia. I mówie to jako wieloletni posiadacz H40! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nazar70 Posted October 7, 2022 Report Share Posted October 7, 2022 Jako pierwszy włściciel H40 w Polsce - potwierdzam - świetne doki. Ja bardzo żałuję, że moje tak mocno katowałem, że się w końcu rozleciały Co do IT01x - generalnie łatwiej mi w nich było o seal, niź w Olinach, aczkolwiek i jedne i drugie lubię, chociaż grają zgoła odmiennie. Kupować H40 - nie H50, nie nowe H30 (bo tam jakiś zonk jest) - Haczterdzieści 👍 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.