Skocz do zawartości

dac/amp combo lub stack do lcd-2c, 1000 - 2000zł


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, szukam czegoś na biurko do audeze lcd-2c (będzie grało z laptopem). Chciałbym żeby sprzęt nie zmienił charakteru słuchawek, może ewentualnie trochę powiększył scenę i separację natomiast chciałbym zachować tą audezowską gęstość i hmm... wielkość dźwięku. Tylko broń Boże żadnych skrajnie ciepłych sprzętów, bo się zrobi jeszcze większa buła niż jest :P. Wejście 6.3mm wystarczy, aczkolwiek jack 2.5mm/4.4mm mile widziany. No i najważniejsze, prund, dużo prundu co by się przetworniki porządnie nim nażarły i dały z siebie te 90% :). Wstępnie w oko wpadły mi toppingi dostępne w tej cenie, ale to podobno granie nudne, do bólu liniowe i nie wiem czy nie zmienią mi aż zanadto charakteru słuchawek. Dużo dobrego słyszałem jeszcze o smsl su-6 & sh-6, ale generalnie jestem w tym temacie lekko zielony i poprosiłbym o jakieś rekomendacje/podpowiedzi. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, delfin150 napisał(a):

Chciałbym żeby sprzęt nie zmienił charakteru słuchawek, może ewentualnie trochę powiększył scenę i separację [...]

 

Jakiś Topping się sprawdzi.

 

3 godziny temu, delfin150 napisał(a):

Wstępnie w oko wpadły mi toppingi dostępne w tej cenie, ale to podobno granie nudne, do bólu liniowe i nie wiem czy nie zmienią mi aż zanadto charakteru słuchawek. 

 

Nie, Topping właśnie nic nie zmieni. Musisz się zdecydować czy ma nie zmieniać czy jednak zmieniać. 😉

 

W tej cenie SMSL DO400 byłby petarda, ale sam go chciałem i ciężko dostać... W grudniu poniżej 1800 z Amazon.pl, a teraz przepłacaj z .de 😭

 

===

Według mnie wybierz sobie jakieś dwie opcje, zamów z amazona.pl i przetestuj. Może właśnie nie chcesz kompletnie neutralnego źródła jak Topping, tylko czegoś "ciekawiej" grającego.

Edytowane przez Leairve
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Leairve napisał(a):