Jump to content

Recommended Posts

Raczej nigdzie bo ani jeden ani drugi nie gra ocieplonym dźwiękiem. To bardziej typowe granie obecnych TOTL Astella.

Edited by Palpatine
Link to post
Share on other sites
  • Replies 256
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@audionanik przygotowuje grunt pod ogłoszenie w komisie

Bardzo proszę o niepisanie, że coś jest lepsze niż Kann Cube, nie psujcie audionanikowi miesiąca miodowego, facet kredyt wziął na tego Kanna, miejcie serce!

Dołożę swoje wrażenia. Nigdy mnie do Astelli nie ciągnęło a w porównaniach do innych DAPów mój leciwy Hifiman 901 zawsze wygrywał (czasami przegrywał, ale wyłącznie z Colorfly C4 co to w niedziel

Posted Images

16 minut temu, Palpatine napisał:

Raczej nigdzie bo ani jeden ani drugi nie gra ocieplonym dźwiękiem. To bardziej typowe granie obecnych TOTL Astella.

Tyle, że pytanie było o ilość basu i wypełnienie, a nie o to, który gra ocieplonym dźwiękiem - to są trochę inne sprawy.

Link to post
Share on other sites

Każdy inaczej opisze granie poszczególnych modeli. Pytającemu polecałbym aby skupił się na modelu SA700 a w drugiej kolejności SP1000M. W mojej opinii SA700 jest dapem z Astella który gra najbardziej analogowym dźwiękiem, który daje mnóstwo radości ze słuchania jeśli ktoś lubi takie granie. Bas poluzowany, średnica przybliżona, dociążona, ocieplona, wysokie łagodne ale rozdzielcze. Duża dynamika oraz głębia sceny. W przyszłym tygodniu postaram się porównać SA700 z SP1000M

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Jaworrr napisał:

Mam takie nie audiofilskie pytanie do osób, które słuchały Cuba, Alphy i SA700 i może SP1000M. Który z nich ma najwięcej basu? 

Chodzi mi o ilość, wypełnienie i stosunek do średnicy i sopranu. Lubię jak w bas nie musi walczyć i przebijać się przez resztę pasma żeby być słyszanym. 

Mało Ci basu w Cube?

Link to post
Share on other sites

Tak, dobrze wyczułeś ukryty przekaz @vonBaron :)

W elekronice i metalu ten zakresu musi być nieco podkręcony żeby pompować tempo. W tych gatunkach basu mi brakuje.

Za to wrażenia przestrzenne są genialne. Poczucie osadzenia dźwięków w trójwymiarowym środowisku, granie poza głową, z dużą głębią. 

W spokojniejszej muzyce operującej na żywych instrumentach i wokalu proporcje low-mid-hi zdają się być bardzo dobrze neutralnie zrównoważone. 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Jaworrr napisał:

Tak, dobrze wyczułeś ukryty przekaz @vonBaron :)

W elekronice i metalu ten zakresu musi być nieco podkręcony żeby pompować tempo. W tych gatunkach basu mi brakuje.

Za to wrażenia przestrzenne są genialne. Poczucie osadzenia dźwięków w trójwymiarowym środowisku, granie poza głową, z dużą głębią. 

W spokojniejszej muzyce operującej na żywych instrumentach i wokalu proporcje low-mid-hi zdają się być bardzo dobrze neutralnie zrównoważone. 

 

 

 

Mnie tam nie brakuje.

Ale rozumiem że bassheadom może być za mało .

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy