Jump to content

audionanik

Bywalec
  • Content Count

    3,794
  • Joined

  • Days Won

    93

audionanik last won the day on July 4

audionanik had the most liked content!

Community Reputation

5,384 Excellent

About audionanik

  • Rank
    Głuchnący z latami
  • Birthday 09/01/1968

Dodatkowe

  • odtwarzacz
    mac, aq cobalt
  • słuchawki
    d7k
  • testuję
    forumowiczów

Ogólne

  • Gender
    Male
  • Location
    Kraków
  • Interests
    Leżenie na czas

Recent Profile Visitors

18,108 profile views
  1. To chyba jakiegoś strupa, bo mi się nigdy taka sztuka nie udała.
  2. Klasyk https://allegro.pl/oferta/przetwornik-dac-hegel-hd20-stan-bdb-salon-pl-xlr-9742461195
  3. Inaczej. „Głośność” (potencjometr) nie zmienia wzmocnienia wzmaka, tylko zmienia („obcina”) poziom sygnału przeznaczonego do wzmocnienia. Muszę się chyba czymś wzmocnić zaraz. W sumie to te moje dywagacje można wsadzić se w buty, bo dotyczą klasycznych klocków; w przypadku w/w cyfrowych modułów regulacja głośności jest realizowana najczęściej w domenie cyfrowej lub kij wie jak.
  4. Surowość ich fanów jakby zelżała od jakiegoś czasu.
  5. Tu się zabija tylko za jazdę po d8000 lub przetwornikach R2R. Wzmocnienie to podniesienie poziomu sygnału np. we wzmacniaczu do wyższego niż dostarczony. Volume to najczęściej gałka tłumika (realizowanego w rożny sposób najczęściej jako dzielnik napięcia) ograniczającego dostarczony sygnał. Wzmocnienie napięciowe danego urządzenia jest zazwyczaj stałe lub przełączane między kilkoma zafiksowanymi wartościami np. 0, 14, 20db. Tłumienie sygnału, który następnie będzie wzmacniany w urządzeniu (volume) odbywa się płynnie od 100% do 0% lub skokowo co parę dB. Wartość wzmocnienia może mieć wpły
  6. Z nalotem jak z lampy, która tu doda od siebie, tam zabierze lub nie dopowie. Czasem aż miałem skojarzenia z radyjkiem kuchennym wyposażonym w głośniczek szerokopasmowy. Do tego ta góra/wyższa średnica suchawa, trochę „cyfrowa”, nieprzyjemna, przypominająca momentami trzask jaki wydaje łamana sucha gałąź..Szczególnie było to widoczne z wyjebolitem od wireworlda, który jednak przy tym oczyszczał nieco średnicę. Stokowy kabel łagodził ową „trzaskliwość”, ale średnica z nim traciła wyrazistość i robiła się już wyraźnie brudna. Nie wiem, być może ja akurat trafiłem na takie dwa egzemplarze -
  7. @Spawn Z większością opisu się zgadzam, ale kiedy przeczytałem o kulturalnej górze, neutralnym przekazie, a nie przeczytałem o przybrudzonej średnicy, to mi pospinało mięśnie w palcu wiszącym nad guzikiem „like”.
  8. No chyba czytelnicy Wyborczej.
  9. Słuchałem z różnymi kablami, ale to nie to. Na dobrym wzmaku rzeczywiście potrafią się trochę opamiętać z tym "czarem"; ale za każdym razem jak porównywałem je z T90, to w tych drugich wychodziło więcej informacji na średnicy (choć Bajery mają tam swój dołek) - była ona po prostu bardziej kompletna. Pamiętam do tej pory jak mi mina zrzedła u naszego znajomego, kiedy doskonale mi znany z realu klarnet został okradziony przez hd800 z wielu składowych, a puszczony na jego (niedrogich) kolumnach zagrał pełną barwą.
  10. Zapodaj sobie Death Magnetic na początek poszukiwań😂. A poważniej to w temacie T90 vs HD800 te drugie mają "wycieniowaną", niepełną średnicę; narzucają wszystkim nagraniom swoją wyimaginowaną przestrzeń oraz, co gorsza, sposób artykulacji polegający m.in. na podtrzymywaniu wybrzmień, ale na taką jednolitą, powtarzalną, zdyscyplinowaną, "prusacką" modłę; dzięki czemu dźwięki mają urok i czar znany z monumentalnych nazistowskich pomników, budowli, filmów, lub z "dzieł sztuki" okresu socrealizmu. Po chwilowym zachwycie - nuda. Ja nie rozumiem jak można HD800 uznawać za doskonałe i równe; prz
  11. Ośmieliłeś mnie, bo też gniotłem w sobie śmieszka dla Gradusa.
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy