Zucchero2304 Opublikowano 28 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Ja też pytałem i nie odpowiedzieli Okropny sklep... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mecin Opublikowano 28 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Srebrne byłem skłonny kupić w normalnej cenie, w zasadzie obojętnie czy 1R czy 1A, po prostu mi się baardzo podobały, ale tracą trochę w oczach po pierwszym obcowaniu, chodzi o plastik użyty do wykonania. W promocyjnej cenie, prędzej czy później bym kupił . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Miałem je na uszach... baaardzo wygodne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kommel Opublikowano 30 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Ktoś jeszcze czeka? Jako że proponowali w mailu abym wybrał sobie coś w zamian ze sklepu, zdecydowałem się na aparat za 550zł. Niestety nie mogą mi wysłać aparatu bo IDEĄ zamiennika jest produkt z tego samego działu. Odpisałem im że ideą sklepu powinno być zadowolenie klienta a w Waszym przypadku chociażby uczciwość. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Dla mnie ten sklep już nie istnieje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon32 Opublikowano 30 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Nie dziwię się. Sklep pojechał po całości i co najlepsze nie czują się winni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REZOK Opublikowano 30 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Ktoś tutaj spekulował, że to było celowe zagranie, tak więc marudzenie klientów musieli wliczyć w ryzyko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon32 Opublikowano 30 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Klientów to oni mają w głębokim poważaniu i tyle. Nie wyobrażam sobie takiej sytuacji na zachód od naszego państwa. Jak w takim razie poważnie traktować tę firmę? Ja już nie wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hibi Opublikowano 30 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Dla mnie ten sklep już nie istnieje... nie tylko dla ciebie a miałem tam robić zakupy . tak jak pisaliście, przekalkulowani tych niezadowolonych klientów na rzecz swoich potrzeb temat na wykop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paratykus Opublikowano 30 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Dla mnie ten sklep już nie istnieje... nie tylko dla ciebie a miałem tam robić zakupy . tak jak pisaliście, przekalkulowani tych niezadowolonych klientów na rzecz swoich potrzeb temat na wykop Jeśli szukali kasy do obrotu, bo mieli dołek to nawet temat do sądu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 30 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Dla mnie ten sklep już nie istnieje...nie tylko dla ciebie a miałem tam robić zakupy .tak jak pisaliście, przekalkulowani tych niezadowolonych klientów na rzecz swoich potrzeb temat na wykop Jeśli szukali kasy do obrotu, bo mieli dołek to nawet temat do sądu Tak i na pewno te kilkanaście tysięcy złotych uratowało firme:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paratykus Opublikowano 30 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) All, skąd pewność, że to było tylko kilkanaście ... Mogli taki wałek zrobić z wieloma artykułami Poza tym ... Kwota nie jest taka ważna. Gdyby ktoś udowodnił, że oferowali towar bez możliwości zagwarantowania go, obracając przy tym pieniędzmi klientów to byłoby to wyłudzenie. Edytowane 30 Marca 2015 przez paratykus 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Undertaker Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Szanowny Kliencie, oczywiście istnieje możliwość zamiany produktu, jednak słuchawki w linku podanym w poprzedniej wiadomości kosztują 629 zł. Rozumiem, że wyraża Pan zgodę na dopłacenie brakującej kwoty? W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt. Pozdrawiam To tyle w sprawie wymiany na srebrne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fatso Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Tyle w temacie robienia z klienta jaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zucchero2304 Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Ten sklep przedstawia naprawdę żenujący poziom... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paratykus Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Byłem dziś w ich sklepie. Chodziłem między regałami i powtarzałem jak mantrę : nic już u was nie kupię, nic już u was ... Nie mogłem sobie tej przyjemności odmówić, mimo, że nie załapałem się na tę "promocję". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hibi Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) Szanowny Kliencie, oczywiście istnieje możliwość zamiany produktu, jednak słuchawki w linku podanym w poprzedniej wiadomości kosztują 629 zł. Rozumiem, że wyraża Pan zgodę na dopłacenie brakującej kwoty? a to dobre :Da to dobre :Da to dobre :Da to dobre Szanowny Kliencie, oczywiście istnieje możliwość zamiany produktu, jednak słuchawki w linku podanym w poprzedniej wiadomości kosztują 629 zł. Rozumiem, że wyraża Pan zgodę na dopłacenie brakującej kwoty? W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt. Pozdrawiam To tyle w sprawie wymiany na srebrne W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt. Pozdrawiam To tyle w sprawie wymiany na srebrne co im odpisałeś ? w sumie to sam se do nich napiszę i wyrażę co o nich myślę może ktoś to opisze i wrzuci w sieć Edytowane 31 Marca 2015 przez hibi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Undertaker Opublikowano 31 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Napisałem, że skoro to te same słuchawki a różnią się jedynie kolorem, to myślałem, że nie będzie problemu z zamianą jako że tamtych niby nie mają w magazynie. No i oczywiście dodałem, że nie interesuje mnie dopłata, zapytałem też, kiedy można się spodziewać dalszego info odnośnie wysyłki tych czarnych. Jakoś nie mam nawet ochoty się z nimi kłócić, te Soniaki kupiłem tak czy siak z ciekawości, bo u mnie moimi docelowymi słuchawkami pozostają niezmiennie Brainwavz'y HM5. Poza tym, bardzo szybko zrealizowali moje inne zamówienia (Phiaton MS400 i MS300). Pewnie gdyby nie to ostatnie, to bym był wkurzony, a tak to najwyżej poproszę ich o zwrot kasy i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tafit2 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Wydaje mi się że to kwestia jeszcze tego na jakiego konsultanta trafimy, każde zamówienie ma przydzielonego innego "operatora", mi się trafiła Pani Aneta, która jak widać coś zdziałała. Co nie zmienia faktu że traktowanie klienta powinno być na równi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Undertaker Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 A jednak wysyłają mi srebrne w promocyjnej cenie 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manuelvetro Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Zamienisz sie na czarne, ledwo wygrzane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quix Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Mnie zaproponowali 490zł. za srebrne. Gość napisał pierwszego kwietnia, to zapytałem czy to żart na prima aprilis, ale jeszcze nie odpisał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. kommel Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Hurrra, odezwali się do mnie już chyba po raz trzeci w ciągu 40 - dniowego wyczekiwania. Po tym jak Under oznajmił, że otrzymał srebrny egzemplarz, napisałem iż też taki wezmę. Wczoraj dostałem odp. że już nie mają ich w ofercie jednocześnie prosząc mnie abym wybrał sobie produkt zastępczy (ponownie), a oni zaproponują mi dobrą cenę. No to piszę znowu, że chcę aparat fot. ale tylko pod warunkiem braku dopłat do tych 369zł. No i dziś odp. Aparat, który pan wybrał możemy zaoferować w cenie 529zł. Dodam tylko, że aparat bez zniżek kosztuje 529zł. Jak ja bym chciał załatwić tą sprawę osobiście! Wyobraźcie sobie jakby to wyglądało "Na Żywo" pani ze sklepu: niech pan się przejdzie po sklepie i wybierze sobie produkt zastępczy, ja: super, idę się rozejrzeć... ja: znalazłem taki fajny aparat fot. za 529zł pani ze sklepu: bardzo dobry wybór, dam panu na niego dużą zniżkę jako rekompensatę za to, że obracamy pańskimi pieniędzmi już przez 40 dni ja: O! cieszę się bardzo, widzę, że szanujecie swoich klientów pani ze sklepu: oczywiście, klient jest dla nas najważniejszy, myślę że mogę zaproponować 529zł ja: naprawdę? Nie wierzę, jesteście mega... Chyba będę częściej robił u was zakupy pani ze sklepu: cała przyjemność po naszej stronie, jakby pan pozwolił nam poobracać pieniążkami jeszcze z 30 dni to będę w stanie zaproponować jeszcze lepszą cenę - powiedzmy 589zł ja: a co mi tam, tyle już czekam to te 30 dni nie zrobi mi różnicy, a jakie oszczędności będę miał pani ze sklepu: cieszę się że doszliśmy do porozumienia i szczęśliwego zakończenia, prosiłabym jeszcze aby po powrocie do domu wystawił pan opinię o nas żeby ludzie chętnie robili u nas zakupy ja: oczywiście, opiszę wszystko ze szczegółami 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tafit2 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie wiem jak innym śle Euro zrealizowało mi rezerwacje na słuchawki w kolorze czarnym, może u reszty sie coś ruszyło, tak czy inaczej, jako ze wywalczyłem srebrne, mogę odstąpić komuś z Warszawy swoją rezerwacje, płatność na miejscu w sklepie. Ewentualnie jak ta osoba będzie wolała srebrne to chętnie bym się zamienił Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez tafit2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kommel Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Mi anulowali zamówienie z powodu braku towaru, również w kolorze srebrnym. Nie wiem czy dobrze rozumiem, kupiłeś 2 pary - srebrne masz w domku a czarne czekają na odbiór? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.