hibi Opublikowano 16 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Spam przesyłają ale info to już ciężko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Undertaker Opublikowano 16 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 O, to jest to - zaczęli sobie wysyłać jakieś maile... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Punkt 17. wyciągnąłem z ich regulaminu Także widać, jak go stosują, a wytłuściłem kwestię najważniejszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Ktoś coś ugrał? Ja czekam na pieniądze, które według regulaminu powinny do mnie trafić niezwłocznie. Nie ma to, jak bezcelowo zamrażać 370zł na okres dwóch tygodni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manuelvetro Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Słowo niezwłocznie. Drugi raz. Brzmi złowieszczo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Skoro nie mają pojęcia, czy to wyjdzie czy nie, po co trzymają ludzi do samego końca w niewiedzy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manuelvetro Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) Ano mogą obracać znacznymi kwotami ? Edytowane 18 Marca 2015 przez manuelvetro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 W sumie zadałem pytanie, na które odpowiedź była raczej oczywista Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Undertaker Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Ta, dzisiaj jest 18 marca, zamówienie z 3 bodajże, nawet się nie odezwali powtórnie, jedynie z automatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Mi w odpowiedzi tylko potwierdzili, że nic nie wiedzą na to samo wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Undertaker Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Ot zrobili sobie promocję jak pisze Manuel, co by kasą poobracać. Jeśli nie wyślą mi tych słuchawek to będzie mój pierwszy i ostatni zakup tam, choć pewnie ich to nie rusza, ale trudno Bo nawet głupiego maila nie raczą w terminie wysłać, żadnego potwierdzenia zaksięgowania wpłaty, w ogóle strona i cały system zakupowy archaiczne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Mogłem tematu nie wrzucać to by problemów nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Undertaker Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Dla mnie to nie jest problem, bo też jakiegoś wielkiego parcia na te słuchawki nie miałem. Kto wie, znając mnie, to i tak po pewnym czasie bym je odsprzedał, bo jednak HM5 to mi chyba nic nie przebije. Jedynie trochę dziwi mnie takie olewatorstwo z ich strony, a to przecież "liderzy rynku RTV&AGD w Polsce" Widać jak się ma władzę/monopol. to se takie jajca z ludzi można robić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasumo Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Dla mnie to nie jest problem, bo też jakiegoś wielkiego parcia na te słuchawki nie miałem. Kto wie, znając mnie, to i tak po pewnym czasie bym je odsprzedał, bo jednak HM5 to mi chyba nic nie przebije. Jedynie trochę dziwi mnie takie olewatorstwo z ich strony, a to przecież "liderzy rynku RTV&AGD w Polsce" Widać jak się ma władzę/monopol. to se takie jajca z ludzi można robić... Żonie odkurzacza nie chcieli przyjąć na reklamację bo... zakurzony w środku był (!) Padło pytanie co nim żona robiła... No to jak tak to zgłosiła jako niezgodność z umową i zobaczyła dwie bezcenne miny pracowników "lidera rynku". Generalnie im dłużej działa dana sieć tym gorzej z wyegzekwowaniem od nich czegokolwiek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1313 Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) Ja się kiedyś dowiedziałem, jak chciałem kupić amplituner Sony: - czy można kogoś poprosić o poradę - w tej chwili nikogo nie ma. Czy można go podłączyć i posprawdzać - nie ma u nas takiej możliwości. Czy można zatem wziąć do domu, poznać i ew. zwrócić jak nie będzie odpowiadał - nie ma takiej możliwości, jesteśmy (UWAGA!!!) "sklepem świadomych wyborów". Myślałem, że babie z plaskacza wypalę. Takiej bezczelności dawno nie spotkałem - nie można zwracać, a w zamian za to nie ma możliwości gruntownej prezentacji sprzętu. Jak to było za komuny? My od was bierzemy elektronikę, a wy w zamian dajecie nam węgiel Edytowane 18 Marca 2015 przez 1313 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tafit2 Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Dla mnie to nie jest problem, bo też jakiegoś wielkiego parcia na te słuchawki nie miałem. Kto wie, znając mnie, to i tak po pewnym czasie bym je odsprzedał, bo jednak HM5 to mi chyba nic nie przebije. Jedynie trochę dziwi mnie takie olewatorstwo z ich strony, a to przecież "liderzy rynku RTV&AGD w Polsce" Widać jak się ma władzę/monopol. to se takie jajca z ludzi można robić... Żonie odkurzacza nie chcieli przyjąć na reklamację bo... zakurzony w środku był (!) Padło pytanie co nim żona robiła... No to jak tak to zgłosiła jako niezgodność z umową i zobaczyła dwie bezcenne miny pracowników "lidera rynku". Generalnie im dłużej działa dana sieć tym gorzej z wyegzekwowaniem od nich czegokolwiek. Pracowałem w Euro i potwierdzam. Często ludzie reklamowali odkurzacze z powodu różnych usterek i często nawet zajeb... worka nie potrafili wcześniej wyjąć i wyrzucić. Nie dotykaliśmy się ich wtedy z względów higienicznych dopóki klient ich nie opróżnił. Nie od tego byliśmy by robić to za klienta. Zresztą, nawet jak taki odkurzacz przyjęliśmy to serwis go zwrócił z adnotacją że jest zanieczyszczony. Nawet teraz, jak tam już (nie)stety nie pracuje nie dziwię się temu. Nie wiadomo kto i co nim wcześniej sprzątał i jaki syf żebym ja to musiał jeszcze wdychać. Tak jak pisałem, to wymogi serwisu a pracownik nie ma obowiązku czyścić po kliencie. Co do tematu, pisałem teraz do nich w sprawie słuchawek i niby mam konkretną odpowiedź... Szanowny Kliencie, chciałbym poinformować, że zamówiony przez Pana produkt jest na zamówienie do 14 dni roboczych. Powinien Pan otrzymać produkt do 24.03 W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt. Pozdrawiam No to czekam do 24.03, choć i tak już nie wieżę że je zobaczę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) Ściema. Co do niezwłocznego zwrotu. Szanowny Kliencie, informuję, iż zamówienie anulowano w dniu 16.03 środki zazwyczaj zwracamy w terminie 7 dni. Postaramy się by jeszcze w tym tygodniu przelew został wykonany na Pana konto. W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt. Pozdrawiam Edytowane 18 Marca 2015 przez FeX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tafit2 Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Też tak sądzę. Zamówiłem na szczęście z odbiorem w sklepie a nawet dwóch, nie mam nic do stracenia, zamówienie może wisieć a nóż jednak je dostaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeX Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Chcieli się pewnie pozbyć resztek magazynowych stąd promocja. Ilość zamówień była większa i musieliby sprowadzić, wątpię czy im się to w ogóle opłacało za te cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markonelli Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Myślę, że było właśnie tak jak napisał teraz FeX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrq Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Ja się kiedyś dowiedziałem, jak chciałem kupić amplituner Sony: - czy można kogoś poprosić o poradę - w tej chwili nikogo nie ma. Czy można go podłączyć i posprawdzać - nie ma u nas takiej możliwości. Czy można zatem wziąć do domu, poznać i ew. zwrócić jak nie będzie odpowiadał - nie ma takiej możliwości, jesteśmy (UWAGA!!!) "sklepem świadomych wyborów". Myślałem, że babie z plaskacza wypalę. Takiej bezczelności dawno nie spotkałem - nie można zwracać, a w zamian za to nie ma możliwości gruntownej prezentacji sprzętu. Jak to było za komuny? My od was bierzemy elektronikę, a wy w zamian dajecie nam węgiel A w którym sklepie w z RTV/AGD możesz zwracać takie sprzęty jak kino domowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rfzb Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 W Saturnie przyjęli mi telewizor bez mrugnięcia okiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bernie Opublikowano 18 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) Co do świadomych wyborów - takie podejście sprzedawców w EURO. Spodobały mi się kiedyś słuchawki Beyerdynamic z nie najwyższej nawet półki za 400 zł, przypadkiem odsłuchane w Saturnie. Po paru dniach wróciłem po nie, ale już ktoś wykupił, był ostatni egzemplarz. Zobaczyłem, że są w EURO, więc poszedłem do sklepu i pytam czy mogę przesłuchać. Muszę powiedzieć, że wiedziałem czego chcę, ale słuchałem krótko i nie byłem ostatecznie pewien. Nie żądałem też odsłuchu 5 czy 10 słuchawek. Sprzedawca popatrzył na mnie jakbym nie wiem co chciał zrobić z tymi słuchawkami i stanowczo stwierdził, że nie ma mowy. (Pudełko od Beyerdynamic nie było nawet zaklejone, tylko zabezpieczone tą ich elektroniczną kłódką). Ostatecznie stwierdził, że mogę przesłuchać jeśli przedtem kupię. Stwierdziłem, że po co mam przesłuchiwać w sklepie, jeśli i tak mam kupić, mogę to zrobić w domu. Ale uparłem się i zamówiłem przez internet z odbiorem w sklepie. Poszedłem po odbiór i znowu pytam, czy mogę odsłuchać zanim kupię. Znowu to samo. Ale, że towar był z magazynu wysyłkowego a nie "sklepowy" w końcu, choć z wielką niechęcią zgodzili się. Samo podejście jednak zniechęca, bo więcej już w EURO słuchawek tak nie kupię. Edytowane 18 Marca 2015 przez Bernie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kommel Opublikowano 20 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 (edytowane) Pierwszy kontakt od złożenia zamówienia 03.03.2015 (nie licząc potwierdzenia płatności) "Do chwili obecnej dostawca nie potwierdził nam dostępności i terminu dostawy produktu SŁUCHAWKI NAUSZNE MDR1RB SONY. W związku z tym termin realizacji Zamówienia ulegnie przedłużeniu. Dokładamy wszelkich starań, aby Zamówienie dotarła do Ciebie jak najszybciej. Może okazać się, że sprowadzenie tego produktu będzie niemożliwe. Prosimy o potwierdzenie e-mailem chęci dalszego oczekiwania na produkt. W przypadku braku odpowiedzi w terminie 3 dni Zamówienie otrzyma status "anulowane". W przypadku chęci szybkiego otrzymania towaru prosimy o wybór oraz przesłanie nazwy produktu alternatywnego dostępnego w ofercie sklepu www.euro.com.pl w celu zmiany sprzętu . Na wybrany model postaramy się zaproponować atrakcyjną cenę. " Edytowane 20 Marca 2015 przez kommel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 20 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Bierz betsy! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.