Skocz do zawartości
Questyle preorder Czytaj więcej.. ×
Astell & Kern Diana by Jerry Harvey Audio - preorder Czytaj więcej.. ×
wkamil

Jak rozpoznać oryginalność Sennheiser IE8

Rekomendowane odpowiedzi

Jak dla mnie to zdjęcia są zbyt małe i słabej jakości żeby określić czy to oryginały czy fejki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem IE8 w morele.net (przed podwyżką ceny). Na pudełku naklejka Konsbudu. Po odsłuchach stwierdzam, że są oryginalne. Zwracam tylko uwagę, że odcinek kabla od łącznika do wtyku ma długość circa 79cm. Myślę, że wszyscy, którzy z tego powodu poddają w wątpliwość prawdziwość swoich modeli, mogą odetchnąć z ulgą. Oczywiście pod warunkiem, że reszta cech jest zgodna z wytycznymi oryginałów opisanymi w tym temacie. Może poza cechą giętkości kabla, ale tego nie jestem w stanie potwierdzić, gdyż u mnie jest bardzo plastyczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

błąd 404, popraw link czy coś...

 

To raz. :) Dwa to masz zdjęcia i opis w tym temacie, widzisz tyle co my. Trzy zapytaj o papiery. Cztery nie oczekuj cenowego cudu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak o te z linku od Inszy

Według mnie sa ok ale pewności nie mam

zakładam że kabel może być wymieniony

 

opis strasznie śmierdzi :D

Edytowane przez olo81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak , ten gosc sprzedaje podrobki , ma dwa konta o podobnej nazwie ;) , wiem bo kupilem od niego ie80 fejki :P , na szczescie zwrocil kase ;) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo część rzeczy, w tym dowód zakupu "nieszczęśliwie" zaginął podczas przeprowadzki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy w podróbkach tez jest podrobiona gwarancja sennheisera ? wie ktos z was czy w pudełku powinny znależć się jakieś stosowne dokumenty potwierdzajace oryginalność produktu ? przymierzam sie wlasnie do kupna ale jak prawie cala wypłata pojdzie na fejki to wpadne w depresje .. zakupu chcialbym dokoonac w redcoon.pl za 800zł stoją , dość tanio dlatego sie zastanawiam czy tam dostane orginały .

Edytowane przez kob12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś miał doświadczenia z tym sklepem? Czy te Sennheisery mogą być oryginalne? Cena podejrzanie niska jak za ten model (565 zł za IE8, kiedy normalnie 1056-1479 zł)).

 

http://www.lightingcenter.pl/sennheiser-ie-8-ie-8i-sluchawki-douszne-p-7796.html

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Bernie

Legit 100%

Edytowane przez babicz99

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Bernie

Legit 100%

Dzięki za odp., rozumiem że testujesz - testowałeś już lub po prostu masz wiedzę (ewentualnie skąd pewność)?

Edytowane przez Bernie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

@Bernie

Legit 100%

Dzięki za odp., rozumiem że testujesz - testowałeś już lub po prostu masz wiedzę (ewentualnie skąd pewność)?
Ten sklep istnieje fizycznie, bralem od nich shurki kiedys, fakture nawet daja

 

Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2 & Swype

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

@Bernie

Legit 100%

Dzięki za odp., rozumiem że testujesz - testowałeś już lub po prostu masz wiedzę (ewentualnie skąd pewność)?
Ten sklep istnieje fizycznie, bralem od nich shurki kiedys, fakture nawet daja

 

Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2 & Swype

 

Fakt, udało mi się sprawdzić dystrybutor - Aplauz potwierdził, że biorą od niego towar (na zdjęciach ten sklep to taki sobie baraczek ale mniejsza z tym) cena wynika podobno z tego że to już jest wycofywany powoli model. Od kiedy kupiłem kiedyś fake CX 500 zanim kupię coś z tej marki kilka razy wolę sprawdzić.

 

EDIT:

Teraz będę się zastanawiał tylko czy wziąć IE8 czy hybrydy Sony XBA-H3 (też podobnie za 635 zł w mall.pl).

Edytowane przez Bernie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem IE8, mam XBA H3 i szczerze mogę polecić Sony. Są bardziej kapryśne od IE8, ale dynamika, separacja i inne aspekty stoją wyżej, znacznie wyżej.

Edytowane przez Rolandsinger
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ie8 sa ok, ale graja na poziomie basowek za 200 ziko wiec moze lepiej wejsc w te sony, choc nie powiem, cena bardzo okazyjna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności