Skocz do zawartości

Odtwarzacz do Beats by Dre do 200 PLN


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie - jak w tytule. Przeglądając różne opinie na pytanie - Jaki odtwarzacz do Beats by Dre? - spotykałem się głównie z odpowiedzią - Sprzedaj te słuchawki i kup porządny zestaw odtwarzacz + lepsze słuchawki. Zrobiłbym tak pewnie, gdyby to nie był prezent. Właściwie bez okazji, bo znajomy kupił je z ciekawości po czym stwierdził, że nie zadowalają go, zmienił na inne, a te oddał mi.

Myślałem o kupnie SanDisk Sansa Clip, ale nie wiem, czy będzie on kompatybilny z tymi słuchawkami. Od razu mówię, że nie znam się na tym, ale mają one na Minijacku 3 paski (chyba podobnie mają słuchawki od iPodów) podczas, gdy zwykłe mają 2 paski. Pewnie dlatego moja Nokia ich nie obsługuje (lub dlatego, że mają ten kabel z przyciskami do regulacji głośności etc.). Proszę o propozycje.

 

#edit

Model to Solo HD.

Edytowane przez Jovs2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, napisze Ci wiec, rade o jaka prosisz.

 

Dzisiaj w Tesco, widzialem swietne grajki, za 39,90. Do zludzenia przypominaly iPoda Nano. To jak graly nie ma znaczenia, bo cokolwiek podepniesz do tych sluchawek bedzie gralo tak samo.

 

A sluchawek nie powinienes sprzedawac, bo zachwile ich nabywca bedzie nam zadawal genialne pytania dotyczace jego zakupu... Lepiej to zakop w lesie i zapomnij miejsce.

 

Pozdrawiam

  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem tylko dowiedzieć się jaki odtwarzacz będzie kompatybilny z tymi słuchawkami.

 

...To jak graly nie ma znaczenia, bo cokolwiek podepniesz do tych sluchawek bedzie gralo tak samo...

 

Nie zależy mi na, jak to nazwał ten pan wyżej, „lansie”. Po prostu takie słuchawki dostałem i szukam odtwarzacza, tyle.

Niestety widzę, że jedyne czego można się tutaj dowiedzieć to...

 

Lepiej to zakop w lesie i zapomnij miejsce.

 

Dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach