bob2000 Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Ostatnio oglądałem Rebekę i Wykopaliska. Krwi i flaków mało, ale i tak dobrze mi się oglądało 👀. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafacio Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2021 (edytowane) 5 godzin temu, THABAL napisał: Również polecam "Melancholię". Jeden z lepszych filmów psychologicznych jakie widziałem. Mimo wszystko, mój ulubiony film von Triera to jednak "Tańcząc w ciemnościach" z Björk. Ledwo wysiedziałem na tej Melancholii w śp. Kameralnym. A poszedłem sam z własnej woli na top. Gniot i dłużyzny. Co do tańczenia w ciemności. Swego czasu dziewczyny chciały to oglądać i nas dwóch wtedy przymusiły też. Nasze komentarze były uciszane. Zaczęliśmy z rozpaczy pić wódę, ale to nie pomagało, bo przy wódzie chce się gadać, a tu nie wolno 😧, bo dzieło oglądają. Nie pozostało nam nic innego jak pić i czekać na koniec, a w scenie ze stryczkiem otworzyliśmy z radości szampana (akurat był), że to już właśnie chyba koniec i będzie można puścić Slayera i Ajronów. Film spowodował też inne reperkusje. Żaden z nas nigdy już nie próbował słuchać muzyki Bjork. W niedzielę oglądałem Archive. Nie polecam. Nuda i dłużyzny. Edytowane 20 Kwietnia 2021 przez Rafacio 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deftones9 Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2021 8/10 4 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2021 (edytowane) Tenet - (7/10) po co takie filmy skomplikowane kręcić, nie wystarczy nam życie?! 😆 Greenland - (7/10) Edytowane 20 Kwietnia 2021 przez neonlight Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 (edytowane) The Martian - myślałem że usnę. Dopiero kilka dni później zebrałem się na odwagę, aby dokończyć. Typowy amerykański, ziob... bez zaskoczenia Edytowane 21 Kwietnia 2021 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp5it Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 (edytowane) Edytowane 21 Kwietnia 2021 przez sp5it 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paratykus Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 27 minut temu, jacmiszcz92 napisał: The Martian - myślałem że usnę. Dopiero kilka dni później zebrałem się na odwagę, aby dokończyć. Typowy amerykański, ziob... bez zaskoczenia Ja lubię "Marsjanina". Najpierw przeczytałem książkę, film już nie był tak dobry (powstał na podstawie książki), ale dla mnie całkiem znośny. Soundtracka słucham do dziś, bo mnie fajnie usypia w łóżku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafacio Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 49 minut temu, jacmiszcz92 napisał: The Martian - myślałem że usnę. To ten film o hodowaniu ziemniaków czy pomidorów na Marsie? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Tak. Główny bohater to botanik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Marsjanin mi się podobał ale jak to wiadomo amerykanie zawsze w filmach katastroficzno-ratujących jak "Armagedon" - muszą być uwięczone sukcesem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2021 (edytowane) Arrival (2016). No spoko sajens fikszyn, spokojnie mogliby zrobić z tego serial. Byłem ciekawy co będzie dalej, a tu koniec W dniu 11.04.2021 o 09:27, Ros napisał: Chcesz obejrzeć dobre s-f to polecam chociażby taki "Moon", "Dystrykt 9", "Arrival", "Marsjanin", "Incepcja" czy "Ex Machina". Thx, dwa pierwsze pozostały jeszcze do obejrzenia. Edytowane 25 Kwietnia 2021 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Ex Machina - (8/10) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hibi Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Songbird, zwiastuny nie zapowiadały takiego melodramatu. 5/10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafacio Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2021 10 godzin temu, jacmiszcz92 napisał: Chcesz obejrzeć dobre s-f to polecam chociażby taki "Moon" To dramat. O fabule tak skomplikowanej, że po krótkim czasie można się domyśleć o co chodzi. A na dodatek totalna nuda. Gdyby to był film góra 30 minutowy to spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deftones9 Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 OBCY - 8. PASAŻER "NOSTROMO" 9/10 OBCY - DECYDUJĄCE STARCIE 8/10 Chciałem sobie zresetować czache więc odświeżyłem dwa dzieła totalne.Nigdy sie nie znudzą.Ta seria jest dla mnie tak mocno ważna jak pierogi z kapustą i grzybami/flaczki. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 W dniu 26.04.2021 o 05:35, Rafacio napisał: To dramat. O fabule tak skomplikowanej, że po krótkim czasie można się domyśleć o co chodzi. A na dodatek totalna nuda. Gdyby to był film góra 30 minutowy to spoko. @Ros był autorem tego posta, a nie ja District 9 - polecam, ale nie na trzeźwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 @deftones9 z ciekawości, jak Alien to 9 to co zasluguje na 10? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deftones9 Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 5 minut temu, Spawn napisał: @deftones9 z ciekawości, jak Alien to 9 to co zasluguje na 10? W sensie chodzi Ci o konkretną część czy poprostu nie widzi Ci sie mój system oceniania? nie zwracaj uwagi, ja sobie oceniam po swojemu, sporo w tym sentymentu jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 2 minuty temu, deftones9 napisał: W sensie chodzi Ci o konkretną część czy poprostu nie widzi Ci sie mój system oceniania? nie zwracaj uwagi, ja sobie oceniam po swojemu, sporo w tym sentymentu jest A nie, pytam bo skoro zostawiles jeszcze rezerwe to moze jest cos lepszego co nie ogladalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 5 godzin temu, Spawn napisał: A nie, pytam bo skoro zostawiles jeszcze rezerwe to moze jest cos lepszego co nie ogladalem Na pełną dychę zasługuje tylko jeden film. 😎 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
espe0 Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2021 U mnie blisko 10tki jest "Labirynt Fauna" - kapitalny majstersztyk! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2021 6 godzin temu, neonlight napisał: Na pełną dychę zasługuje tylko jeden film. 😎 Już samo to ujęcie to 11 na 10 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deftones9 Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2021 (edytowane) Wydało sie. że Spawn lubi męskie bicki Oczywiście, że predator jest również znakomity ale dychy bym mu nie dał.Dyche to u mnie rzadko który film zdobywa a te wysokie oceny dla klasyków typu Obcy to też spora zasługa ogromnego sentymentu. Blisko dychy dla przykładu jest u mnie np. Fight Club Taksówkarz, Pluton, Forrest Gump, Ofiary Wojny, Upadek(Falling Down), 25 godzina, Aż Poleje Sie Krew, Łowca Jeleni, Czas Apokalipsy(tutaj akurat będzie 9.9999).Mógłbym wymieniać tego cały dzień.Sporo rzeczy z samej skandynawi to dla mnie grube 9tki bo kocham to kino Zapomniałem o klasykach filmu gangsterskiego... przecież tu jest plejada znakomitości bardzo blisko dyszki. Edytowane 28 Kwietnia 2021 przez deftones9 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj1978 Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2021 53 minuty temu, deftones9 napisał: Zapomniałem o klasykach filmu gangsterskiego... przecież tu jest plejada znakomitości bardzo blisko dyszki. Abstrahując od Ojca chrzestnego (wg mnie książka i tak lepsza), np. "Dawno temu w Ameryce" ma u mnie 9.5/10🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 28 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2021 (edytowane) 2 godziny temu, deftones9 napisał: Wydało sie. że Spawn lubi męskie bicki Oczywiście, że predator jest również znakomity ale dychy bym mu nie dał.Dyche to u mnie rzadko który film zdobywa a te wysokie oceny dla klasyków typu Obcy to też spora zasługa ogromnego sentymentu. Blisko dychy dla przykładu jest u mnie np. Fight Club Taksówkarz, Pluton, Forrest Gump, Ofiary Wojny, Upadek(Falling Down), 25 godzina, Aż Poleje Sie Krew, Łowca Jeleni, Czas Apokalipsy(tutaj akurat będzie 9.9999).Mógłbym wymieniać tego cały dzień.Sporo rzeczy z samej skandynawi to dla mnie grube 9tki bo kocham to kino Zapomniałem o klasykach filmu gangsterskiego... przecież tu jest plejada znakomitości bardzo blisko dyszki. Też mam kilka klasyków blisko dychy (na minusie 😆) Legalna blondynka, Dziennik Bridget Jones, Stój, bo mamuśka strzela, Junior, Testosteron, Planeta singli, ostatnie kasowe hity z Senegalem itp. itd., jest tego trochę. 😆 Edytowane 28 Kwietnia 2021 przez neonlight 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.