Jump to content

misiekkb

Bywalec
  • Content Count

    2,149
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

misiekkb last won the day on March 23 2019

misiekkb had the most liked content!

Community Reputation

637 Excellent

About misiekkb

  • Rank
    super wymiatacz

Dodatkowe

  • odtwarzacz
    DETHONRAY DTR1
  • słuchawki
    BQYEZ Spring 1

Recent Profile Visitors

5,919 profile views
  1. Gramofonowy, czy sieciowy?
  2. Zgadzam się z opisami @Tytus1988 co do tych kabli Argentum. Mi bardzo dźwiękowo podchodzą kable Pana Ryszarda no i bardzo miły kontakt. A tak poniekąd pracujemy z Panem Ryszardem nad kablami do iem/ciemów, już mam drugą wersję kabla z poprawionym bardzo kwestią tego co jest najważniejsze w kablach do dokanałowych, czy elastyczność. Fakt że do kabli znanych firm to jeszcze trochę brakuje pod tym względem, ale dźwiękowo to już może wstawać w bardzo wysokiej lidze.
  3. Tutaj macie porównania D70 i D90 https://www.audiostereo.pl/topic/150037-topping-d70-oraz-d90-porównanie-wrażenia/?tab=comments#comment-4835850 Który będzie lepszy zależy bardziej od gustów, czy wolimy bardziej wygładzony dźwięk D70 czy nie D90.
  4. Zgadzam się co do dynamicznego super tweeter'a. Dla mnie Z1R mają najlepsze wysokie tony, raz że są bardzo szczegółowe, a dwa że dodatkowo posiadają barwę, masę i teksturę w stosunku do armatur, dźwięk dzwonków czy talerzy jest bardzo naturalny, czego nie można powiedzieć o przetwornikach armaturowych, gdzie faktura i organiczność bardzo kuleje.
  5. Dokładnie, na oryginalnym sofcie nigdy mi się nie podobał jego sposób grania, brak nasycenia i barwy na średnicy, a przedewszystkim na żeńskich wokalach dyskwalifikowało u mnie tego Soniacza, mimo że najlepsza wygoda, a jeszcze do tego ma ostre wysokie tonie. Następny dzień z Autumn+ i zupełnie inny brzmienie, w końcu jest nasycenia i barwna średnica znany z DAP'ów Sony, może nie jest to poziom ZX2, ale niedaleko mu do WM1a. A do tego już nie ma ostrości na wysokich, lepsza holografia, szczegółowość też się poprawiła.
  6. Alien+ on gra jedynie w swoim rodzaju, tak samo Shozy Alien Gold. Ale teraz używam też czegoś fajnego, nie jest tak żywiołowy jak Alien+, ale ma za to lepszą rozdzielczość, tekstury, kontrolę, scenę a jest to DTR1. To ob był na fabrycznym, zdawało mi się że WM1a gra bardziej energicznie, tylko nie wiem na jakim ja go najczęściej sofcie słuchałem. PS. Dzięki za wypożyczenie.
  7. Posłuchałem tego twojego, nie wiem czy akurat zostawiłeś ten soft, ale zgadzam się co do jakości basu i holografii. Dla mnie jednak on jest zbyt grzeczny. A co do Z1R to się zgadzam, dla mnie one mają najlepsze wysokie tony jakie słyszałem w iemach, Shury też nie są złe, powiedziałbym że nawet technicznie lepsze, ale dla mnie takie zbyt wygładzone.
  8. Akurat pod względem funkcjonalnym to Topping jest tu bardzo fajny. A co do dźwięku to wszystko zależy czego oczekujemy, tak jak napisałem seria DX gra bardziej technicznym dźwiękiem, a D, czyli same DACi (zarówno liniowe jak i preamp na wyjściu jest) grają bardziej nasyconym, barwnym dźwiękiem. I tutaj zawsze jest lepiej odpowiedzieć sobie czego oczekujemy od elementów toru, później poczytać kilkanaście wpisów i recenzji, a dopiero później posłuchać w swoim systemie. Lampy prawie większości przypadków nie są kombo.
  9. A kto Ci sprzedał ten zestaw? Przecież to nie ma prawa grać. DX 7 Pro jak każde inne Toppingi z serii DX grają "technicznie", czyli jest neutralnym dźwiękiem, gdzie nie ma nasycenia, dużej gęstości, jakieś podbicia i dłuższego decayu na wyższym basie i niskiej średnicy. To będzie dobre kombo to ciemnych, gęstych słuchawek, a take jeśli chcemy dodać większej kontroli nad dźwiękiem, czy szybkości. Czyli świetnie się sprawdzi z takimi LCD-2, LCD-3, Meze 99 classic, Final D8000. I już bardziej z HD600 i HD650, czy stare Senki HD545, HD565 się sprawdzi, niż z HD660s, które graja nijak, ani to nie ma nasycenia, ani barwy, "pazura", ani rozdzielczości, czy szczegółowości.
  10. Tutaj jest kwestia bardziej upodobań i tego co oczekujemy od dźwięku. O tym że najlepszy jest Chord Dave albo TT2 to chyba tylko @saudio i ja o tym pisaliśmy, u mnie że względu na to że na tych sprzętach nie ma "buły" na basie, ale ktoś może lubić tą "bułę". Co tam jeszcze jest dobrego dla Empyreanów Trilogy 933 z Chordem Qutestem + Sbooster, całkiem fajnie grają na iFi iDSD Pro z iCAN Pro.
  11. misiekkb

    M15

    Owszem różnice są w parti produkcyjnej, gdyż to wiadomo, nawet różnice między słuchawkami w tej samej partii, ale firma musi trzymać sygnaturę jako taką, a tutaj jest jak dla mnie duża różnica w sygnaturze. Weź sobie 2-3 Andormedy z początku produkcji, gdzieś tak z maj-czerwiec 2018 i po czerwcu 2019, sprawdź je wszystkie na tym samym kablu i tyle. I wtedy się wypowiedź na temat zmian w sygnaturze dźwięku między różnymi okresami produkcji.
  12. misiekkb

    M15

    Dokładnie w teorii, a w praktyce dla jednych będą to duże zmiany, a dla drugich małe, a dla trzecich żadne.
  13. misiekkb

    M15

    @maciux a jak u niego z organicznym dźwiękiem, czy nadal jest cyfrowy nalot. W Fiio z DAP'a na DAP'a jest coraz lepiej, ale ciągle nie jest to poziom Cayina N8 czy N6 II, nie pisząc niż o Sonym. I czy naprawdę wokale są takie dobre? PS. Co do Andromed z tego co wiem, to są trzy wersję. Najstarsza ma najwięcej wysokich tonów, później następna gdzieś tak rok produkcji ponad rok temu, ma więcej wyższego basu i mniej wysokich tonów od pierwszej wersji. Ostatnia po Czerwcu 2019 zupełnie została przeprojektowana, ja jej nie słyszałem, ale z tego co czytałem, a także znajomy mówili że ta wersja bardzo dostaje zarówno pod względem jakości dźwięku od poprzednich.
  14. Dokładnie takie są jak napisałeś na standartowej konfiguracji, dlaczego to nie jest moje granie. A osoba, która mi pożyczyła Spring 1 powiedziała żebym darował sobie stockowy kabel i tipsy, gdyż są słabe, więc zacząłem od swego srebra. Ale i tak sprawdziłem ja gra na stockowym kablu i po swoich po dwóch swoich testowych utworach miałem dosyć słuchania na tym kablu, nie moja zupełnie bajka. I to jest prawda słuchawki mają spory potencjał, a przy tym kosztują niewiele. A w którą stronę pójdziemy z kablem wszystko zależy od naszych preferencji. Sprawdzałem Andromedy czy Rei na różnych kablach i dapach i to cały czas nie było moje granie. A co do Fiio "D" to mi zawsze podbijał zakres wyższego basu i niskiej średnicy w różnych konfiguracjach. Chociaż ja jestem tym, który w wyższym basie i niskiej średnicy lubi dołek.
  15. Rozumiem bardzo z tym stockowym kablem i tutaj tok myślenia, gdyż mam podobny, jeśli chodzi o prezentację komuś sprzętu: stockowy zestaw, kable zasilające stockowe, IC z niższej półki. A nie jak ostatnio słyszałem, dlaczego nie podłączam jakimś dobrym kablem zasilającym i tak dalej, gdyż tak jak napisałeś, ktoś kupi taki zestaw weźmie do domu i ma inny dźwięk i będzie jak to, a słyszałem co innego. Dlatego przy Springach 1 pisałem że w nich obowiązkowa jest zmiana kabla, najlepiej na srebro, chociaż może być hybryda czy posrebrzany. U mnie najlepiej mi zagrały z srebrem od Argentum, teraz ten kabel jest ostro przerabiany, więc nie wiem co się zmieni, jak go dostanę z powrotem. Poźniej właśnie z kablem od Khanów. Jeszcze tam było kilka po drodze, ale lepiej o nich zapomnieć że było. Czekam jeszcze na kabel srebrny od Fiio "D" i jestem ciekaw jak to z nim będzie, może się przyda jako backup. "Pazur" dla żeńskich i skrzypiec oznacza dokładnie to co napisałeś mocniejsze "zarysowanie", bezpośredniość, ja bym jeszcze dorzucił nasycenie, fakturę i szczegółowość, ale to tak tylko w ramach tego że ten zakres, a dokładnie wokale czy skrzypce są u mniej najważniejsze i musi tu być pokazane zarówno bardzo naturalnie, rozdzielczo, szczegółowo, no i jak wokalistka ostro zaśpiewa to tak ma być, a nie upiększać to. Wracając do Springów jak dla mnie to musi być DAP, który ma nasyconą całą średnicę i gra tutaj naturalnie oraz organicznie, chyba że ten zakres kogoś nie interesuje np. trance. Do tego trzeba dobrać odpowiedni kabel, tak jak @Methuselah napisał czysto, ale nie chudo, ja bym od siebie dodał jeszcze, który ma bardzo dobrą kontrolę na basie. Z kablem od Noble Khanów i z dapami Sony ZX2 i Cayin N6 MK2 na module E01 słuchawki te grały bardzo dobrze i nie miały się czego wstydzić przy innych słuchawkach z zakresu 1-5 tysiące, a nawet je wolę od Andromed, który są dla mnie mają za nudny sposób prezentacji i bardziej je bym nazwał spokojnymi, czy Meze Rei Penta, którę cenię bardzo za bas, gdyż jest dla mnie perfekcyjny, ale nie da się na nich słuchać żeńskich wokali, zwłaszcza azjatyckich czy skrzypiec, gdyż jest ostro, bez faktury, bez jakości. Dlatego się zapytałem o te wysokie tony, gdzie się zaczynają, gdyż jest kilka wartości podanych, tak jak napisałeś od 3 kHz, w Pro Tools i innych programach muzycznych jest od 8 kHz, a takie zestawienie pokazuje że od 6 kHz. @szwagiero tak używam ich.
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy