Skocz do zawartości
Questyle preorder Czytaj więcej.. ×
Astell & Kern Diana by Jerry Harvey Audio - preorder Czytaj więcej.. ×
FiiO Quad Driver Balanced Armature In-Ear Monitors FA7 - PREORDER Czytaj więcej.. ×

Swordfish_

Bywalec
  • Zawartość

    534
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Swordfish_ w dniu 15 Październik 2017

Użytkownicy przyznają Swordfish_ punkty reputacji!

Reputacja

305 Excellent

O Swordfish_

  • Tytuł
    bardzo zaawansowany

Kontakty

  • Website URL
    www.hifizone.pl

Ogólne

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zainteresowania
    P={p^2 +[p’c/v]^2}^(1/2)}

Ostatnie wizyty

1840 wyświetleń profilu
  1. Żeby nie było, że ciągle hi-end, to teraz taka mała odmiana: Koss Porta Pro Wireless. Czyli Porta Pro w odsłonie bezprzewodowej. " Koss Porta Pro Wireless to nowa, bezprzewodowa wersja słuchawek, które chociaż są ogólnie znane, to mimo wszystko wymagają pewnego wprowadzenia. Otóż jeżeli istnieje jakiś produkt, który można uznać za jedną z ikon popularnego, przenośnego sprzętu audio, to z pewnością będą to właśnie Koss Porta Pro w swojej oryginalnej, kablowej wersji. Model ten wprowadzony został ładnych parę lat temu, czyli w 1984 roku i jest – z drobnymi zmianami – produkowany aż do dzisiaj. Sam fakt, że słuchawki te utrzymały się bez znaczących modyfikacji tyle czasu na rynku naprawdę powinien dać do myślenia." https://hifizone.pl/recenzja-koss-porta-pro-wireless/
  2. " Auralic Vega G1 to najnowsza propozycja firmy z Pekinu. Jest to firma dość specyficzna i ciekawa zarazem. Bo o ile jest producentem – patrząc poprzez pryzmat rynku audio – stosunkowo młodym, to zdążyła już na przestrzeni ostatnich kilku lat całkiem nieźle namieszać. Weźmy chociażby za przykład streamery z serii Aries. Są one oparte o autorską platformę Lightning DS. Jednocześnie urządzenia te – nie bez powodu – uważane są za jedne z najlepszych w swojej klasie. I to nie tylko ze względu na brzmienie, ale także dzięki znakomitej integracji oprogramowania ze sprzętem. W dodatku można śmiało postawić tezę, że najtańszy streamer tej firmy – Aries Mini – praktycznie nie ma konkurencji w swojej klasie cenowej. " https://hifizone.pl/recenzja-auralic-vega-g1/
  3. Swordfish_

    Recenzja Astell&Kern Billie jean

    Ok, dzięki za sugestię, poinformuję Was, jak się temat rozwinie, bo pewnie się rozwinie
  4. Swordfish_

    Recenzja Astell&Kern Billie jean

    Ok. Coś jeszcze? Anyone?
  5. Swordfish_

    Recenzja Astell&Kern Billie jean

    Ok, dzięki za cenne info. Myślę, że jest szansa, żeby podejść do takiego porównania - tyle, że raczej dopiero po AVS ze względów czasowych Odniesienie może być faktycznie ciekawe, pytanie (oczywiście tutaj zgaduję), na ile dynamik poprawia a na ile pogarsza - ale wiadomo, to gdybanie. W każdym razie postaram się podejść do tematu, może bardziej przekrojowo, bo chcę się także przyjrzeć bliżej kilku innym słuchawkom z tego przedziału cenowego (dajmy na to 1-2K PLN). I tutaj jestem jak najbardziej otwarty na propozycje
  6. Swordfish_

    Recenzja Astell&Kern Billie jean

    Kto u nas handluje FLC8?
  7. " Firmy Astell&Kern nikomu interesującemu się przenośnym sprzętem audio przedstawiać raczej nie trzeba. Ta koreańska marka, której właścicielem jest firma iRiver, już od dłuższego czasu jest obecna na naszym rynku. Co więcej, śmiało można także powiedzieć, że jest ona nie tylko rozpoznawalna na całym świecie, ale także nierzadko wyznacza standardy i kierunku rozwoju w branży przenośnego audio wyższej klasy. " https://hifizone.pl/recenzja-astellkern-billie-jean/
  8. Swordfish_

    Recenzja 64 Audio U12t

    Dziękuję. Niebawem będą następne recenzje IEMów od 64 Audio
  9. Swordfish_

    Recenzja 64 Audio U12t

    " 64 Audio U12t to słuchawki - z wielu powodów - niezwykle ciekawe. Natomiast tytułem wstępu, warto przybliżyć najpierw samą markę 64 Audio. Bo o ile jest ona u nas może mniej rozpoznawalna - to „za wielką wodą” używają jej całkiem znani artyści. Za tą amerykańską firmą stoi inżynier dźwięku Vitaliy Belonozkhko, i pierwotnie miała ona nazwę 1964 Ears. Liczba w nazwie nawiązuje do tego, co działo się w muzyce właśnie w 1964 roku. A działo się wtedy dużo: Beatlesi pojawili się w Stanach Zjednoczonych, Beach Boys w końcu miało swój największy hit. Innymi słowy, rok ten był w pewnym sensie przełomowym dla muzyki rockowej. " http://hifizone.pl/64-audio-u12t-recenzja-sluchawek-dokanalowych/
  10. Swordfish_

    Głośniki współosiowe

    Nie chcę się teraz rozwodzić ale powiem Wam tak: ogólnie jest tak, że koszt, a raczej wartość materiałowa głośników (w sensie np. ceny przetworników) a cena MSRP całych kolumn dla klienta końcowego - to są dwie rożne rzeczy. Oczywiście, ja rozumiem uwagi odnośnie woofera za stówkę w głośnikach za kilka/naście/dziesiąt tysięcy, natomiast od strony produkcyjnej wygląda to zupełnie inaczej, bo jest masa rzeczy, o jakich się nie ma pojęcia oceniając to z perspektywy słuchacza, a które po prostu generują koszty. Oczywiście nie wyklucza to także tego, że niektóre firmy mają po prostu duże narzuty, podobnie jak dystrybutory itd. etc. - jest to ogólnie temat rzeka
  11. Swordfish_

    Czacha gra - Metaxas Marquis Memento Mori

    Wszystko spoko, tylko, że za 6K GBP to można całkiem niezły zestaw Staxa kupić z lampowym wzmacniaczem
  12. Swordfish_

    Domowe zestawy audio

    Które Naimy i Classe miałeś?
  13. Swordfish_

    Czacha gra - Metaxas Marquis Memento Mori

    No to z ceną jednak popłyneli...
  14. Swordfish_

    Głośniki współosiowe

    WLM to ciekawe konstrukcje, mają nawet wersje z elektrostatem na górze, natomiast o ich głośnikach opartych na koncentrykach słyszałem same dobre, albo bardzo dobre opinie. Można zapytać, jaki driver tam u Ciebie siedzi? To Radian, BMS czy coś jeszcze innego? Magico są na pewno warte swojej ceny, chociażby patrząc poprzez pryzmat tego, że tam w żadnym miejscu nie poszli na skróty, natomiast kilkunastowatową lampą się tego nie napędzi. Wracająć zaś do koncentryków - to moje powyższe pytanie bierze się też stąd, że jest kilka przetworników koncentrycznych, które mogą dać w dobrej aplikacji zestaw właśnie typu end-game, co niewątpliwie daje do myślenia.
  15. Swordfish_

    Głośniki współosiowe

    Wcale to nie jest tak, że nie są popularne, bo jest trochę i tak przetworników na rynku (BMS, Radian, GPA teraz wypuściło taki przetwornik) natomiast faktycznie, odsetek kolumn z głośnikami koaksjalnymi jest teraz stosunkowo niewielki. Kiedyś dość popularne były KEFy ze swoimi przetwornikami Uni-Q. Głośnik właśnie oparty na koaksjalnym przetworniku dostał całkiem niedawno nagrodę EISA, o taki: http://hifizone.pl/elac-adante-as-61-zespol-glosnikowy-eisa-2018-2019/ W powyższym przypadku konstruktorem był ten sam człowiek, który był odpowiedzialny za prawdopodobnie najlepszy głośnik koncentryczny na świecie, stosowany w kolumnach firmy TAD (chodzi oczywiście o kolumny Reference One/Compact Reference One - natomiast śmiem podejrzewać, że pozostaną one poza spektrum zainteresowania, głownie cenowego, większości entuzjastów sprzętu audio, poza tym wymagają bardzo konkretnej elektroniki). Przyznam, że przymierzam się do odsłuchu tych ELACów, tak trochę z czystej ciekawości. Natomiast wracając do clue - nie są popularne, bo wykorzystanie zalet przetwornika koncentrycznego wcale nie jest takie oczywiste, natomiast ma on tez swoje wady, które może nie są widoczne gołym okiem ale mogą potencjalnemu konstruktorowi spędzić sen z powiek.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności