xCichyx Posted April 22, 2010 Report Share Posted April 22, 2010 Witam, pierwszy post na forum... Od tygodnia jestem posiadaczem Vedii a10, poleconej mi przez kumpla. Wcześniej używałem Samsunga YP-K3 + słuchawki Technics RPDH 1200, jednak te zaginęły mi w więcej-niż-mniej niewyjaśnionych okolicznościach. Przyznać muszę, że (jak na razie) zadowolony jestem z tego maleństwa. Wgrałem nowy soft i gada naprawdę fajnie. Słucham "dość" ostrej muzyki, i jak na moje Vedia plus Kossy Porta Pro sprawują się świetnie. Nie mam się do czego przyczepić - poza jednym mankamentem, który da się obejść, ale wkurza. Mianowicie: przeglądarka muzyczna nie widzi i za żadne skarby nie chce zobaczyć wszystkich plików mp3 z niektórych albumów. Pliki te są zauważane przez urządzenie dopiero z pozycji przeglądania pamięci. Nie wiem dlaczego tak się dzieje - miało to miejsce i na starym i na nowszym sofcie. Poza tym - wszystko BARDZO in plus. Możliwe, że tak zachwycam się dźwiękiem, gdyż za bardzo nie mam do czego porównać tego produktu. Po waszych opiniach jednak boję się, co się stanie, jeśli coś mi się spieprzy i będę chciał się skontaktować z firmą... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Si doktorek Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 Być może masz sporo plików w jednym katalogu, zdaje się że SIGMATELE mają to do siebie że mają ograniczenia na ilość plików w jednym katalogu. Ja rozdzieliłem sobie pliki na kilka katalogów i wszystko ładnie mi odczytuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoshi314 Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 Nie mam się do czego przyczepić - poza jednym mankamentem, który da się obejść, ale wkurza. Mianowicie: przeglądarka muzyczna nie widzi i za żadne skarby nie chce zobaczyć wszystkich plików mp3 z niektórych albumów. Pliki te są zauważane przez urządzenie dopiero z pozycji przeglądania pamięci.Nie wiem dlaczego tak się dzieje - miało to miejsce i na starym i na nowszym sofcie. tez tak mialem, chyba gdy w nazwie jest sporo znakow specjalnych tak sie dzieje. tez nie potrafie tego namierzyc Poza tym - wszystko BARDZO in plus. Możliwe, że tak zachwycam się dźwiękiem, gdyż za bardzo nie mam do czego porównać tego produktu. Po waszych opiniach jednak boję się, co się stanie, jeśli coś mi się spieprzy i będę chciał się skontaktować z firmą...na poczatku tez byla rewelacja, glownie z powodu sluchawek. a jakims specjalnym audiofilem (w pozytywnym sensie) nie jestem. teraz jakos sie przywyczailem 2. FW do A10 cały czas się zmienia. I obecnie kilku użytkowników forum oraz dwóch nowych testerów sprawa wersję 1.4.9 - znając listę poprawek które mają być wprowadzone. Więc jak widać FW się pojawia. Problem polega na tym, że o istnieniu wielu błędów zwykły użytkownik nie ma pojęcia... i to właśnie pod to forum w dużej mierze dodajemy wiele funkcji z których korzysta bardzo niewiele osób. W przypadku B6 nasze R&D zaleciło czekanie na nowszą wersję SDK od Sigmatela "która ma być w kwietniu". do kogo teraz trzeba pisac zeby zalapac sie na testy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kniki Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 ja również jestem posiadaczem vedii A10 i czuję się troszkę zdziwiony żeby nie powiedzieć zawiedziony. Padł mi wyświetlacz w dziwnych okolicznościach, bo nie było to poprzedzone upadkiem ani nic w tym stylu. Jadę sobie w aucie trzymam odtwarzacz w rękach, muzyczka z transmitera gra w głośnikach. Przełączyłem piosenkę wyświetlacz się zaświecił, zgasł po 5 sekundach (jak zawsze), po 3 minutach jak chciałem przełączyć już nie zadziałał.. a muzyka cały czas grała. Gdy wysłałem do serwisu to mi ją odesłali i stwierdzili że:" uszkodzenie mechaniczne, wyświetlacz pęknięty od dołu". To co?? taki psikus że pękł poświecił sobie pęknięty przez miesiąc i nagle przestał działać? czy może za mocno go ściskałem w rękach... Nie wiem co o tym sądzić bo na prawde nie potrafię zrozumieć jakim sposobem nastąpiło to "uszkodzenie mechaniczne". P.S. Ponadto ciekawie napisane uzasadnienie bo Pan serwisant w ogóle nie używa polskich znaków, ado tego pizse nieco w tki sposb jak to niektrzy p pijaku na gg:P 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumowicz_ Posted May 27, 2010 Report Share Posted May 27, 2010 Bo panowie serwisanci to Chińczycy ja już dawno pisałem,jak będzie z Vedia,jak skończy forum,firma z czym zostaną użytkownicy,gdzie są ci uzytkownicy którzy na mnie wieszali psy,broniąc Vedi pochowali się po kontach forum i przestali się odzywać. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMEN.pl Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 Witam. Ja osobiście na serwis Vedii nie narzekam, ponieważ dostałem zwrot pieniędzy. Odesłałem uszkodzony odtwarzacz B6 do serwisu pod koniec marca, fakt że musiałem regularnie dzwonić i pytać o postępy w naprawie a raczej ich brak. W końcu jednak serwis zadecydował(po trzech miesiącach), że wyśle do sklepu w którym został zakupiony player korektę serwisową. Dzięki temu odzyskałem przynajmniej kasę. Swoją drogą nigdy nie kupię już żadnego bubla zachwalanego przez czasopisma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seadog Posted July 17, 2010 Author Report Share Posted July 17, 2010 W związku z pojawieniem się na stronie www.muzzio.pl nowego firmware do SteelBoxa, poczułem się w obowiązku powrócić do tematu i pierwszego postu w tym temacie... Przede wszystkim, podziękowania dla firmy za to, że w ogóle coś "się ruszyło" - przyznam szczerze, że już na to nie liczyłem. Firmware 1.5.6 rzeczywiście zawiera poprawione tłumaczenie menu. Niby "satysfakcja gwarantowana", ale - nie do końca . Jeśli ktoś już wykonał kawałek roboty, to mógł to zrobić nieco staranniej. Przykład? Oryginalny napis w menu wygląda tak: "czas automatycznego wyłącz enia" ....... a nie lepiej byłoby: "czas automatycznego wyłączenia" ???? Nie chcę uchodzić za marudę - po prostu lubię staranność i elegancję. Skoro już o elegancji mowa, to między ikonkami a ich opisami dobrze wyglądałaby choć jedna spacja... Jest ona obecna w folderze "programy", a w "ustawienia" - już nie. Trochę brak konsekwencji, nieprawdaż? Tak czy siak - "pierwsze koty za płoty", a więc może VEDIA rzeczywiście się czegoś uczy. Może czas awansować do następnej klasy... Liczę na Was, chłopaki Daliście nam, szarym klientom, cień nadziei... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.ksy Posted July 18, 2010 Report Share Posted July 18, 2010 Nie maa czegoś takiego jak enter. System sam ucina po iluś znakach. Trzeba by dać po prostu krótszy tekst. / A co do pochwały ciekawe czy osoby czekające na FW do B6 podzielają Twoją opinię Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guzik Posted July 18, 2010 Report Share Posted July 18, 2010 (edited) Don't care. Ostatecznie zmieniłem playera ;d Zapytam przy okazji, ksy, można bez problemu robić downgrade softu w B6? Tak jakbym przyszłościowo chciał wrócić do ostatniej stabilnej wersji. Edited July 18, 2010 by Guzik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kr3cik Posted July 18, 2010 Report Share Posted July 18, 2010 (edited) @.ksy, albo ci czekający na 1.4 do A10... Edited July 18, 2010 by kr3cik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starfish Posted July 18, 2010 Report Share Posted July 18, 2010 Zawsze się zastanawiałem jak na dłuższą metę radzą sobie użytkownicy a10 obsługując ją na dworze, jak ja się nią bawiłem to nawet w cieniu ciężko było coś dojrzeć, dla mnie totalny falstart tego jak i każdego innego odtwarzacza przenośnego z którego w terenie nie da się nic odczytać bez przykładania playera na odległość 5 cm od oczu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D@rkSid3 Posted July 18, 2010 Report Share Posted July 18, 2010 Identycznie jest w przypadku Rocoo. Jeśli nie gorzej. W A10 powinni to już dawno rozwiązać. Chińczyki z HIsoundaudio za to sobie w kulki chyba lecą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.ksy Posted July 18, 2010 Report Share Posted July 18, 2010 (edited) Jest to nie do rozwiązania bez zmiany konstrukcji odtwarzacza. Dlatego, nie zmieni się to ani w A10 ani w Hi. B6 czy B7 jedna pod tym względem spisują się lepiej, ale to inne wyświetlacze. @guzik - tak, z tego co wiem, można w A10 więc i w B6. Edited July 18, 2010 by .ksy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D@rkSid3 Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 W Clipie tak zrobili. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guzik Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 (edited) Tyle, że Clip w słońcu nigdy tragiczny nie był. W wersji silver, z tym 'maskowanym' wyświetlaczem - gdy pojawił się problem - po prostu software'owo podnieśli jasność, z tego co pamiętam. Edited July 19, 2010 by Guzik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D@rkSid3 Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Wiem. Pewnie w Clipie był wsadzony jaśniejszy wyświetlacz. Czego nie zrobili z Rocoo i A10. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.ksy Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 (edited) W Clipie był totalnie INNY wyświetlacz. Od tego byście może zaczęli swoje rozważania. Druga sprawa, że wyświetlacz w Clipie był bliżej ochronnego plastiku. Trzecia sprawa jest taka, że mam wrażenie końca A10 na rynku. Nie zdziwił bym się, gdyby VEDIA już więcej go nie produkowała na polski rynek. Choć sprawa B7 jakoś ucichła. ps. www.vediaglobal.com Edited July 19, 2010 by .ksy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
H_M Posted January 12, 2011 Report Share Posted January 12, 2011 Witam, Też jestem posiadaczką C6+ i jestem z niego zadowolona Choć jestem początkująca ogólnie nie mam mu nic do zarzucenia. Sadzę, że Vedia robi dość dobre odtwarzacze ale rzeczywiście, w niektórych przypadkach oprogramowanie może być nie do końca dopracowane. Aczkolwiek serwis jest okropny. Zgłosiłam reklamacje z powodu nie działającego slotu na karty (od początku nie działał ale nie był mi wcześniej potrzebny) oraz gniazda słuchawkowego (ktoś już miał z tym wcześniej problem) Po jakiś 2 tygodniach otrzymałam go z powrotem a adnotacja serwisu była następująca: uszkodzenie mechaniczne, ingerencja osób trzecich, odmowa naprawy. Załączyłam odtwarzacz i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że nie działa również głośnik, który wcześniej był sprawny Zgłosiłam się do rzecznika praw konsumenta, który zadzwonił do dystrybutora (sklepu) oraz dał mi odpowiednie pismo (niezgodność towaru z umową). Po kolejnej "kłótni" z kierownikiem sklepy i konsultacją z panią rzecznik. Kierownik po wymianie zdań w formie e-mailowej z firmą Vedia czy ich serwisem i wysłaniu zdjęć odtwarzacza udawadniających, że nie mogłam w niego sama ingerować, otrzymałam nowy plejerek z całym osprzętem. Cały ten "proces" trwał niewiele ponad 1 miesiąc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
transcend Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 Ja już dawno temu napisałem,jak to wszystko będzie z firmą Vedia.Kiedyś mieli tylu "obrońców" a dziś wychodzi że ci co pisali do obrońców/fanów o zimny rozsądek mieli rację,prawie każdy post to prośba o pomoc lub pisanie że "ten model tak ma". Ps.Na stary nick nie mogłem się zalogować. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurcia Posted October 18, 2011 Report Share Posted October 18, 2011 To ja opowiem może swoją historię z firmą vedia. Wyświetlacz w moim modelu (vedia muzzio grand) od początku nie działał tak jakbym tego chciała, ale dawało się z tym żyć tudzież się nie przejmowałam. Jakiś rok później postanowiłam jednak zanieść odtwarzacz do Vobisu gdzie go kupiłam. Dostałam go z powrotem po 3 miesiącach, reklamacji oczywiście nie uwzględniono ponieważ jak stwierdzili w serwisie jest to uszkodzenie mechaniczne (podobno w środku pękł potencjometr i skutkiem tego jest również nieco rozjaśniony ekran). No ok nie czepiałam się. W końcu odtwarzacz działał. Przynoszę go sobie do domu, włączam i stwierdzam ku swojemu przerażeniu, że ekran reaguje na dotyk jeszcze gorzej jak przed oddaniem go do naprawy (głośności w utworach ni jak nie dało się ustawić, tak samo jak spauzować -.- ) więc oddaję go znowu do serwisu. Tym razem odtwarzacz odesłali mi szybciej i ofc nikt nic nie wie czemu tak się stało. Uszkodzenie mechaniczne i uj nie naprawią... Dużo wcześniej natomiast zepsuł mi się odtwarzacz mp3 creative'a MuVo v100. Oddałam go do serwisu twierdząc, że czasami sam się wyłącza. Odesłali mi po 2 tyg. całkiem nowy model (nawet porwane słuchawki wymienili ). Mam również pytanie. Czy ktoś może otwierał muzzio grand i wie jaki potencjometr znajduje się w środku ? Reklamacji mi nie uwzględnią tak czy siak, nie chce mi się z nimi kłócić, mam drugi odtwarzacz creative'a więc nie mam jakiś oporów przed otworzeniem go i naprawą na własną rękę 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.