Skocz do zawartości

Ciekawe droższe słuchawki z Chin


retter

Rekomendowane odpowiedzi

Podstawa prawna: art. 577 § 1 i 5771 Kodeksu cywilnego

Gwarant

Gwarantem może być producent, importer, dystrybutor lub sprzedawca. Uwaga! Sprzedawca może, ale nie musi być gwarantem. Powinno to być określone w oświadczeniu gwarancyjnym. Jeżeli nie jest, można uznać, że gwarancji udzielił przedsiębiorca, który złożył oświadczenie.

Wklej im to, zdominujesz ich psychicznie 👌

  • Like 1
  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@micbud - pierwsze zdanie wyjaśnia całą instytucję gwarancji - a mianowicie "Gwarantem może być..."

Chodzi o to, że gwarancja jest DOBROWOLNYM oświadczeniem danego podmiotu, że w przypadku wystąpienia określonych przez niego wad FIZYCZNYCH w danej rzeczy, gwarant podjecie zadeklarowane przez siebie działanie. Nie ma gwarancji dorozumianej - to musi być jednoznaczna deklaracja OKREŚLONEGO podmiotu.

Clou tego wszystkiego jest w tym, że to gwarant dookreśla warunki, zasady, sposób  i zakres swojego obowiązku. To jego oświadczenie i już :). Jak napiszą, że trzeba produkt oddać w punkcie tu i tu w Szanghaju - to nie ma wyjścia, ale się temu podporządkujemy, albo nici z gwarancji. Zresztą sposób podejścia do roszczeń gwarancyjnych stanowi jeden z istotnych elementów marketingu - a zatem , im bardziej uznana marka, tym teoretycznie lepsza dla konsumenta powinno być realizacja ewentualnych uprawnień z gwarancji. Jeżeli chodzi o dobra nabywane na rynku RP, to - szczególnie w obrocie konsumenckim - IMO znacznie korzystniejszą ochronę daje roszczenie z rękojmi. Szczególnie dla tego, że w oznaczonym i wcale niemałym okresie czasu od zakupu istnieje DOMNIEMANIE że wada, którą reklamujemy, istniała już w momencie zakupu. Powoduje to przesunięcie dowodu na zobowiązanego z rękojmi - inaczej mówiąc, to on MUSI ewentualnie udowodnić, że uszkodzenie powstało faktycznie z winy konsumenta. Dodatkowo - rękojmia obejmuje również wady prawne - gwarancja tej kwestii nie dotyczy. A i jeszcze jedno - o ileż łatwiej jest kierować swoje roszczenie do sklepu w RP, niż do producenta np. w Japonii  - oczywiście myślę o sytuacji, gdy strony mają rozbieżny ogląd danej sprawy i zanosi się na realny spór.

 

Niestety prawa z rękojmi nie dotyczą podmiotów, które nie działają na terenie Polski.

 

Pozdrawiam,

Ch.

Edytowane przez Chesuli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@FranticPhil @Beh0lder

 

Coś więcej o nich? link do producenta ew. może jakaś recka w ang? :P Tam tylko +10 DB a nie 20 więc planowane u mnie maestro mini na przodzie :D

 

xddd_2.png?width=954&height=563

 

 

Edytowane przez bassfreak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=82124]FranticPhil[/mention] [mention=26279]Beh0lder[/mention]
 
Coś więcej o nich? link do producenta ew. może jakaś recka w ang?  Tam tylko +10 DB a nie 20 więc planowane u mnie maestro mini na przodzie
 
xddd_2.png?width=954&height=563
 
 

Na razie nie ma dużo info tylko tyle, że będą tam 4 EST więc zapewne 1.5k USD tak obstawiam


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, LeonidK napisał(a):

Miał ktoś okazję przekonać się, jak wygląda obsługa klienta w Linsoul i Penon Audio, jak coś będzie nie tak z przesyłką albo coś się zepsuje w trakcie obowiązywania gwarancji?

Tak że raczej na 90% zostajesz z uszkodzonym bublem w rączce :(

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, LeonidK napisał(a):

Miał ktoś okazję przekonać się, jak wygląda obsługa klienta w Linsoul i Penon Audio, jak coś będzie nie tak z przesyłką albo coś się zepsuje w trakcie obowiązywania gwarancji?

Linsoul i penon powinni się styknąć swoimi penami w sprawach gwarancji i reklamacji. 

Lepiej przeplacic trochę niż się z nimi bujać. Parę postów tu zostawiłem w temacie reklamacji Shuoer S12 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, hubercik12311 napisał(a):

Linsoul i penon powinni się styknąć swoimi penami w sprawach gwarancji i reklamacji. 

Lepiej przeplacic trochę niż się z nimi bujać. Parę postów tu zostawiłem w temacie reklamacji Shuoer S12 

 

Ja tam kiedyś wysyłałem popsute ISN H40 do Penona i dostałem naprawione czy tam wymieniane na nowe 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, marcelmtbmx napisał(a):

Ja tam kiedyś wysyłałem popsute ISN H40 do Penona i dostałem naprawione czy tam wymieniane na nowe 

 

Na czyj koszt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wegiel21 napisał(a):

Czemu?

Liczba kolaboracji w tym roku. Tak jak szanuje HBB za treść, która tworzy, tak wydaje mi się, że przez liczbe setów, których opatruje swoim imieniem cierpi jakość tychże. Stąd duże problemy jakościowe i wizerunkowe Mele, Oliny, DQ6, Kinda Lava, Kai itp

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liczba kolaboracji w tym roku. Tak jak szanuje HBB za treść, która tworzy, tak wydaje mi się, że przez liczbe setów, których opatruje swoim imieniem cierpi jakość tychże. Stąd duże problemy jakościowe i wizerunkowe Mele, Oliny, DQ6, Kinda Lava, Kai itp

Ja panu HBB już nie ufam :)
Tyle co on się nagadał o tym, że nie jest w tym hobby dla pieniędzy ani dla fejmu, to już tylko najstarsi pamiętają.
Z niego był bad boy na starych filmach gdzie było dużo przekleństw i pyskówek obecnie YouTube po tamtej dawnej akcji kradzieży konta go sprowadził do pionu a całość jego działalności to zwykły biznes a nie passion ;)
I nie byłoby z tym problemu gdyby faktycznie brał udział w produkcji czy projektowaniu słuchawek. Tyle że prawie żaden youtuber tego nie robi.

W skrócie - pieczątka pana HBB nie znaczy (dla mnie) już nic :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, pylaczynski napisał(a):

Liczba kolaboracji w tym roku. Tak jak szanuje HBB za treść, która tworzy, tak wydaje mi się, że przez liczbe setów, których opatruje swoim imieniem cierpi jakość tychże. Stąd duże problemy jakościowe i wizerunkowe Mele, Oliny, DQ6, Kinda Lava, Kai itp

A czego brak Kinda Lava?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wegiel21 napisał(a):

Czemu?

W zasadzie kolega @pylaczynski napisał to, co chciałem ja napisać. HBB jest obecnie niekwestionowanym liderem w kwestii kolaboracji i za nim nie przepadam jako osobą (z korespondencji, która była m.in na reddit wynika, że to cham i burak), tak bardzo lubię zestrojone przez niego Mele (mam wersję niebieską i na szczęście obyło się bez problemów z filtrami czy nadmiernie ściętą górą), lecz obecnie wszystko zaczyna się coraz mocniej kręcić wokół pieniędzy i gość ewidentnie leci na kasę, a jego kolejne współprace będą pewnie niedługo przypominać tą Shouera z Zeosem, której owocem było S12 z lekko podbitym basem), choć akurat Zeos powiedział, że na strojeniu się nie zna i moim zdaniem to treści na jego kanale są pół na pół - rozrywka z audio.

 

Zalewanie rynku przez chiński sprzęt już mamy i ja od roku niczego nie kupiłem z wyjątkiem TinHiFi T3+, bo zanim paczka dotrze to już jest zapowiedziany następca z dopiskiem Pro, Ultra itd., a masa produktów to jakieś prototypy i z klientów robi się beta testerów, ale to oni za to płacą, a nie odwrotnie. Od współpracy jakiegoś recenzenta (choć moim zdaniem bardziej pasuje określenie naganiacza) oczekiwałbym większego zaangażowania z obu stron i dopracowania finalnego produktu. Tym bardziej, że pewnie cena będzie wyższa o 30-50%.

Edytowane przez Hustler
  • Like 2
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, wegiel21 napisał(a):

A czego brak Kinda Lava?

Z słuchawkami jako takimi pewnie nic, tylko, że deklarowane strojenie przez HBB podczas premierowego filmiku wraz z pomiarami nijak nie miało się do tego co część kupujących pierwsze sztuki otrzymało (otrzymali dużo mniej sub i mid bassu niż na wykresie HBB). HBB grubo się z tego tłumaczył i były jakieś akcje wysyłania na przestrojenie za kupę kasy

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, pylaczynski napisał(a):

Z słuchawkami jako takimi pewnie nic, tylko, że deklarowane strojenie przez HBB podczas premierowego filmiku wraz z pomiarami nijak nie miało się do tego co część kupujących pierwsze sztuki otrzymało (otrzymali dużo mniej sub i mid bassu niż na wykresie HBB). HBB grubo się z tego tłumaczył i były jakieś akcje wysyłania na przestrojenie za kupę kasy

O kurcze to ciekawe jaką ja miałem wersje. Dzięki za info bi nic o tym nie wiedziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje Tripowin Mele miału zupełnie ucięty wyższy sopran i z tego też HBB się tłumaczył, że nie tak miało być. Jakoś sceptycznie podchodzę do tych produktów firmowanych przez słuchawkowych celebrytów, bo niby co, firmy produkujące słuchawki nie potrafią ich sensownie zestroić bez pomocy youtuberów?

Choć Crinacle Zero uważam za naprawdę udane, zwłaszcza biorąc pod uwagę cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, marcelmtbmx napisał(a):

Zapłaciłem za list list polecony. To kwota około 20 złotych 


Ale były wadliwe i zapłaciłeś za przesyłkę z własnej kieszeni i ci nie zwrócili?

Edytowane przez dweet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności