Skocz do zawartości

Krótki "test" Mp4 Mpowera :d


White Haven

Rekomendowane odpowiedzi

Okej na początek dodam że specjalistą od sprzętu grającego nie jestem, opis czysto subiektywny, wręcz skrajnie storonniczy :D . Teścik był krótki (godzinny), odtwarzacz pożyczony od kuzynka, zdjęć nie ma bo nie było czym zrobić ;)

 

Wygląd:

- za wygląd duży plus - gdyby nie brak loga to zewnętrznie prawie nie do odróżnienia od ipoda nano (czarnego) całość estetyczna, aż chce się potrzymać ;) i pomacać :D

- pierwszy zonk - nie tylko wygląd zerżneli z ipoda, gniazdo słuchawkowe też <_< Mogę zapomnieć o moich epkach, trzeba użyć tego dołączonego, białego szmelcu :angry:

 

Wyświetlacz:

- i tu się zdziwicie, ale jest całkiem spoko :blink: Nie mam doświadczenia z lepszym sprzętem, tak że ciężko mi porównać, ale mogę powedzieć że jest lepszy niż w sonym erc K700. Przyjemny dla oka, dobra kolorystyka, bez cudów ale nie ma się do czego przyczepić

 

Technikalia B) :

- drugi zonk - popaprane sterowanie. Oczywiście ipodowskie kółko jest tylko na pokaz, całość operuje na klawiszach, niestety oznaczenia ipodowskie mocno komplikują sterowanie (niewiadomo który przycisk za co odpowiada)

- trzeci zonk - kur**cy można dostać, przy przełączaniu między funkcjami. Czas oczekiwania za każdym razem to ok 6 sekund :angry: Nawet zwykłe potwierdzenie wyboru opcji czy rozpoczęcie przewijania utworu tyle zajmuje,wygląda to tak jakby całość działała z dużym opóźnieniem w stosunku do reakcji użytkownika.

- o czy wspomniałem o tym że jest możliwość przewijania w obrębie utworu? Niby oczywiste ale w wielu no-namach ta funkcja jest niedostępna. Tyle że na skutek wszechobecnych opóźnień niewiele to zmienia