Adrian_Killac Opublikowano 13 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Ale fargo tez nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
autor65 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 "Fawlty Towers" 'Allo 'Allo! "Keeping Up Appearances" potem już ... "nic" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nsk Opublikowano 14 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Ciężko traktować Fargo jako nowość jak to raczej taka antologia. Mnie się osobiście nie podoba nowy sezon, pierwszy odcinek był nawet interesujący. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 14 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 (edytowane) Ja fargo zacząłem ale wytrzymałem tylko 2 odcinki. Jako że jestem wielkim fanem filmu braci Coen to serial wydał mi się dalekim echem pierwowzoru czy wręcz popłuczyną. Edytowane 14 Grudnia 2015 przez Spawn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nsk Opublikowano 14 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 A widziałeś niedawno film? Jak dla mnie to się on troche źle zestarzał. Chodzi mi o reżyserię. Serialu to nawet bym nie porównywał, całkiem inne klimaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 14 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Tak, na początku tego roku oglądałem go po raz już chyba 5 w swoim życiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pianista47 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Oglądał ktoś Mentalistę? Genialny Simon Baker w tytułowej roli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian_Killac Opublikowano 14 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Ja oglądałem. Serial powinien się skończyć trochę szybciej lub mieć więcej odcinków poświęconych Johnowi. Na pewno sama ta zagadka była bardzo ciekawa i za każdym razem, gdy tematem odcinka była sprawa Red Johna, to miałem ciarki. Mocno nakreslona postać, niestety później Heller zamieszal się we wszystkim i wyszło potężne rozczarowanie. Jak ktoś bardzo chce obejrzeć, to polecam obejrzeć tylko te odcinki, które właśnie skupiają się na głównej historii, bo potem ten serial jest po prostu mdły. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pianista47 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 To prawda, główny wątek super, ale coodcinkowe wątki poboczne mogą momentami strasznie przynudzać - bardzo schematyczne sprawy, wydaje się, że scenarzyści pisali je "5 minut przed". I wlasnie pomijając główny wątek, to 6 i 7. sezon calkiem mi sie podobał, bo te historie były nieco ciekawsze niż w poprzednich sezonach. Obejrzałem cały serial w 1,5 miesiąca, a wciągnął mnie dzięki Bakerowi, w którego byłem wręcz zapatrzony (#nohomo). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarteqW Opublikowano 16 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Nigdy nie oglądałem Mentalisty a może rzeczywiście warto sprawdzić. Tylko tyle sezonów do nadrobienia. Zresztą podobnie z DR House, nie ciągneło mnie do tego serialu, bo dosyć mam tych chorób w życiu codziennym. Ale ostatnio akurat mam czas że spojrze o 19 na TVN 7. W sumie nawet się nieźle ogląda, tylko nie wiem dałoby radę tak 10 sezonów obejrzeć, bo z tego co widzę to schemat każdego odcinka jest taki sam. W ogóle zacząłem oglądać seriale których nie widziałem, "sześć stóp pod ziemią" ale po 3 odc jakoś się nie wciągnąłem. Nie widziałem też "Rodziny Soprano". Tak jakoś wyszło, że znam seriale z lat 80 i 90 z dzieciństwa, a póżniej zaczęło się u mnie znowu od "Zagubionych" i "Prison Break". Jaka jest wasza piątka najlepszych seriali, nie licząc komediowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian_Killac Opublikowano 17 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Breaking Bad The Sopranos The Shield Mad Men Lost (tutaj mocno się zastanawiałem czy nie wrzucić Dextera, ale jednak bardziej złapałem więź z bohaterami Zagubionych. W dalszym ciągu mam wrażenie, że zakończenie jest najbardziej wzruszające w historii serii telewizyjnych. Dexter natomiast był bardzo nierównym serialem. Pierwsze dwa sezony były 10/10 a później, to już bywało różnie. Szczytem bezczelności był 8 sezon.) Honorowe miejsce Fargo (2 bardzo dobre sezony. Ostatni powiedziałbym, że nawet lepszy) Jeszcze lista komediowych Friends Archer That 70's Show Two And a Half Men South Park Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzczerySz Opublikowano 17 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Ja wole polskie np Pitbulla Polska sensacja jest dobra! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 17 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Polska sensacja jest dobra! Ja bym powiedział że sensacja jak polska produkcja jest dobra 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chcheckitout Opublikowano 18 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Polska sensacja jest dobra! Ja bym powiedział że sensacja jak polska produkcja jest dobra Zgadzam się chociaż Pitbull był całkiem fajny. Oficer też dawał radę (choć Szyca i Małaszyńskiego wyjątkowo nie lubię), a Pakt nieźle trzyma w lekkim napięciu (co będzie dalej). W kolejce mam Watahę, Krew z krwi i Paradoks z Lindą ale nie nastawiam się na jakieś spektakularne projekcje Z ostatnio obejrzanych to polecam Gotham ale pewnie było już pisane o tym nie raz. Dziś wieczorem i w święta zasiadam do Amerrican Horror Story. Dużo dobrego słyszałem o tym serialu. A na totalny luz mam cały czas South Park i Family Guy w telefonie, laptopie. Tak na wszelki wypadek Zawsze poprawi humor, nastrój nawet w najbardziej podłym momencie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wnwk Opublikowano 18 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Mój niekomediowy "the best" to Sherlock, chociaż czekanie na nowe sezony i odcinki to istna mordęga Warto zwrócić uwagę na Black Sails - szczególnie dla miłośników piratów. Rozkręca się powoli, ale im dalej tym lepiej. Mr. Robot - dla mnie najlepszy niekomediowy serial w tematyce hakersko-komputerowej. Komediowe, zawsze najlepsze - South Park i Friends Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chcheckitout Opublikowano 18 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Sherlock kapitalny. Jego arogancja jest kapitalna Z innych serialów BBC polecam Luther 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 21 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Skonczyłem wczoraj 1 sezon Better Call Saul - bardzo fajne, lekkie, zwariowane, przewijają się postacie z Breaking Bad Zacząłem wczoraj (1 odcinek) The Knick - zapowiada się całkiem fajnie chociaż przyznam że nie dla ludzi ze słabymi żołądkami. Sporo scen z operacji gdzie bardzo realistycznie rozcinają i grzebią w bebechach i nie mówie tutaj o migawkach tylko scena trwa nieprzerwanym kilkuminutowym zoomem na grzebanie w brzuchu Generalnie fajna i praktycznie nie ruszana tematyka medyków z przełomu XIX i XX wieku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chcheckitout Opublikowano 22 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Ja od niedzieli oglądam Better Call Saul i tak jak piszesz Spawn. Bardzo lekki i przyjemnie się ogląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gorionn Opublikowano 25 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 Bardzo trudno za to ogląda się Making a Murderer - obszerny dokument o dwóch sprawach, w które zamieszany był Steven Avery. W obu przypadkach doszło do poważnych zaniechań i nadużyć ze strony policji i w połączeniu ze stronniczością sądu otrzymaliśmy obraz zupełnie zepsutego, nieodpowiednio działającego systemu prawa w Stanach. Niektóre momenty są naprawdę mocne i aż nie chce się wierzyć, że mogło do tego dojść w rzeczywistości. Mocno zniechęcający materiał warty obejrzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chcheckitout Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zacząłem 12 małp. Pomysł i klimat całkiem niezły ale z realizacją tak sobie ... Jeszcze nie skończyłem ale nie powala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Undertaker Opublikowano 26 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 Obejrzałem 1 sezon Narcos, bardzo fajnie zrealizowany, ciekawie się oglądało. Poza tym ostatnio Mr. Robot'a machnąłem - trochę taki mindfuckowy, co też mi odpowiada. Ciekawa postać głównego bohatera. I nie wiem, za co się teraz zabrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ortega Opublikowano 27 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) The Bridge, amerykańska wersja. Inna niż skandynawska, ale też dobra. Edytowane 27 Grudnia 2015 przez ortega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azahiel Opublikowano 27 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Z seriali które ostatnio zaczałem masowo oglądać: Arrow- fajny, ale kolejne sezony robią sie trochę męczące Constantine- ciekawy dosyć, swoją drogą nie kojarzę by John był kumplem Oliwiera z komiksów Dominion- fabuła na początku dosyć mdła... Z czasem się rozwija. Ciekawa wizja walki pomiędzy aniołami Forever- bardzo fajny serial kryminalny z lekkim wątkiem fantastycznym. Gotham- tym dalej, tym ciekawszy. Rola Pingwina- ******sta. Helix- fajny, kolejna opowieść o wirusie która wciąga. Niestety z czasem robi się nudno... Inteligence- chip który ogarnia cały internet w głowie komandosa... Taki luźny dosyć, na przetrawienie pomiędzy innymi... iZombie- zombie, który normalnie się porusza mówi i pracuje u Coronera? Ciekawa fabuła, niecodzienne podejście do tematu. Z czasem wciąga. The last Ship- jeden z moich faworytów. Fajnie się rozwija fabuła, gra aktorska też bardzo dobra. Flash- moim zdaniem lepszy i ciekawszy od Arrow. The Strain- wampiry po raz kolejny, jednak fajne podejście do tematu. Zupełnie z innej strony. The Messangers- Na początku dosyć denny i gra aktorska sztywna. Z czasem jednak jakby aktorzy zaczęli się uczyć na błędach. Fajna wizja apokalipsy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Undertaker Opublikowano 27 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Dzięki za listę, na pewno sprawdzę te pozycje. Co do The Bridge, to serial ciekawy, szczególnie 1 sezon, choć mnie irytowała główna bohaterka. Z serii irytujących bohaterek to dla mnie całościowo lepszy był The Killing - też kryminalny, Holder spoko ziom. I też zdaje się oparty na skandynawskiej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikolajowy Opublikowano 28 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 To jest godne polecenia: Better Call Sau Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.