Adrian_Killac
Zarejestrowany-
Postów
63 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Typ zawartości
Profile
Forum
Wydarzenia
Blogi
Galeria
Treść opublikowana przez Adrian_Killac
-
Wszystko przebiegło bezproblemowo. Szybka wpłata na konto i doskonały kontakt. Polecam jak najbardziej! 🙂
-
Nieaktualne, słuchawki sprzedane użytkownikowi @Metalic🙂
-
Aktywne Monitory Studyjne - TEMAT OGÓLNY
Adrian_Killac odpowiedział(a) na nismovsky temat w Głośniki
Cześć, chciałbym się dowiedzieć czy warto dopłacać do Focusrite Scarlett Solo 3rd gen czy lepiej oszczędzić i wybrać Behringer Uphoria UMC22. Ewentualnie wybrać coś zupełnie innego. Jestem przed wyborem między kolumnami a monitorami aktywnymi, i robię wycenę poszczególnych zestawów. Monitory, które mam na oku to Focal Alpha 80. Czy w ogóle jest sens iść w interfejs, jeśli planuje na tym wyłącznie słuchać muzyki? Kolejna sprawa to jakich kabli potrzebuję do takiego zestawu 🙂?- 1547 odpowiedzi
-
- monitory studyjne
- aktywne
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Cześć, na sprzedaż lecą moje słuchawki AKG K712 Pro, których używałem niecały rok. Zakupiłem je 06.08.2019 roku w sklepie Thomann, doszły chyba 9 albo 10 sierpnia i od tamtego czasu ich używam. W związku tym jest na nie jeszcze 2 lata gwarancji. Nie posiadają żadnych wad (oprócz kwestii zawartej poniżej), są w stanie idealnym. Po sprzedaży moich wcześniejszych Beyerów DT880, uż. Herman zwrócił mi uwagę, że pady czuć dymem papierosowym. Dlatego chciałbym tym razem przestrzec potencjalnych zainteresowanych. Niestety mój węch tak już się przyzwyczaił do tego zapachu, że wtedy o tym nie pomyślałem aby to dopisać. Dodam tylko, że nigdy nie było palone w tym samym pomieszczeniu gdzie znajdowały się słuchawki. Do słuchawek posiadam wszystko to, co było w zestawie. Kabel spiralny nie był nigdy używany. Za słuchawki zapłaciłem 900 zł, więc na ten moment moja propozycja to 750 zł razem z kosztami wysyłki. Jakieś niewielkie negocjacje oczywiście wchodzą w grę. Proszę pisać do mnie wiadomości z ofertami lub innymi pytaniami 🙂. Na wszystko chętnie odpowiem w miarę możliwości. Mogę zrobić więcej zdjęć indywidualnie, jeśli zajdzie taka potrzeba. Edycja Zapomniałem dopisać dlaczego sprzedaję słuchawki. Otóż chcę zrobić przesiadkę ze słuchawek na kolumny/monitory aktywne 🙂.
-
AKG lekko czuje jak naciskają na ucho, a Beyerach nic takiego nie występowało. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Miałem DT880 Edition i obecnie posiadam K712. Oprócz tego ze Beyerdynamici miały nieco głębsze pady, to komfort bardzo podobny. Wydaje mi się, ze AKG maja mniejszy nacisk na głowę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Witam, dawno mnie tu nie było, ale musiałem odpocząć od tej zabawy z słuchawkami, tym bardziej ze bardzo przypadły mi do gustu Level-Iny od Samsunga, które do tej pory dzielnie się spisują. Ostatnio zacząłem rozmyślać nad tym, żeby coś zmienić w sprzęcie. Początkowo chciałem kupic monitory odsłuchowe, ale po namyslach doszedłem do wniosku, ze w mojej sytuacji, będzie to kiepskie rozwiązanie. Dlatego wybór padł na słuchawki. Moja przygoda z tego typu sprzętem nie jest owocna. Do tej pory posiadałem jedynie AKG K550, Beyerdynamic DT880 w wersjach 250 i 600 ohmowych i wspomniane wyzej Level-Iny, które lubię ze względu na to, ze dźwiękowo przypominają mi K550ki (według mnie oczywiście). Co do źródła, to podłączałem je do wzmacniacza Pioneer’a i byłem bardzo zadowolony. Nie ukrywam, ze może w przyszłości zainwestuje w coś lepszego, ale na razie wolałbym się skupić na samych słuchawkach. Muzyka, której słucham jest raczej zróżnicowana, ale główne gatunki to rap, rock, R&B, pop, alternatywa, elektronika. Metal, disco polo, techno czy EDM to nie moje klimaty. Jeżeli chodzi o moje preferencje co do słuchawek, to kazda z par, które posiadałem do tej pory, była strzałem w dziesiątkę. Niestety, nie mogłem żadnej zatrzymać ze względów wymiarowych, w tamtym okresie bardziej były mi przydatne słuchawki dokanałowe. Wybierając sygnaturę dźwięku, to największy efekt WOW wywołały u mnie DT880 600. Wszystko w nich było świetne. Aczkolwiek zawsze chciałem przetestować któreś AKG z serii K/Q7, na ten moment najbardziej K712. I właśnie tu się rodzi moje pytanie i prośba o Wasza pomoc. Czy powinienem wrócić do DT880 czy może pójść w stronę wyzej podanego modelu od AKG? Albo olać obie pary i spróbować czegoś całkowicie innego. Dzięki za kazda pomoc i radę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
"To już jest koniec, nie ma już nic ..."
Adrian_Killac odpowiedział(a) na paratykus temat w HydePark
Auto-tune to wspaniała rzecz, która przy odrobinie kreatywności potrafi mocno namieszać. Co do samej kwestii playbacku to jestem jak najbardziej przeciw, bo to jest bezczelne zachowanie. Sent from my SM-N910C using Tapatalk -
(nsfw) Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
>preacher >amc Oczywiste było, że ta stacja nie będzie udźwignąć tego całego ciężaru. Moim zdaniem wybrneli z tego bardzo dobrze, a gdzieś tak od połowy jest świetnie, porównując np do twd. Czekam mocno na drugi sezon, bo dla mnie to największe zaskoczenie tego roku jak na razie. Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
Planowany jest drugi sezon jessici jones oraz 4 nowe seriale - iron fist, ghost rider, the Punisher i the defenders.
-
James Blake - The Colour In Anything Świetny głos i produkcję. Na razie moja ulubiona płyta tego roku.
-
Jestem zaciekawiony dwiema premierami w tym roku. Mianowicie 11.22.63 na podstawie książki Kinga i The Path z Aaronem Paulem i Hugh Dancym, który ostatnio grał w Hannibalu. 15 lutego rusza drugi sezon Better Call Saul.
-
Ładnie murderotic. Ja tez od dłuższego czasu przymierzam się do kupienia moich pierwszych NB, ale ciężko mi coś znaleźć. Dlatego na razie poszukuje
-
Tame Impala - Currents Travis Scott - Rodeo Lupe Fiasco - Tetsuo & Youth Florence + the Machine - How Big How Blue How Beautiful FKA twigs - M33LLI55X
-
Prhyme, Pinata, Phantom Limbs, dyskografia Oddisee, dyskografia CunninLynguists. Tak na szybko co mam w telefonie w tym momencie. Potem mogę coś dopisać.
-
Breaking Bad The Sopranos The Shield Mad Men Lost (tutaj mocno się zastanawiałem czy nie wrzucić Dextera, ale jednak bardziej złapałem więź z bohaterami Zagubionych. W dalszym ciągu mam wrażenie, że zakończenie jest najbardziej wzruszające w historii serii telewizyjnych. Dexter natomiast był bardzo nierównym serialem. Pierwsze dwa sezony były 10/10 a później, to już bywało różnie. Szczytem bezczelności był 8 sezon.) Honorowe miejsce Fargo (2 bardzo dobre sezony. Ostatni powiedziałbym, że nawet lepszy) Jeszcze lista komediowych Friends Archer That 70's Show Two And a Half Men South Park
-
Ja oglądałem. Serial powinien się skończyć trochę szybciej lub mieć więcej odcinków poświęconych Johnowi. Na pewno sama ta zagadka była bardzo ciekawa i za każdym razem, gdy tematem odcinka była sprawa Red Johna, to miałem ciarki. Mocno nakreslona postać, niestety później Heller zamieszal się we wszystkim i wyszło potężne rozczarowanie. Jak ktoś bardzo chce obejrzeć, to polecam obejrzeć tylko te odcinki, które właśnie skupiają się na głównej historii, bo potem ten serial jest po prostu mdły.
-
Ale fargo tez nie?
-
Jessica jones jest fajna głównie przez swojeg przeciwnika. Ja rozumiem, że te wszystkie moce, ale bez przesady. Niektóre sceny to są tak full corny. Fargo to chyba najlepszy serial tego sezonu. Better call saul, zgadzam się w pełni. Powinni skrócić przede wszystkim do 7 odcinków. Nie skreślam go, bo breaking bad tez tak naprawdę od drugiego sezonu weszło na inny poziom. Mr. Robot, powinien być wydawany w takiej formule jak true detective - 8 odcinków na sezon i byłoby bardzo dobrze jak na serial. W tym roku mad men miał fajny sezon, game of thrones - 8 epizod fenomen na tle tego serialu. Gotham zaliczylo progres ogromny. Homeland nabralo trochę świeżości, choc pod koniec juz czuć ten klimat starszych odcinków, te cliffhangery itd. Narcos skończyłem oglądać na 3 odcinku,bo już za dużo było tego wsystkiego. Na razie mogę powiedzieć, że jest dobrze, ale denerwuje mnie postać policjanta. Co do House of Cards, to nikomu się nie dziwię z tymi hejtami. Gdyby nei to, że oglądałem dwa sezony to skończył bym po pierwszym odcinku. Nudy są straszne
-
The Killing, Narcos, The Shield, Mad Men, The Sopranos, Fargo
-
Doki jak Focal Spirit Pro lub AKG k551
Adrian_Killac odpowiedział(a) na Fenixx pytanie w Co kupić | słuchawki
Miałem k550 i jestem użytkownikiem level-in. To prawda, że te doki są spore i trzeba próbować. Na pewno nie każdemu przypasuja. Jeśli chodzi o sam dźwięk, to faktycznie jest podobnie. Jednak posiadają mniej niskiego basu oraz więcej góry. Ja je bardzo lubię ale nie używam ich na zewnątrz oraz nie słucham głośno tak do 60-70% głośności na Note 4. Przy tej skali ciężko znaleźć utwór gdzie występują sybilazcje. Za 100 zł to naprawdę był świetny deal.- 24 odpowiedzi
-
- dokanałowe
- na ulicę
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Wyrażam swoją opinię. Plus jest taka sprawa, że jakby nie było to najwięcej osób w tym wieku ubiera jakeis dziwne kolorowe dresy itp. Myślę, że większość osób tutaj jest sporo starsza ode mnie wiex tym bardziej powinni to rozumieć.
-
Ostatnio skończyłem oglądać serial Daredevil. Jestem pod wrażeniem, bo nigdy nie byłem fanem tych wszystkich filmów, bądź serii tego typu z wyjątkiem The Flash, a tu zaskoczenie, ponieważ bardzo polubiłem ten serial. Co uważam za największy plus, to fajne sceny walki (akcja na korytarzu, piękne), ujęcia i klimat (zupełne przeciwieństwo Arrow) oraz moja ulubiona postać - Fisk. Chyba jedyne wady, to przegadane momenty o moralności i ten kostium. Czekam na drugi sezon, bo aktor, który wcześniej grał Shane'a w TWD może naprawdę sprawdzić się w roli jaką mu powierzono. Kolejna seria jaka niedawno zacząłem jest Mad Men, na razie niewiele mogę napisać, ponieważ aktualnie jestem na pierwszym odcinki drugiego sezonu. Scenariusz jest ciekawy, postacie mają charakter i wszystko bardzo ładnie wygląda. Nawet samo palenie papierosów potrafi wywołać ochotę na jednego. Co jest straszne, ponieważ zawsze jestem przeciwny temu i nigdy nie paliłem. Ja od siebie mogę polecić takie seriale jak: Breaking Bad/The Sopranos - moja czołówka Dexter The Flash (bajeczka, ale świetna rozrywka moim zdaniem) Sons of Anarchy Entourage (Ari Gold król) Better Call Saul The Killing Hannibal (pierwszy sezon według mnie jest średni, ale od drugiego jest fajnie) Friends Justified Two and a Half Men That 70's Show House of Cards (na razie obejrzałem dwa sezony, które śmiało trzeba obejrzeć. O trzecim czytałem dużo negatywnych opinii) Mr. Robot (bardzo ciekawy serial, zobaczymy co przyniesie drugi sezon) Ray Donovan (dwa sezony za mną i jak najbardziej jest w porządku. Dużo akcji, trochę głupot, czyli showtime w pigułce) Lost (byłby w czołówce, ale czasami to przerost formy nad treścią. Uwielbiam zakończenie plus więź z bohaterami jest niesamowita. Trzy sezony są genialne) Prison Break (jeżeli lubicie rozrywkę do obiadu to polecam zdecydowanie) True Detective (nie oglądałem drugiego sezonu, ale pierwszy polecam. McConaughey killed it - ta scena kręcona na raz, piekne. Zagadka to tło do jego popisów. Ponadto sceneria, zdjęcia. Minus? Finał) Fargo Archer (animacja ale dla starszych widzów) The Shield (długi serial o skorumpowanych policjantach z LA. Specyficznie nakręcony, aby nadać tego klimatu realizmu. Zręcznie napisana historia) Top of the Lake (krótki serial o zaginionej dziewczynce. Same krajobrazy Nowej Zelandii są powodem, dla których warto sięgnąć po ta miniserie. Dla fanów True Detective wskazane) Na razie to wszystkie seriale, o których pamiętam i które są warte uwagi.
-
Ale na the balancing act nie ma tego typu produkcji.