Skocz do zawartości

[ROZWIĄZANE] Słuchawki nauszne do SGS-a


Shakur

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Od razu mówię że nie znam się kompletnie na słuchawkach.

Szukam słuchawek nausznych do telefonu Samsung Galaxy S. Używałem do tej pory tych z zestawu ale cóż...to nie dla mnie...dokonałowe są niewygodne i niezdrowe. Poszukuję czegoś nowego.

Dlatego właśnie założyłem ten temat...jakie słuchawki kupić? Które będą idealne do tego telefonu? Tak żeby dał radę je "napędzić". Zależy mi też na tym aby nie rozpadły się po pół roku używania...znaczy żeby awaryjne nie były ;)

Jeżeli to coś pomoże to dodam że słucham głównie rapu, muzyki filmowej i jazzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze pytanie jaki masz budżet i czy w Galaxy masz wgrany voodoo sound dzięki któremu jest w stanie napędzić nieco bardziej wymagające słuchawki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tą kwotę nieźle się wpisują Senki PX200 II, chociaż do słuchania w domu chyba wziąłbym otwarte PX100 II (nie mam ich ale ponoć to poprawione PX100, które mam). PX200 nie mają zbyt dużo basu, ale akurat ten telefon ma go sporo (Android 2.3.5, bo na 2.2.1 było inaczej - ciszej) PX100 mają spor więcej basu, który ponoć w PX100 II jest już nieco przytemperowany - chyba byłoby nieźle z SGS zwłaszcza do tego rodzaju muzyki co podałeś. W każdym razie dobrzeby było odsłuchać, czy pasuje. Nie wiem tylko jak z napędzeniem sobie da radę, bo nie jest zbyt głośnym źródłem, dopiero jak się voodoo wgra jest lepiej (można podbić o max 15dB).

 

No i oczywiście jest trochę słuchawek od AKG, ale ich nie słuchałem więc się nie wypowiem. Znam jeszcze brzmienie Audiotechnica ATH-SJ5 - jest dość specyficzne i po przesiadce z innych słuchawek odczuwa się pewne braki. Oczywiście po przyzwyczajeniu efekt inności przechodzi, ale natruralnymi bym ich nie nazwał. Nawet PX100 (sporo tańsze) podobają mi się bardziej po korektorze (bez korektora to jednak ATH).