Skocz do zawartości

Colorfly C4


WojtekC

Rekomendowane odpowiedzi

Spoko Wojtek widocznie mam pecha. Nigdy nie używałem grajka na zawnątrz i mi nie spadł a wyświetlacz pękł. Postaw się w mojej sytuacji i zrozum me rozżalenie,

 

Może to nie ma sensu ale zamierzam wstąpić na drogę sądową i z tego co mi się wydaje to numer grajka będziecie mieć w swojej bazie?

 

 

Wojtek też stosujesz taką praktykę że paragonu nie dajesz?

Edytowane przez marcinkiniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nie wiem. Napisz może bezpośrednio na niemieckiej stronie? Jak wrócę w czwartek do pracy mogę dowiedzieć się wiecej. Paragon paragonem, ale jak znam serwis to uznają to i tak za uszkodzenie mechaniczne. Daj jakieś city. I pisz na niemiecka stronę. Pochwał dźwięk i ponarzekaj, opuszcza sytuacje może coś z tego wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtek z tego co wiem to producent uzna gwarancję po kodzie ale ja nie tego oczekuję. Nie mam już c4 ale też czuję się oszukany ponieważ nie otrzymałem dowodu zakupu a sklep w którym to kupiłem umywa ręce chociaż doskonale wie że mi to sprzedał. Zapłaciłem kupę kasy i nie zamierzałem ani nie zamierzam nikogo oszukiwać a tu głowna siedziba wypina dupę bo nie mam paragonu chociaż go nie dostałem

 

 

Wojtek wiem że jesteś spoko gościem i takich tu w wawce trzeba:) Odpuść sobie temat bo to nie twoja wina itp

Edytowane przez marcinkiniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcinkiniak, to u mnie kupowałeś C4. I jestem na bank pewien że paragon Ci wydałem. Ale mając na uwadze że byłeś pierwszą osobą która go kupiła, czyli dawno temu. Mogę się mylić. Nawet jak leżał u mnie, nie miał szans leżeć dłużej niż miesiąc. BTW. Jak wiadomo kto Ci go sprzedał, to napisz. A nie łapiesz to w nawias.

 

Rozmawiałem z Ossomakiem i sam byłem zdziwiony tym że takie rzeczy stały się z odtwarzaczem. Pierwszy raz się z taką sytuacją spotkałem. Sprzęt który stoi w miejscu i nie jest ruszany też się psuje. Nie trzeba nim od razu rzucać albo wystawiać na szkodliwe warunki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Tak kupiłem u Ciebie i paragonu nie dostałem. O wyświetlaczu pisałem w niedługim czasie po kupnie i jestem pewny że o tym wiesz. Doskonale też rozumiesz że ten sprzęt nie kosztował 100 zł i chyba nie uważasz mnie a tym bardziej kolegi ossomakka za ****iarza który nie umie poszanować sprzętu i nim rzuca czy coś?

 

Jeśli paragon u Ciebie był to czemu mi o tym nie powiedziałeś bo na posty w temacie odpisywałeś?

Edytowane przez marcinkiniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie powiedziałem że ktoś próbował C4 wbijać gwoździe. I o ile historie z ekranami w C4 znam (Colorfly zapowiedziało z tego powodu zmianę dostawcy ekranów), to o pękającej obudowie jeszcze nic nie widziałem. Nie wiem jak z reklamacją tego typu usterki u Colorfly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To leżał ten paragon czy nie bo to dla mnie zasadnicza sprawa? Piszesz tak jak byś coś wiedział ale jednak nie wiesz.

 

 

Dark. Proste pytanie prosta odpowiedź. Skoro jesteś absolutnie pewny że paragon otrzymałem to prosze o numer do kierownika sklepu a ja spróbuję wywalczyć swe racje w inny sposób. ( może być na pw)

Edytowane przez marcinkiniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę głupio zaraz po takiej akcji, ale co mi tam dla mnie C4 to i tak miszczu!

SKMBT_C25212021612580.pdf

 

a tu dwa filmiki:

http://www.youtube.com/watch?v=jBKbc_VPEdw

http://www.youtube.com/watch?v=_TCgY-OORJ0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Tak kupiłem u Ciebie i paragonu nie dostałem.

Nie jest to możliwe. A nawet jeśli tak, to nie upomniałeś się? Sam właśnie stwierdziłeś, że to nie jest sprzęt za stówę... Nie upominałeś się też o potweirdzenie pobrania pieniędzy z karty (zakładam, że nie miałeś dwóch tysięcy w gotówce)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsi nabywcy zawsze są testerami sprzętu i cierpią z powodu problemów wieku dziecięcego. Niedoróbki zarówno małe jak i duże zdarzają się wszystkim producentom, tyle że większość zachodnich producentów potrafi się przyznać do błędu i wymienić sprzęt na nowy poprawiony od ręki, np tak jak phonak ze swoim sztywniejącym kablem. Mega wtopa ale jako że bardzo ładnie się zachowali wymieniając każdy egzemplarz bez szemrania nikt już o tym nie pamięta, natomiast z chińskimi producentami to już tak kolorowo nie jest. marcinkiniak jesteś szalenie odważnym człowiekiem że kupowałeś tak drogi sprzęt od co by nie było firmy krzak tak wcześnie ;)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już tak mam czasami że myślę sercem a nie rozumem. Chciałem c4 i mimo wszystko miło wspominam bo sprzęt grał zacnie. Jak poprawią niewybaczalne z mej strony błędy to może jeszcze kiedyś się skuszę :)

 

 

Kupiłem go po bardzo pozytywnych opiniach na forum. Także trzeba brać zawsze uwagę na wiele czynników

Edytowane przez marcinkiniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem dziś do swojego szefostwa specjalnie w tej sprawie - pomijając paragon i inne z tym związane rzeczy - usłyszałem: wyraźne ślady uderzenia na obudowie, uszkodzenie ewidentnie z winy użytkownika. Chciałbym zobaczyć foty tego uszkodzenia. Jest taka mozliwość? Ja miałem jeden z pierwszych odtwarzaczy C4 już w listopadzie lub grudniu 2010, teraz mam kolejny bo pierwszy wrócił do właściciela w Niemczech ( po pół roku testowania) - i raczej nie mam im nic do zarzucenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtek a twoje szefostwo to te z wawki? Jeśli tak to poproszę o numer bo dark nie ma odwagi mi go podać.

 

 

Tak fotki jestem w stanie załatwić

 

Wierzysz w to że ktoś kto kupuje taki sprzęt nie dba o niego? Podejrzewam że mój egzemplarz gdyby spadł na podłogę to by został z niego tylko złom skoro po 2 tygodniach pęka wyświetlacz a po 2 miesiącach strach go dotykać.

 

 

Przepraszam ale zapomniałem napisać. Dzięki Wojtek i takich handlowców życzę wszystkim.

Edytowane przez marcinkiniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcinkiniak jesteś szalenie odważnym człowiekiem że kupowałeś tak drogi sprzęt od co by nie było firmy krzak tak wcześnie

 

Firma Colorful to nie jest firma krzak, znałem ją już dużo wcześniej z produkcji kart graficznych. To, że Ty nie znasz jakiejś firmy to nie znaczy że to firma krzak.

 

Wierzysz w to że ktoś kto kupuje taki sprzęt nie dba o niego? Podejrzewam że mój egzemplarz gdyby spadł na podłogę to by został z niego tylko złom skoro po 2 tygodniach pęka wyświetlacz a po 2 miesiącach strach go dotykać.

 

Wiesz ludzie rozwalają samochodzy po kilkaset tysięcy ,a nawet kilka milionów złotych więc ten argument jest trochę nie na miejscu.

Edytowane przez Jakub612
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności