Skocz do zawartości

Kupiłem RIO Karmę i proszę o pomoc


matetam

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów.

To mój pierwszy post na forum i mój pierwszy odtwarzacz cyfrowy muzyki :) nie mam doświadczenia dlatego zwracam się o pomoc.

Wczoraj kupiłem od "number66" na ebay.com odtwarzacz RIO Karma i ten pan daje mi kilka opcji do wyboru:

 

1. hdd/flash - tu już zdecydowałem, że biorę hdd, bo flash póki co dla mnie za drogi ( >300$ za 16gb)

PYTANIE: czy dobrze wybrałem?

 

2. bateria używana/nowa - tutaj mam największy problem. Pan "number66" mówi, że na standardowej baterii używanej będzie mi działać odtwarzacz 12 godzin dla plików mp3, ale ja chciałbym używać czegoś może o lepszej jakości dźwięku, a wtedy bateria będzie działać krócej. czy warto zapłacić dodatkowo 50$ za nową baterię o większej pojemności? (2200 zamiast 1800 używanej). Cena wzrośnie o 50$, a znalazłem na ebayu takie nowe baterie po 15$, więc instalacja by pochłaniała 35$?

PYTANIA: czy wymiana takiej baterii to coś łatwego, czy musi to zrobić "magician/technician"? :)

czy będę w stanie za jakiś czas sobie samemu wymienić taką baterię?

 

jeśli tak to wezmę używaną baterię, zaoszczędzę 50$ i kupię sobie nową baterię za 15$ i sam wymienię, a jeśli nie będę potrafił zrobić tego sam to kupię Karmę z nową baterią

 

3. hold button działający i niedziałający. różnica w cenie 20$ :) jeśli ten przycisk hold służy do dezaktywowania pozostałych klawiszy tak, żeby nie działały kiedy nie chcemy, to chyba nie ma sensu wydawać 20$ żeby to ustrojstwo działało? chyba, że ma to jeszcze jakieś dodatkowe funkcje?

 

Zanim mu napiszę co chcę dokładnie, proszę Was drodzy koledzy i koleżanki o rozwikłanie moich wątpliowści.

Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie.

Mateusz, Toruń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki