Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam taniego odtwarzacza mp3 ,który ma służyć do odsłuchu audiobóoków.Ważne jest ,aby posiadał opcję zakłdek(bookmark) ,aby w przypadku przerwania odsłuchu danego pliku mp3 po powtórnym uruchomieniu odtwarzacza było można w prosty sposób powrócić do miejsca w którym zostało przerwane odsłuchiwanie pliku.Będę barzo wdzięczny jeśli ktoś mi pomże.Chętnie widziałbym propozyce kilku modeli z którrych coś wybiorę.

Pozdrowienia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie najbardziej interesuje mnie opcja zapamiętania gdzie skończyło się odtwarzanie pliku,aby później można było od tego miejsca wznowic po powtórnym włączeniu.Proszę o podanie mi kilku modeli (możliwie tanich - nie z ,,górnej półki) z pamięcią nie mniej niż 1GB. Jestem w tym temacie ,,zielony" i dlatego proszę o pomoc.

Pozdrowienia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o pamiętanie miejsca gdzie skończyło się słuchać, to odtwarzacz iriver T60 1GB można dostać za około 150zł...

 

może np. sandisk clip (ale trzeba się najpierw upewnić że zapamiętuje miejsce skończenia odtwarzania... do tego ma jedynie nawigację po tagach - trzeba by przed słuchaniem każdą książkę otagować) kosztujący nieco ponad 150zł za 2GB

 

albo sandisk c200 (200zł za 1GB) i zainstalować na nim rockbox (ale to wymaga nieco kombinowania)

 

może zen stone (ten bez wyświetlacza, nie zen stone plus z wyświetlaczem) pamięta gdzie w pliku skończyło się odtwarzanie? jeśli tak, to byłby idealny do książek - kosztuje nawet mniej niż 100zł (około 90zł za 1GB, zen stone plus 2GB to nieco ponad 150zł)

 

co do odtwarzaczy vedia faktycznie nie jestem tego już tak pewien... bo przypomniałem sobie że zakładki można było robić w przypadku czytania plików TXT, ale nie pamiętam czy i podczas słuchania muzyki też...