Skocz do zawartości

Alfa_Centauri

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, używam słuchawek Fioo FH3 z domyślnie dołączanym kablem, niestety zaczynają już czasami przerywać gdy się rusza kablem. Używam ich do telefonu na jacka 3.5 mm

oraz do komputera też na jacka 3.5 mm (Audioquest DragonFly). Moje pytanie brzmi jaki kabel do nich kupić? Widzę, że są problemy z dostępnością i jedyne obecnie dostępne opcje jakie widzę to:

1. FIIO LC-RC z wymiennymi wtykami (3.5 mm nie jest zbalansowany czyli jakość dźwięku będzie gorsza? Czy da się używać kabla 2.5 mm i jakiejś przejściówki na 3.5 mm zbalansowanej żeby była lepsza jakość?)

2. FIIO LC-BT2 KABEL DO SŁUCHAWEK Z BLUETOOTH (Czy na tym bluetooth jakość będzie gorsza?)

 

Na czym będzie lepsza jakość, może jest jakaś inna opcja? Zależy mi tylko na dobrym dźwięku i nie wydawaniu po 500 czy więcej zł. Słucham głównie Linkin Park itp. zgranych na komputer/telefon z płyt w formatach bezstratnych/niskostratnych.

Nie znam się zbytnio na słuchawkach dlatego proszę o poradę co zrobić :)

Edytowane przez Alfa_Centauri
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Alfa_Centauri napisał(a):

Moje pytanie brzmi jaki kabel do nich kupić? Widzę, że są problemy z dostępnością i jedyne obecnie dostępne opcje jakie widzę to:

 

Kabel z wtykami słuchawkowymi standardu MMCX będzie pasować.

 

Opcje, które wkleiłeś, to jedyne oficjalne opcje od Fiio. Zamiast autoryzowanych części zamiennych możesz użyć innych, uniwersalnych.

 

Zarówno na portalach aukcyjnych, jak i tu, na forumowym bazarku, dostępnych jest dość dużo opcji z drugiej ręki, które pozwolą Ci nieco zaoszczędzić.

Ostatecznie można też pokusić się o zakup z AliExpress.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Dirian napisał(a):

Złącze 3.5mm nie jest zbalansowane, więc jak użyjesz przejściówki z 2.5mm na 3.5mm to tracisz balans.