lobuz1 Posted January 25, 2023 Report Posted January 25, 2023 (edited) Jest tutaj ktoś z audiomagic, kto mógłby przyśpieszyć moją reklamację? Minęły ponad 2 tygodnie (zgodnie z prawem brak odpowiedzi przez 2 tygodnie to decyzja reklamacyjne pozytywna, ale ja chciałbym odebrać sprawny sprzęt) i zero odzewu, podobno nie ma telefonu na serwis tylko można sobie wysyłać maile na Pomoc@audiomagic.pl, na które nikt nie odpowiada (wysłane 2 maile i nic). Kompletne lekceważenie klienta. Z czymś takim nigdy się nie spotkałem. @Audiomagic_pl ? Edited January 25, 2023 by lobuz1 Quote
lobuz1 Posted January 25, 2023 Author Report Posted January 25, 2023 (edited) 10 minut temu, mykupyku napisał(a): @misiekkb może pomoże? @misiekkb pomożesz plisss? Jak coś to wyślę na priv szczegóły. Edited January 25, 2023 by lobuz1 Quote
Rafacio Posted January 26, 2023 Report Posted January 26, 2023 A dzwoniłeś na telefon sklepowy: Kontakt telefon: 690 870 890? Quote
lobuz1 Posted January 26, 2023 Author Report Posted January 26, 2023 (edited) 44 minuty temu, Rafacio napisał(a): A dzwoniłeś na telefon sklepowy: Kontakt telefon: 690 870 890? Dzwoniłem. Dodzwonić się jest trudno, ale udało się we wtorek. Panowie ze sklepu bardzo mili (u nich właśnie zostawiałem sprzęt do naprawy gwarancyjnej w dniu 9 stycznia i od tamtej pory żadnej odpowiedzi z decyzją reklamacyjną, czymkolwiek), ale powiedzieli, że z serwisem mają kontakt wyłącznie mailowy (pomoc@audiomagic.pl) i prosili żeby wysłać ponownie maila (oni też to zrobią), ale żadnej odpowiedzi na moje maile. To jest dziwne, że sklep nie moze zadzwonić do swojego serwisu 😂. Świetne wsparcie serwisowe i obsługa posprzedażowa a ja liczę chociaż na jakąkolwiek odpowiedź- pracujemy nad tym, odpowiemy za 3 dni itp. Itd. Może nie są w stanie dogadać się z Ifi bo nie są już dystrybutorem tej firmy i musieli to wyśłać do firmy Horn, która przejęła dystrybucję w PL. Edited January 26, 2023 by lobuz1 Quote
stefanbat Posted January 26, 2023 Report Posted January 26, 2023 21 minut temu, lobuz1 napisał(a): Może nie są w stanie dogadać się z Ifi bo nie są już dystrybutorem tej firmy i musieli to wyśłać do firmy Horn, która przejęła dystrybucję w PL. Myślę że tutaj tkwi problem, horn to zawsze była ciężka we współpracy firma, która ma w dupie klienta (mi np. wymianę membrany wycenili na mniej więcej tyle samo co nowa para głośników, żebym się od******lił bo oni czasu nie mają na ******ły) Ale powinni Ci jednak cokolwiek napisać. Quote
lobuz1 Posted January 26, 2023 Author Report Posted January 26, 2023 Teraz, stefanbat napisał(a): Myślę że tutaj tkwi problem, horn to zawsze była ciężka we współpracy firma, która ma w dupie klienta (mi np. wymianę membrany wycenili na mniej więcej tyle samo co nowa para głośników, żebym się od******lił bo oni czasu nie mają na ******ły) Ale powinni Ci jednak cokolwiek napisać. No właśnie to jest słabe bo cisza a mnie to zaczyna wkurzać. Quote
Inszy Posted January 26, 2023 Report Posted January 26, 2023 Mój rekord załatwiania sprawy gwarancyjnej (nie w Audiomagic, ale też polski sklep ze sprzętem audio), to siedem miesięcy, gdzie większość tego czasu, to cisza na mailu i brak odbierania telefonów, a jak się już człowiek dodzwonił, to "bardzo mi przykro, przekażę to odpowiedzialnej osobie". Także trzymam kciuki, ale na pocieszenie, to zawsze może być gorzej 1 Quote
lobuz1 Posted January 26, 2023 Author Report Posted January 26, 2023 (edited) 21 minut temu, Inszy napisał(a): Mój rekord załatwiania sprawy gwarancyjnej (nie w Audiomagic, ale też polski sklep ze sprzętem audio), to siedem miesięcy, gdzie większość tego czasu, to cisza na mailu i brak odbierania telefonów, a jak się już człowiek dodzwonił, to "bardzo mi przykro, przekażę to odpowiedzialnej osobie". Także trzymam kciuki, ale na pocieszenie, to zawsze może być gorzej Ciekawe czy przedłużyli gwarancję o te 7 miesięcy. To jest taka słabizna jak klient nie może uzyskać informacji i dowiedzieć się o statusie tej sprawy. Wiem, że mail do sklepu dotarł bo mi potwierdzili, ale nie odpowiedzą bo mają tylko kontakt z własnym serwisem drogą mailową. To nienormalne bo audiomagic nie jest skostniałą korporacją z wieloma oddziałami tylko małym sklepikiem i wszystko mają na miejscu. Zobaczymy jak to sie u mnie skończy. Nie wiem czy dzwonić do Horn- serwisu IFi (oni nie są stroną bo sprzęt dostarczyłem do audiomagic, gdzie go kupiłem). Edited January 26, 2023 by lobuz1 Quote
misiekkb Posted January 26, 2023 Report Posted January 26, 2023 @lobuz1 zobaczę co się da zrobić, ja poniekąd już nie pracuje w AM. To bardzo niedobrze że nie dostałeś żadnej odpowiedzi w takim czasie, jak się sprawy mają od Audiomagic, powinni coś napisać. Mimo że sami mogą nie dostawać odpowiedzi od Horna, gdyż znam serwisy bardzo dobrze od tej strony. I wiem jak to wygląda od strony sklepów, dystrybucji jak to niektóre serwisy nie chwapią się udzielaniem odpowiedzi, wysyłam jednego/drugie , 50-tego maila w tej sprawie, a serwis/producent nic nie odpowiada. Oczywiście nie mówię że tak wszyscy robią, gdyż z częścią serwisów czy producentów, w sprawach serwisowych jest bardzo dobry kontakt. Ale osoba, która zajmuje się serwisem powinna napisać jak sprawa twoja stoi np. "to że nie dostali jeszcze żadnej odpowiedzi z Horna czy coś innego, zgodnie z prawdą" Podrzuć mi na priva swoje dane i co to było za iFI, to to dzisiaj wyjaśnię. PS. Lepiej zawsze reklamację składać zawsze do serwisu dystrybutora, a nie do sklepu, w którym kupiło, gdyż jest szybsza droga, dwa komunikacja jest bezpośrednia z serwisem. 2 Quote
lobuz1 Posted January 26, 2023 Author Report Posted January 26, 2023 (edited) Godzinę temu, misiekkb napisał(a): @lobuz1 zobaczę co się da zrobić, ja poniekąd już nie pracuje w AM. To bardzo niedobrze że nie dostałeś żadnej odpowiedzi w takim czasie, jak się sprawy mają od Audiomagic, powinni coś napisać. Mimo że sami mogą nie dostawać odpowiedzi od Horna, gdyż znam serwisy bardzo dobrze od tej strony. I wiem jak to wygląda od strony sklepów, dystrybucji jak to niektóre serwisy nie chwapią się udzielaniem odpowiedzi, wysyłam jednego/drugie , 50-tego maila w tej sprawie, a serwis/producent nic nie odpowiada. Oczywiście nie mówię że tak wszyscy robią, gdyż z częścią serwisów czy producentów, w sprawach serwisowych jest bardzo dobry kontakt. Ale osoba, która zajmuje się serwisem powinna napisać jak sprawa twoja stoi np. "to że nie dostali jeszcze żadnej odpowiedzi z Horna czy coś innego, zgodnie z prawdą" Podrzuć mi na priva swoje dane i co to było za iFI, to to dzisiaj wyjaśnię. PS. Lepiej zawsze reklamację składać zawsze do serwisu dystrybutora, a nie do sklepu, w którym kupiło, gdyż jest szybsza droga, dwa komunikacja jest bezpośrednia z serwisem. Dzięki, wysłałem pw. Ja też zawsze takie sprawy załatwiam bezpośrednio, ale nie mogłem się dodzwonić do Audiomagic aby uzyskać informację jak to wygląda w tej chwili, nie wiedziałem że już nie są dystrybutorem, więc pojechałem tam i dopiero na miejscu dowiedziałem się o firmie Horn, więc zostawiłem sprzęt na reklamację w Audiomagic. Brak odzewu i zlewanie klienta jest niedopuszczalne i irytujące. Może mam za duże wymagania, ale od 18 lat pracuję w sprzedaży dla dużej firmy dostarczającej sprzęt do przemysłu i co by się nie działo to kontakt musi być. Kiedyś jak poprosiłem klienta żeby mi wysłał maila z danymi narzędzia do serwisu bo jadę samochodem to zirytowany brakiem natychmiastowego działania w tej sekundzie życzył żebym się zabił skoro jadę a później odłożył słuchawkę…a teraz jesteśmy w świetnych relacjach 😊. Najciekawsza moja akcja wsparcia to telefon o godz. 15 z fabryki w Łodzi i wysłanie taksówki do Bolesławca gdzie akurat przebywałem po narzędzie zastępcze bo trzeba w nocy produkować 🤣. Ale to inny kaliber klienta, inne podejście, inne standardy. Ja jestem małym żuczkiem i sklepik może mnie olać i nie odpisywać na kilka maili. W takich sytuacjach wychodzi co tak naprawdę warta jest taka firma i czy warto jeszcze coś z nimi działać. Sprawdziłem pod tym względem inne firmy handlujące audio np. Marka czy Maćka, bo były jakieś tam problemy i zadziałali bezbłędnie, nie urwał się kontakt i sprawa została załatwiona a to co to robi (a raczej niewiele robi) audiomagic to porażka a wystarczy przepływ informacji i jakiekolwiek zaangażowanie. Wysłałem do nich kolejnego maila. Edited January 26, 2023 by lobuz1 Quote
misiekkb Posted January 26, 2023 Report Posted January 26, 2023 39 minut temu, lobuz1 napisał(a): Dzięki, wysłałem pw. Ja też zawsze takie sprawy załatwiam bezpośrednio, ale nie mogłem się dodzwonić do Audiomagic aby uzyskać informację jak to wygląda w tej chwili, nie wiedziałem że już nie są dystrybutorem, więc pojechałem tam i dopiero na miejscu dowiedziałem się o firmie Horn, więc zostawiłem sprzęt na reklamację w Audiomagic. Brak odzewu i zlewanie klienta jest niedopuszczalne i irytujące. Może mam za duże wymagania, ale od 18 lat pracuję w sprzedaży dla dużej firmy dostarczającej sprzęt do przemysłu i co by się nie działo to kontakt musi być. Kiedyś jak poprosiłem klienta żeby mi wysłał maila z danymi narzędzia do serwisu bo jadę samochodem to zirytowany brakiem natychmiastowego działania w tej sekundzie życzył żebym się zabił skoro jadę a później odłożył słuchawkę…a teraz jesteśmy w świetnych relacjach 😊. Najciekawsza moja akcja wsparcia to telefon o godz. 15 z fabryki w Łodzi i wysłanie taksówki do Bolesławca gdzie akurat przebywałem po narzędzie zastępcze bo trzeba w nocy produkować 🤣. Ale to inny kaliber klienta, inne podejście, inne standardy. Ja jestem małym żuczkiem i sklepik może mnie olać i nie odpisywać na kilka maili. W takich sytuacjach wychodzi co tak naprawdę warta jest taka firma i czy warto jeszcze coś z nimi działać. Sprawdziłem pod tym względem inne firmy handlujące audio np. Marka czy Maćka, bo były jakieś tam problemy i zadziałali bezbłędnie, nie urwał się kontakt i sprawa została załatwiona a to co to robi (a raczej niewiele robi) audiomagic to porażka a wystarczy przepływ informacji i jakiekolwiek zaangażowanie. Wysłałem do nich kolejnego maila. Ja się z tym zgadzam że tak nie powinno być że nie dostałeś żadnej informacji, nawet jeśli chłopaki nie dostali żadnej odpowiedzi z Horna na temat reklamacji twojego sprzętu, to powinni coś napisać do Ciebie w tej sprawie, dać Ci jakąś informację. 1 Quote
bakus1233 Posted January 26, 2023 Report Posted January 26, 2023 Jak to chyba @SlawekRkiedyś pisał „brak odpowiedzi też jest odpowiedzią” Quote
lobuz1 Posted January 26, 2023 Author Report Posted January 26, 2023 (edited) 4 godziny temu, misiekkb napisał(a): Ja się z tym zgadzam że tak nie powinno być że nie dostałeś żadnej informacji, nawet jeśli chłopaki nie dostali żadnej odpowiedzi z Horna na temat reklamacji twojego sprzętu, to powinni coś napisać do Ciebie w tej sprawie, dać Ci jakąś informację. Widzę, że zrobiłeś już wjazd na serwis bo jest odpowiedź, dzięki. 😊 Cytat Pański sprzęt został wysłany do aktualnego dystrybutora iFi w Polsce, jest nim firma HORN.pl. Skontaktujemy się dzisiaj z nimi by ustalić co dzieje z Pański urządzeniem. Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację.. W międzyczasie zrobiłem prywatne śledztwo i zadzwoniłem do Horn- mają tam taki sprzęt, dostarczony do nich 18 stycznie (9 dni po pozostawieniu go w Audiomagic) i mają 2 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji. Edited January 26, 2023 by lobuz1 Quote
Rupert66 Posted November 19 Report Posted November 19 Cześć. Mam ten sam problem, który doskwierał osobie o nicku lobuz1 - wpis z 25.01.2023. Ręce mi opadają z powodu braku kontaktu ze strony audiomagic.pl - w ramach naprawy gwarancyjnej wysłałem do nich 9.10.24 przetwornik Ifi audi neo idsd, ponieważ przestał działać przez złącze usb. 10.10.24 otrzymałem lapidarną informację mailową: "Przekazano do serwisu dystrybutora". Po 14 dniach roboczych wysłałem maila z pytaniem o losy sprzętu - brak odpowiedzi. Dzwoniłem do nich wiele razy, ale za każdym razem uzyskiwałem sprzeczne informacje: najpierw, że sklep nie może dodzwonić się do serwisu, następnie że przyznano mi wymianę sprzętu na nowy i dostanę go w przyszłym tygodniu. Nie dostałem ani sprzętu, ani jakiejkolwiek informacji o opóźnieniu. Kolejny telefon wykonałem wczoraj - osoba z którą rozmawiałem, nie wiedziała nic o mojej sprawie i zasłaniała się ponownie trudnością w komunikacji z serwisem. Obiecali oddzwonić i tyle. Wysłałem do nich kilka e-maili, powołując się na stosowne zapisy z kodeksu cywilnego, sugerując, że w tych okolicznościach preferuję zwrot pieniędzy, ostatecznie jak najszybsze dostarczenie nowego przetwornika. Mam jednak wrażenie, że nikt tych maili nie czyta. Pierwszy raz w moim niespełna 60-letnim żywocie spotykam się z takim chamstwem sprzedawcy. Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł na to? 1 Quote
adivxv Posted November 19 Report Posted November 19 (edited) Godzinę temu, Rupert66 napisał(a): Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł na to? Tak. Nie masz na co czekać, czeka Cie wizyta w urzędzie ochrony konkurencji i konsumentów.Zobaczysz jak to później szybciutko się potoczy,gdy dostaną pisemko.Sprawdzałem wielokrotnie takową możliwość. Następnym razem rękojmia, a nie gwarancja. Mają 2 tyg. na ustosunkowanie się do sprawy. Edited November 19 by adivxv 1 Quote
Chesuli Posted November 20 Report Posted November 20 (edited) W tej chwili, jeżeli sprawa dotyczy osoby fizycznej będącej konsumentem, to ZAWSZE powinno się zgłaszać roszczenie o niezgodność towaru z umową - do sprzedawcy. To jest procedura reklamacji po prostu szybsza, wygodniejsza i znacznie prostsza z pkt dowodowego (choćby domniemanie istnienia wady). Okoliczność, że sprzedawca wysyła coś do serwisu producenta nie ma tu znaczenia. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi konsumenckiej ponosi sprzedawca i to on ją uznaje, albo odrzuca - i ponosi tego konsekwencje. A to, że chce znać stanowisko serwisu, albo musi wysłać towar do niego do naprawy, to już jego sprawa. Podobnie, jak to, że nie wyrabia się w ustawowym terminie. Oczywiście nikt normalny (choć wiem, że niemało jest osób nie mieszczących się w tej kategorii) nie będzie "walił" w sprzedawcę, jeżeli od początku wiadomo, że naprawa możliwa jest tylko po wysłaniu gdzieś daleko i klient to akceptuje, bo woli naprawić sprzęt niż dostać kasę, za którą już go nie kupi. Jak strony spełniają elementarne zasady wzajemnego poszanowania, to pewnie zawsze się dogadają, tak czy inaczej. Edited November 20 by Chesuli 2 Quote
Tommy66 Posted November 20 Report Posted November 20 Wkleić do paska !!!. Zrobić zdjęcia na przyszłość!!! Z mojej strony tyle w temacie - https://sprawdzone.pl/artykul/korzystne-zmiany-w-prawach-konsumenta-od-2023-roku-oto-nowe-regulacje-dotyczace-reklamacji-i-rekojmi,aid,8619 Quote
Rupert66 Posted November 25 Report Posted November 25 Dzięki za Wasze przemyślenia. Sprawa rozwiązała się. Zadzwoniłem do właściciela, reprezentanta spółki i pogadałem z nim - przyjął z podniesioną przyłbicą moje cierpkie uwagi na temat słabego kontaktu firmy ze mną jako klientem, a jednocześnie zbiegło się to z przesłaniem nowego przetwornika. Co ciekawe, właściciel stwierdził, że miałem pełne prawo żądać zwrotu kasy po nieotrzymaniu informacji po upływie 14 dni roboczych. Jakkolwiek, ten DAC mi odpowiada, więc nie biłem piany. Jeszcze raz dzięki za pochylenie się nad problemem członków tego forum. Z poważaniem, Robert aka Rupert66. 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.