Skocz do zawartości

Serwis audiomagic.pl-zero kontaktu, odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne ani na maile przypominające od ponad 2 tygodni


lobuz1

Rekomendowane odpowiedzi

Jest tutaj ktoś z audiomagic, kto mógłby przyśpieszyć moją reklamację? Minęły ponad 2 tygodnie (zgodnie z prawem brak odpowiedzi przez 2 tygodnie to decyzja reklamacyjne pozytywna, ale ja chciałbym odebrać sprawny sprzęt) i zero odzewu, podobno nie ma telefonu na serwis tylko można sobie wysyłać maile na Pomoc@audiomagic.pl, na które nikt nie odpowiada (wysłane 2 maile i nic). Kompletne lekceważenie klienta. Z czymś takim nigdy się nie spotkałem.

 

@Audiomagic_pl ?

 

Edytowane przez lobuz1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • lobuz1 zmienił(a) tytuł na Serwis audiomagic.pl-zero kontaktu, odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne ani na maile przypominające od ponad 2 tygodni
10 minut temu, mykupyku napisał(a):

@misiekkb może pomoże?

@misiekkb pomożesz plisss? Jak coś to wyślę na priv szczegóły.

 

 

Edytowane przez lobuz1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Rafacio napisał(a):

A dzwoniłeś na telefon sklepowy: Kontakt telefon: 690 870 890?

Dzwoniłem. Dodzwonić się jest trudno, ale udało się we wtorek. Panowie ze sklepu bardzo mili (u nich właśnie zostawiałem sprzęt do naprawy gwarancyjnej w dniu 9 stycznia i od tamtej pory żadnej odpowiedzi z decyzją reklamacyjną, czymkolwiek), ale powiedzieli, że z serwisem mają kontakt wyłącznie mailowy (pomoc@audiomagic.pl) i prosili żeby wysłać ponownie maila (oni też to zrobią), ale żadnej odpowiedzi na moje maile. To jest dziwne, że sklep nie moze zadzwonić do swojego serwisu 😂. Świetne wsparcie serwisowe i obsługa posprzedażowa a ja liczę chociaż na jakąkolwiek odpowiedź- pracujemy nad tym, odpowiemy za 3 dni itp. Itd. 
 

Może nie są w stanie dogadać się z Ifi bo nie są już dystrybutorem tej firmy i musieli to wyśłać do firmy Horn, która przejęła dystrybucję w PL.

Edytowane przez lobuz1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, lobuz1 napisał(a):

Może nie są w stanie dogadać się z Ifi bo nie są już dystrybutorem tej firmy i musieli to wyśłać do firmy Horn, która przejęła dystrybucję w PL.

Myślę że tutaj tkwi problem, horn to zawsze była ciężka we współpracy firma, która ma w dupie klienta (mi np. wymianę membrany wycenili na mniej więcej tyle samo co nowa para głośników, żebym się od******lił bo oni czasu nie mają na ******ły) 

Ale powinni Ci jednak cokolwiek napisać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, stefanbat napisał(a):

Myślę że tutaj tkwi problem, horn to zawsze była ciężka we współpracy firma, która ma w dupie klienta (mi np. wymianę membrany wycenili na mniej więcej tyle samo co nowa para głośników, żebym się od******lił bo oni czasu nie mają na ******ły) 

Ale powinni Ci jednak cokolwiek napisać. 

No właśnie to jest słabe bo cisza a mnie to zaczyna wkurzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój rekord załatwiania sprawy gwarancyjnej (nie w Audiomagic, ale też polski sklep ze sprzętem audio), to siedem miesięcy, gdzie większość tego czasu, to cisza na mailu i brak odbierania telefonów, a jak się już człowiek dodzwonił, to "bardzo mi przykro, przekażę to odpowiedzialnej osobie".

Także trzymam kciuki, ale na pocieszenie, to zawsze może być gorzej ;) 

  • Sad 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Inszy napisał(a):

Mój rekord załatwiania sprawy gwarancyjnej (nie w Audiomagic, ale też polski sklep ze sprzętem audio), to siedem miesięcy, gdzie większość tego czasu, to cisza na mailu i brak odbierania telefonów, a jak się już człowiek dodzwonił, to "bardzo mi przykro, przekażę to odpowiedzialnej osobie".

Także trzymam kciuki, ale na pocieszenie, to zawsze może być gorzej ;) 

Ciekawe czy przedłużyli gwarancję o te 7 miesięcy. To jest taka słabizna jak klient nie może uzyskać informacji i dowiedzieć się o statusie tej sprawy. Wiem, że mail do sklepu dotarł bo mi potwierdzili, ale nie odpowiedzą bo mają tylko kontakt z własnym serwisem drogą mailową. To nienormalne bo audiomagic nie jest skostniałą korporacją z wieloma oddziałami tylko małym sklepikiem i wszystko mają na miejscu. Zobaczymy jak to sie u mnie skończy.  Nie wiem czy dzwonić do Horn- serwisu IFi (oni nie są stroną bo sprzęt dostarczyłem do audiomagic, gdzie go kupiłem).

Edytowane przez lobuz1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lobuz1 zobaczę co się da zrobić, ja poniekąd już nie pracuje w AM.
To bardzo niedobrze że nie dostałeś żadnej odpowiedzi w takim czasie, jak się sprawy mają od Audiomagic, powinni coś napisać. Mimo że sami mogą nie dostawać odpowiedzi od Horna, gdyż znam serwisy bardzo dobrze od tej strony. I wiem jak to wygląda od strony sklepów, dystrybucji jak to niektóre serwisy nie chwapią się udzielaniem odpowiedzi, wysyłam jednego/drugie , 50-tego maila w tej sprawie, a serwis/producent nic nie odpowiada. Oczywiście nie mówię że tak wszyscy robią, gdyż z częścią serwisów czy producentów, w sprawach serwisowych jest bardzo dobry kontakt.

Ale osoba, która zajmuje się serwisem powinna napisać jak sprawa twoja stoi np. "to że nie dostali jeszcze żadnej odpowiedzi z Horna czy coś innego, zgodnie z prawdą"
 

Podrzuć mi na priva swoje dane i co to było za iFI, to to dzisiaj wyjaśnię.

PS. Lepiej zawsze reklamację składać zawsze do serwisu dystrybutora, a nie do sklepu, w którym kupiło, gdyż jest szybsza droga, dwa komunikacja jest bezpośrednia z serwisem.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, misiekkb napisał(a):

@lobuz1 zobaczę co się da zrobić, ja poniekąd już nie pracuje w AM.
To bardzo niedobrze że nie dostałeś żadnej odpowiedzi w takim czasie, jak się sprawy mają od Audiomagic, powinni coś napisać. Mimo że sami mogą nie dostawać odpowiedzi od Horna, gdyż znam serwisy bardzo dobrze od tej strony. I wiem jak to wygląda od strony sklepów, dystrybucji jak to niektóre serwisy nie chwapią się udzielaniem odpowiedzi, wysyłam jednego/drugie , 50-tego maila w tej sprawie, a serwis/producent nic nie odpowiada. Oczywiście nie mówię że tak wszyscy robią, gdyż z częścią serwisów czy producentów, w sprawach serwisowych jest bardzo dobry kontakt.

Ale osoba, która zajmuje się serwisem powinna napisać jak sprawa twoja stoi np. "to że nie dostali jeszcze żadnej odpowiedzi z Horna czy coś innego, zgodnie z prawdą"
 

Podrzuć mi na priva swoje dane i co to było za iFI, to to dzisiaj wyjaśnię.

PS. Lepiej zawsze reklamację składać zawsze do serwisu dystrybutora, a nie do sklepu, w którym kupiło, gdyż jest szybsza droga, dwa komunikacja jest bezpośrednia z serwisem.

Dzięki, wysłałem pw. Ja też zawsze takie sprawy załatwiam bezpośrednio, ale nie mogłem się dodzwonić do Audiomagic aby uzyskać informację jak to wygląda w tej chwili, nie wiedziałem że już nie są dystrybutorem, więc pojechałem tam i dopiero na miejscu dowiedziałem się o firmie Horn, więc zostawiłem sprzęt na reklamację w Audiomagic.

 

Brak odzewu i zlewanie klienta jest niedopuszczalne i irytujące. Może mam za duże wymagania, ale od 18 lat pracuję w sprzedaży dla dużej firmy dostarczającej sprzęt do przemysłu i co by się nie działo to kontakt musi być. Kiedyś jak poprosiłem klienta żeby mi wysłał maila z danymi narzędzia do serwisu bo jadę samochodem to zirytowany brakiem natychmiastowego działania w tej sekundzie życzył żebym się zabił skoro jadę a później odłożył słuchawkę…a teraz jesteśmy w świetnych relacjach 😊
Najciekawsza moja akcja wsparcia to telefon o godz. 15 z fabryki w Łodzi i wysłanie taksówki do Bolesławca gdzie akurat przebywałem po narzędzie zastępcze bo trzeba w nocy produkować 🤣. Ale to inny kaliber klienta, inne podejście, inne standardy. Ja jestem małym żuczkiem i sklepik może mnie olać i nie odpisywać na kilka maili. W takich sytuacjach wychodzi co tak naprawdę warta jest taka firma i czy warto jeszcze coś z nimi działać. Sprawdziłem pod tym względem inne firmy handlujące audio np. Marka czy Maćka, bo były jakieś tam problemy i zadziałali bezbłędnie, nie urwał się kontakt i sprawa została załatwiona a to co to robi (a raczej niewiele robi) audiomagic to porażka a wystarczy przepływ informacji i jakiekolwiek zaangażowanie.

Wysłałem do nich kolejnego maila.

 

Edytowane przez lobuz1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, lobuz1 napisał(a):

Dzięki, wysłałem pw. Ja też zawsze takie sprawy załatwiam bezpośrednio, ale nie mogłem się dodzwonić do Audiomagic aby uzyskać informację jak to wygląda w tej chwili, nie wiedziałem że już nie są dystrybutorem, więc pojechałem tam i dopiero na miejscu dowiedziałem się o firmie Horn, więc zostawiłem sprzęt na reklamację w Audiomagic.

 

Brak odzewu i zlewanie klienta jest niedopuszczalne i irytujące. Może mam za duże wymagania, ale od 18 lat pracuję w sprzedaży dla dużej firmy dostarczającej sprzęt do przemysłu i co by się nie działo to kontakt musi być. Kiedyś jak poprosiłem klienta żeby mi wysłał maila z danymi narzędzia do serwisu bo jadę samochodem to zirytowany brakiem natychmiastowego działania w tej sekundzie życzył żebym się zabił skoro jadę a później odłożył słuchawkę…a teraz jesteśmy w świetnych relacjach 😊
Najciekawsza moja akcja wsparcia to telefon o godz. 15 z fabryki w Łodzi i wysłanie taksówki do Bolesławca gdzie akurat przebywałem po narzędzie zastępcze bo trzeba w nocy produkować 🤣. Ale to inny kaliber klienta, inne podejście, inne standardy. Ja jestem małym żuczkiem i sklepik może mnie olać i nie odpisywać na kilka maili. W takich sytuacjach wychodzi co tak naprawdę warta jest taka firma i czy warto jeszcze coś z nimi działać. Sprawdziłem pod tym względem inne firmy handlujące audio np. Marka czy Maćka, bo były jakieś tam problemy i zadziałali bezbłędnie, nie urwał się kontakt i sprawa została załatwiona a to co to robi (a raczej niewiele robi) audiomagic to porażka a wystarczy przepływ informacji i jakiekolwiek zaangażowanie.

Wysłałem do nich kolejnego maila.

 

 

Ja się z tym zgadzam że tak nie powinno być że nie dostałeś żadnej informacji, nawet jeśli chłopaki nie dostali żadnej odpowiedzi z Horna na temat reklamacji twojego sprzętu, to powinni coś napisać do Ciebie w tej sprawie, dać Ci jakąś informację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, misiekkb napisał(a):

 

Ja się z tym zgadzam że tak nie powinno być że nie dostałeś żadnej informacji, nawet jeśli chłopaki nie dostali żadnej odpowiedzi z Horna na temat reklamacji twojego sprzętu, to powinni coś napisać do Ciebie w tej sprawie, dać Ci jakąś informację.

Widzę, że zrobiłeś już wjazd na serwis bo jest odpowiedź, dzięki. 😊

Cytat

Pański sprzęt został wysłany do aktualnego dystrybutora iFi w Polsce, jest nim firma  HORN.pl. Skontaktujemy się dzisiaj z nimi by ustalić co dzieje z Pański urządzeniem. Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację..


W międzyczasie zrobiłem prywatne śledztwo i zadzwoniłem do Horn- mają tam taki sprzęt, dostarczony do nich 18 stycznie (9 dni po pozostawieniu go w Audiomagic) i mają 2 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji.

Edytowane przez lobuz1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności