lobuz1 Opublikowano 25 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 (edytowane) Jest tutaj ktoś z audiomagic, kto mógłby przyśpieszyć moją reklamację? Minęły ponad 2 tygodnie (zgodnie z prawem brak odpowiedzi przez 2 tygodnie to decyzja reklamacyjne pozytywna, ale ja chciałbym odebrać sprawny sprzęt) i zero odzewu, podobno nie ma telefonu na serwis tylko można sobie wysyłać maile na Pomoc@audiomagic.pl, na które nikt nie odpowiada (wysłane 2 maile i nic). Kompletne lekceważenie klienta. Z czymś takim nigdy się nie spotkałem. @Audiomagic_pl ? Edytowane 25 Stycznia 2023 przez lobuz1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mykupyku Opublikowano 25 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 @misiekkb może pomoże? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakus1233 Opublikowano 25 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobuz1 Opublikowano 25 Stycznia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2023 (edytowane) 10 minut temu, mykupyku napisał(a): @misiekkb może pomoże? @misiekkb pomożesz plisss? Jak coś to wyślę na priv szczegóły. Edytowane 25 Stycznia 2023 przez lobuz1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafacio Opublikowano 26 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 A dzwoniłeś na telefon sklepowy: Kontakt telefon: 690 870 890? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobuz1 Opublikowano 26 Stycznia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 (edytowane) 44 minuty temu, Rafacio napisał(a): A dzwoniłeś na telefon sklepowy: Kontakt telefon: 690 870 890? Dzwoniłem. Dodzwonić się jest trudno, ale udało się we wtorek. Panowie ze sklepu bardzo mili (u nich właśnie zostawiałem sprzęt do naprawy gwarancyjnej w dniu 9 stycznia i od tamtej pory żadnej odpowiedzi z decyzją reklamacyjną, czymkolwiek), ale powiedzieli, że z serwisem mają kontakt wyłącznie mailowy (pomoc@audiomagic.pl) i prosili żeby wysłać ponownie maila (oni też to zrobią), ale żadnej odpowiedzi na moje maile. To jest dziwne, że sklep nie moze zadzwonić do swojego serwisu 😂. Świetne wsparcie serwisowe i obsługa posprzedażowa a ja liczę chociaż na jakąkolwiek odpowiedź- pracujemy nad tym, odpowiemy za 3 dni itp. Itd. Może nie są w stanie dogadać się z Ifi bo nie są już dystrybutorem tej firmy i musieli to wyśłać do firmy Horn, która przejęła dystrybucję w PL. Edytowane 26 Stycznia 2023 przez lobuz1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefanbat Opublikowano 26 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 21 minut temu, lobuz1 napisał(a): Może nie są w stanie dogadać się z Ifi bo nie są już dystrybutorem tej firmy i musieli to wyśłać do firmy Horn, która przejęła dystrybucję w PL. Myślę że tutaj tkwi problem, horn to zawsze była ciężka we współpracy firma, która ma w dupie klienta (mi np. wymianę membrany wycenili na mniej więcej tyle samo co nowa para głośników, żebym się od******lił bo oni czasu nie mają na ******ły) Ale powinni Ci jednak cokolwiek napisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobuz1 Opublikowano 26 Stycznia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 Teraz, stefanbat napisał(a): Myślę że tutaj tkwi problem, horn to zawsze była ciężka we współpracy firma, która ma w dupie klienta (mi np. wymianę membrany wycenili na mniej więcej tyle samo co nowa para głośników, żebym się od******lił bo oni czasu nie mają na ******ły) Ale powinni Ci jednak cokolwiek napisać. No właśnie to jest słabe bo cisza a mnie to zaczyna wkurzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inszy Opublikowano 26 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 Mój rekord załatwiania sprawy gwarancyjnej (nie w Audiomagic, ale też polski sklep ze sprzętem audio), to siedem miesięcy, gdzie większość tego czasu, to cisza na mailu i brak odbierania telefonów, a jak się już człowiek dodzwonił, to "bardzo mi przykro, przekażę to odpowiedzialnej osobie". Także trzymam kciuki, ale na pocieszenie, to zawsze może być gorzej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobuz1 Opublikowano 26 Stycznia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 (edytowane) 21 minut temu, Inszy napisał(a): Mój rekord załatwiania sprawy gwarancyjnej (nie w Audiomagic, ale też polski sklep ze sprzętem audio), to siedem miesięcy, gdzie większość tego czasu, to cisza na mailu i brak odbierania telefonów, a jak się już człowiek dodzwonił, to "bardzo mi przykro, przekażę to odpowiedzialnej osobie". Także trzymam kciuki, ale na pocieszenie, to zawsze może być gorzej Ciekawe czy przedłużyli gwarancję o te 7 miesięcy. To jest taka słabizna jak klient nie może uzyskać informacji i dowiedzieć się o statusie tej sprawy. Wiem, że mail do sklepu dotarł bo mi potwierdzili, ale nie odpowiedzą bo mają tylko kontakt z własnym serwisem drogą mailową. To nienormalne bo audiomagic nie jest skostniałą korporacją z wieloma oddziałami tylko małym sklepikiem i wszystko mają na miejscu. Zobaczymy jak to sie u mnie skończy. Nie wiem czy dzwonić do Horn- serwisu IFi (oni nie są stroną bo sprzęt dostarczyłem do audiomagic, gdzie go kupiłem). Edytowane 26 Stycznia 2023 przez lobuz1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekkb Opublikowano 26 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 @lobuz1 zobaczę co się da zrobić, ja poniekąd już nie pracuje w AM. To bardzo niedobrze że nie dostałeś żadnej odpowiedzi w takim czasie, jak się sprawy mają od Audiomagic, powinni coś napisać. Mimo że sami mogą nie dostawać odpowiedzi od Horna, gdyż znam serwisy bardzo dobrze od tej strony. I wiem jak to wygląda od strony sklepów, dystrybucji jak to niektóre serwisy nie chwapią się udzielaniem odpowiedzi, wysyłam jednego/drugie , 50-tego maila w tej sprawie, a serwis/producent nic nie odpowiada. Oczywiście nie mówię że tak wszyscy robią, gdyż z częścią serwisów czy producentów, w sprawach serwisowych jest bardzo dobry kontakt. Ale osoba, która zajmuje się serwisem powinna napisać jak sprawa twoja stoi np. "to że nie dostali jeszcze żadnej odpowiedzi z Horna czy coś innego, zgodnie z prawdą" Podrzuć mi na priva swoje dane i co to było za iFI, to to dzisiaj wyjaśnię. PS. Lepiej zawsze reklamację składać zawsze do serwisu dystrybutora, a nie do sklepu, w którym kupiło, gdyż jest szybsza droga, dwa komunikacja jest bezpośrednia z serwisem. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobuz1 Opublikowano 26 Stycznia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 (edytowane) Godzinę temu, misiekkb napisał(a): @lobuz1 zobaczę co się da zrobić, ja poniekąd już nie pracuje w AM. To bardzo niedobrze że nie dostałeś żadnej odpowiedzi w takim czasie, jak się sprawy mają od Audiomagic, powinni coś napisać. Mimo że sami mogą nie dostawać odpowiedzi od Horna, gdyż znam serwisy bardzo dobrze od tej strony. I wiem jak to wygląda od strony sklepów, dystrybucji jak to niektóre serwisy nie chwapią się udzielaniem odpowiedzi, wysyłam jednego/drugie , 50-tego maila w tej sprawie, a serwis/producent nic nie odpowiada. Oczywiście nie mówię że tak wszyscy robią, gdyż z częścią serwisów czy producentów, w sprawach serwisowych jest bardzo dobry kontakt. Ale osoba, która zajmuje się serwisem powinna napisać jak sprawa twoja stoi np. "to że nie dostali jeszcze żadnej odpowiedzi z Horna czy coś innego, zgodnie z prawdą" Podrzuć mi na priva swoje dane i co to było za iFI, to to dzisiaj wyjaśnię. PS. Lepiej zawsze reklamację składać zawsze do serwisu dystrybutora, a nie do sklepu, w którym kupiło, gdyż jest szybsza droga, dwa komunikacja jest bezpośrednia z serwisem. Dzięki, wysłałem pw. Ja też zawsze takie sprawy załatwiam bezpośrednio, ale nie mogłem się dodzwonić do Audiomagic aby uzyskać informację jak to wygląda w tej chwili, nie wiedziałem że już nie są dystrybutorem, więc pojechałem tam i dopiero na miejscu dowiedziałem się o firmie Horn, więc zostawiłem sprzęt na reklamację w Audiomagic. Brak odzewu i zlewanie klienta jest niedopuszczalne i irytujące. Może mam za duże wymagania, ale od 18 lat pracuję w sprzedaży dla dużej firmy dostarczającej sprzęt do przemysłu i co by się nie działo to kontakt musi być. Kiedyś jak poprosiłem klienta żeby mi wysłał maila z danymi narzędzia do serwisu bo jadę samochodem to zirytowany brakiem natychmiastowego działania w tej sekundzie życzył żebym się zabił skoro jadę a później odłożył słuchawkę…a teraz jesteśmy w świetnych relacjach 😊. Najciekawsza moja akcja wsparcia to telefon o godz. 15 z fabryki w Łodzi i wysłanie taksówki do Bolesławca gdzie akurat przebywałem po narzędzie zastępcze bo trzeba w nocy produkować 🤣. Ale to inny kaliber klienta, inne podejście, inne standardy. Ja jestem małym żuczkiem i sklepik może mnie olać i nie odpisywać na kilka maili. W takich sytuacjach wychodzi co tak naprawdę warta jest taka firma i czy warto jeszcze coś z nimi działać. Sprawdziłem pod tym względem inne firmy handlujące audio np. Marka czy Maćka, bo były jakieś tam problemy i zadziałali bezbłędnie, nie urwał się kontakt i sprawa została załatwiona a to co to robi (a raczej niewiele robi) audiomagic to porażka a wystarczy przepływ informacji i jakiekolwiek zaangażowanie. Wysłałem do nich kolejnego maila. Edytowane 26 Stycznia 2023 przez lobuz1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekkb Opublikowano 26 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 39 minut temu, lobuz1 napisał(a): Dzięki, wysłałem pw. Ja też zawsze takie sprawy załatwiam bezpośrednio, ale nie mogłem się dodzwonić do Audiomagic aby uzyskać informację jak to wygląda w tej chwili, nie wiedziałem że już nie są dystrybutorem, więc pojechałem tam i dopiero na miejscu dowiedziałem się o firmie Horn, więc zostawiłem sprzęt na reklamację w Audiomagic. Brak odzewu i zlewanie klienta jest niedopuszczalne i irytujące. Może mam za duże wymagania, ale od 18 lat pracuję w sprzedaży dla dużej firmy dostarczającej sprzęt do przemysłu i co by się nie działo to kontakt musi być. Kiedyś jak poprosiłem klienta żeby mi wysłał maila z danymi narzędzia do serwisu bo jadę samochodem to zirytowany brakiem natychmiastowego działania w tej sekundzie życzył żebym się zabił skoro jadę a później odłożył słuchawkę…a teraz jesteśmy w świetnych relacjach 😊. Najciekawsza moja akcja wsparcia to telefon o godz. 15 z fabryki w Łodzi i wysłanie taksówki do Bolesławca gdzie akurat przebywałem po narzędzie zastępcze bo trzeba w nocy produkować 🤣. Ale to inny kaliber klienta, inne podejście, inne standardy. Ja jestem małym żuczkiem i sklepik może mnie olać i nie odpisywać na kilka maili. W takich sytuacjach wychodzi co tak naprawdę warta jest taka firma i czy warto jeszcze coś z nimi działać. Sprawdziłem pod tym względem inne firmy handlujące audio np. Marka czy Maćka, bo były jakieś tam problemy i zadziałali bezbłędnie, nie urwał się kontakt i sprawa została załatwiona a to co to robi (a raczej niewiele robi) audiomagic to porażka a wystarczy przepływ informacji i jakiekolwiek zaangażowanie. Wysłałem do nich kolejnego maila. Ja się z tym zgadzam że tak nie powinno być że nie dostałeś żadnej informacji, nawet jeśli chłopaki nie dostali żadnej odpowiedzi z Horna na temat reklamacji twojego sprzętu, to powinni coś napisać do Ciebie w tej sprawie, dać Ci jakąś informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakus1233 Opublikowano 26 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 Jak to chyba @SlawekRkiedyś pisał „brak odpowiedzi też jest odpowiedzią” Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobuz1 Opublikowano 26 Stycznia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 (edytowane) 4 godziny temu, misiekkb napisał(a): Ja się z tym zgadzam że tak nie powinno być że nie dostałeś żadnej informacji, nawet jeśli chłopaki nie dostali żadnej odpowiedzi z Horna na temat reklamacji twojego sprzętu, to powinni coś napisać do Ciebie w tej sprawie, dać Ci jakąś informację. Widzę, że zrobiłeś już wjazd na serwis bo jest odpowiedź, dzięki. 😊 Cytat Pański sprzęt został wysłany do aktualnego dystrybutora iFi w Polsce, jest nim firma HORN.pl. Skontaktujemy się dzisiaj z nimi by ustalić co dzieje z Pański urządzeniem. Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację.. W międzyczasie zrobiłem prywatne śledztwo i zadzwoniłem do Horn- mają tam taki sprzęt, dostarczony do nich 18 stycznie (9 dni po pozostawieniu go w Audiomagic) i mają 2 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji. Edytowane 26 Stycznia 2023 przez lobuz1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.