Skocz do zawartości

Komputer Nie Wykrywa Cowona :/


Nali

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem, u mnie jest to samo: nie wykrywa D2 na stacjonarnym, ale na notebooku już tak... USB jest w pelni sprawne - czytnik kart chodzi, Windows legalny... mam swoją lamerską teorię dla tego stanu rzeczy (nie znam się na komputerach za bardzo): D2 pokazywany jest jako dysk E, w moim stacjonarnym to oznaczenie dysku jest już zajete (stacja dysków) i D2 nie wykrywa. W notebooku jest ta "literka" dysku wolna i D2 wykrywa.

Niech ktoś znający sie na tym mnie naprostuje ewentualnie jeśli plotę androny....

Aha baterię w stacjonarnym ładuje przez USB, tylko pojawia sie komunikat "disconnected"..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tryb pracy tego D2 to macie ustawiony MTP czy UMS? Amerykański przyszedł do mnie ustawiony na UMS, nie wiem jak to u nas. W menu Settings playera jest gdzieś opcja, normalnie się przestawia. Dajcie UMS, a jak to nie pomaga, to polecam sprawdzić, czy do desktopa nie ma pomapowanych dysków sieciowych tylu, że literek brakuje. Wtedy jeden trzeba odłączyć z poziomu Windows (prawy klik na dysk -> Odłącz / Disconnect)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem, u mnie jest to samo: nie wykrywa D2 na stacjonarnym, ale na notebooku już tak... USB jest w pelni sprawne - czytnik kart chodzi, Windows legalny... mam swoją lamerską teorię dla tego stanu rzeczy (nie znam się na komputerach za bardzo): D2 pokazywany jest jako dysk E, w moim stacjonarnym to oznaczenie dysku jest już zajete (stacja dysków) i D2 nie wykrywa. W notebooku jest ta "literka" dysku wolna i D2 wykrywa.

Niech ktoś znający sie na tym mnie naprostuje ewentualnie jeśli plotę androny....

Aha baterię w stacjonarnym ładuje przez USB, tylko pojawia sie komunikat "disconnected"..

u mnie player zachowuje sie podobnie, laduje sie przez USB ale komputer nie wygrywa go jako dysk :/

na drugim kompie dziala wszystko bez zarzutow :/