sheffunio Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 (edytowane) Nie watpie Aza. Miałem ostatnio okazję śmigać matizem też był zrywny Btw. w latach 90-tych samochody made in Japan dały ostro popalić jeśli chodzi o wyknanie i bezawaryjnośc europejskim koncernom Edytowane 10 Września 2011 przez sheffunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azahiel Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Matizek był śmiesznym autkiem, ale generalnie udanym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kret87 Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Z takich dziwnych, małych samochodów to Toyota Scarlet nosi miano chyba najmniej awaryjnego samochodu dekady. Zrywny i mały jest też Fiat sejczento 1.1 fire tylko tym to tylko do przodu bo w zakrętach szybciej strach ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4ndr3 Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Matizek był śmiesznym autkiem, ale generalnie udanym. Ja kiedyś Tico śmigałem. Wspominam go z łezką w oku. Rdzewiał, o bezpieczeństwie mowy raczej nie było ale dynamiką i prowadzeniem (o spalaniu nie mówiąc, w trasie dało się 3,9l/100 zrobić) każde Cinquecento zostawiał w tyle. No i bezawaryjność, poza rdzą problemu nie było wcale. A miał 12 lat i 160tyś przebiegu, jak na tą klasę i koreańca to sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patyczak Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Matizek był śmiesznym autkiem, ale generalnie udanym. Ja kiedyś Tico śmigałem. Wspominam go z łezką w oku. Rdzewiał, o bezpieczeństwie mowy raczej nie było ale dynamiką i prowadzeniem (o spalaniu nie mówiąc, w trasie dało się 3,9l/100 zrobić) każde Cinquecento zostawiał w tyle. No i bezawaryjność, poza rdzą problemu nie było wcale. A miał 12 lat i 160tyś przebiegu, jak na tą klasę i koreańca to sporo. Jeśli mowa o bezawaryjności to warto wspomnieć o Golfie I-III. Sam posiadam trójkę 1.4 i o ile o osiągach nie ma mowy (ledwo to to jedzie) to jednak prawie 300k przebiegu, 18 lat i awarie są rzadkością. Wlewasz i jedziesz, odpala bez zająknięcia od lat Jednak wolę śmigać A6 2.5 TDI ojca rakieta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sheffunio Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 (edytowane) O nie co do golfa to napewno nie należą do bezawaryjnych natomiast plusem jest dostępność części za grosze.Nie mogę patrzeć już na golfy są wszędzie jak i trójki e36 Edytowane 10 Września 2011 przez sheffunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4ndr3 Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Jeśli mowa o bezawaryjności to warto wspomnieć o Golfie I-III. Sam posiadam trójkę 1.4 i o ile o osiągach nie ma mowy (ledwo to to jedzie) Kumpel miał Mk3 2.0 8v GTI. Powiem tak, jak miałem okazję prowadzić to trudno było ruszać bez mielenia kołami. Szedł pięknie ale jak już szedł to palił 14-16l/100km. Z rakiet miałem okazję być pasażerem Laguny II 3.0 V6 w automacie. Bajka dosłownie, po ruszeniu but i wciska w fotel praktycznie bez przerwy do ponad 100km/h. I to brzmienie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patyczak Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 (edytowane) To prawda. Moje pierwsze autko, które kupię za własne pieniądze to pewnie będzie jakiś japoniec. Rzygać się chce od tych niemieckich aut (przynajmniej tu, na Opolszczyźnie). W mojej rodzinie są praktycznie same VW, w klasie 5 Golfów itp... Jednak ja uważam Golfa za bezawaryjne auto mimo wszystko. @4ndr3 Jeśli mowa o brzmieniu, w A6 ojca turbina oddaje odgłosy jak w samolocie Co do tego GTI, nie wątpię. Choćby mój znajomy miał dwójkę GTI i różnica między nim, a moim kolosalna. Zresztą dwójeczka to piękny samochód (wizualnie), o wiele bardziej mi odpowiada jego wygląd od trójki. Lubię takie kanciate autka jak np stare bmw "rekiny". Sam pewnie bym sobie kupił w przyszłości, ale napęd i spalanie odrzucają. Edytowane 10 Września 2011 przez Patyczak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4ndr3 Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 (edytowane) To prawda. Moje pierwsze autko, które kupię za własne pieniądze to pewnie będzie jakiś japoniec. Ech... mi tam się CRX EE8 rocznik 92 marzy... Ale weź znajdź takiego w dobrym stanie bez spojlerów i w cenie poniżej 20tyś (za rocznik 92 to ciut sporo). Ewentualnie DelSol z B16A2 pod maską. Edit: A tak jeszcze w kwestii Golfa Mk3. Niedawno dowiedziałem się że kumpel z ogólniaka (ten od Mk3 GTI) kupił kolejnego golfa i zrobił z niego potworka. Silnik od Mk2 Rallye z dodanym turbo (które zamordował przez kadencję owego Golfa 2 razy) i bodaj wtryskami od Audi S2 plus parę innych zabawek. Koniec końców 1.8 Turbo 280KM, dawało setkę w mniej jak 6 sekund i takie spalanie że na pełnym baku robił ciut ponad 100km. Sprzedał bo nie wyrobił na paliwo. Edytowane 10 Września 2011 przez 4ndr3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mattej Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Od ponad 5 lat Mazda 626 GE 1.8 FP 105 PS. Kupiony przy 159k km, aktualnie 223k km. Poniżej 3500rpm nie ma sensu tym jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P1gu Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Silnik od Mk2 Rallye z dodanym turbo Rallye nie miał G60? W sumie to turbo jest dużo lepszym rozwiązaniem. Mi się marzy sunny GTi, sr20de już w primerze p10 grzał jak głupi, a sunny jest dużo mniejszy od w/w, więc pewnie byłoby super. Szkoda tylko, że każdy egzemplarz jest zajechany/ma lpg. Gaz morduje taki silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4ndr3 Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Silnik od Mk2 Rallye z dodanym turbo Rallye nie miał G60? W sumie to turbo jest dużo lepszym rozwiązaniem. Mi się marzy sunny GTi, sr20de już w primerze p10 grzał jak głupi, a sunny jest dużo mniejszy od w/w, więc pewnie byłoby super. Szkoda tylko, że każdy egzemplarz jest zajechany/ma lpg. Gaz morduje taki silnik. Miał G60. Ale że to i tak 1.8 było widać od G60 wyleciał kompresor a wylądowała suszara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kret87 Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Co do sr20de to już lepiej od sunego almerę GTI, lepsza trakcja, hamulce no i nie ukrywajmy sunny jest brzydki jak noc listopadowa, tylko to też rzadkość w dobrym stanie dostać bo to auta od szaleństw nie ukrywajmy. 140 kucy seria silnik bardzo podatny na adaptację, ja mam ga14de ale to naprawdę porządne motory, za 1500zł robisz z tego ciut ponad 100km i jest bajka. Do primery sr20de to troche mało do szaleństw ale fajne gti jak na 4D auto. Ja troche choruję na alfę spider 2.4 ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azahiel Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 (edytowane) Tico i matizek rdzewiał... Jednak jak się go po zakupie, rozebrało i zabezpieczyło to do tej pory dziadkowy matizek jest bez rdzy (a był kupiony w tym samym roku co miała premiera w Polsce). Kwestia zabezpieczenia (kosztownego trochę) ale potem spokój. tico do dla mnie pojazd śmierci- te ścianki z papieru są a co seicento- mielismy 1.1- fajny, szkoda że 9-10 palił. Tylko ukradli potem amtka kupiła 107 i mnie został w spadku. Po za tym że jego bolączką jest kiepskie sprzęgło (w sensie mało wytrzymuje) + wymiana uszczelek i zatkanie otwór wentylacyjnych (by nie było niespodzianki, która ja miałem- woda w zapasie) to bardzo cenie auto. Małe, zrywne, do miasta akurat. W środku jest dość duże, a wydaje się malutkie (mam wersje 4 drzwiową). Teraz muszę drzwi zrobić (odmalować całe) + audio sensownie ustawić, bo te pierdziawki pod szyba mnie wkurzają. Edytowane 10 Września 2011 przez Azahiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garp Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Mój dziadek ma Matiza, kupiony nowy w 1999 roku, teraz ma ok 50 tys przebiegu, 140 km/h w trasie nie robi na nim wrażenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kret87 Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Azahiel zanim się weźmiesz za audio w swojej furze mogę doradzić Ci pare rzeczy w tej kwestii jak byś chciał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azahiel Opublikowano 12 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Chętnie, napisz privka. Co prawda na razie krucho z finansami, ale rady się zawsze przydadzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monoton Opublikowano 17 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Ja się wożę merolem, scania i volvo full miejsca, klima, tylko dużo siedzi w nim moherów, zwłaszcza rano... A tak serio to Opel Astra II 16V 1.4. O ile sie nie myle to jest to najbogatsza wersja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sheffunio Opublikowano 1 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 (edytowane) Dzisiaj opijam niebieską betkę 3 e36 nie lubię tego auta nie brałem pod uwage ale kurcże 2.8 benzynka potrafi przekonać Może ktoś ma chrapkę na madzię? Edytowane 1 Października 2011 przez sheffunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4ndr3 Opublikowano 1 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 W E36 najgorsza jest jej opinia, mocno krzywdząca bo mi tam się osobiście autko podoba (tylko E46 to dla mnie ładniejsze BMW). No i 2.8... podobno silnik nie do zarżnięcia. Mocowo też pewnie ostro daje radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boryc Opublikowano 2 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Ile ta Mazda, sheffunio? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sheffunio Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Mnie się specjalnie nie podobają jejździ cała masa czerep cięzko znaleść ładny egzemplarz. @Boryc mazda po przemyśleniu zostanie u mnie za dużo strace sprzedając ją teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel934 Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 (edytowane) sheffunio - witaj w klubie BMW! Ja zrobiłem prawko pod koniec kwietnia (mam dopiero 18 lat), ale zrobiłem już ponad 15 tys km Na co dzień śmigam Golfem V 1.9 TDI 105KM '07 (teraz już 140KM i 350Nm). A od święta i na wyścigach BMW E30, taka wspólna zabawka moja i Taty Pozdrawiam, Paweł EDIT: Oo, zobaczyłem, że jeszcze nie mam tutaj postów! Forum przeglądam od dawna, ale do tej pory się nie wypowiadałem, bo zawsze był ktoś mądrzejszy. W takim razie witam wszystkich serdecznie! Edytowane 4 Października 2011 przez pawel934 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mansell31 Opublikowano 26 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Seat Ibiza z 2003 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retter Opublikowano 27 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 jeśli chodzi o wygodne auto to ford scorpio 2.0 dohc, mesiek w210 sie chowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.