Skocz do zawartości

Czym Się Wozisz Po Mieście I Nie Tylko


pavlitto

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem kupić 156 po FL też z tym silnikiem ale ciężko było znaleźć dobry egzemplarz w Polsce jeszcze żeby nie trzeba było jechać na drugi koniec Polski a, że trafiła się ta ślicznotka całkiem niedaleko i była w fajnym stanie to kupiłem i jak na razie nie żałuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy fan alfy mial 147 i mowil ze to sa mity ze sie psuja, wystarczy dbac. Pozniej okazalo sie ze jego dbanie polega na wymianie czesci dwa razy szybciej niz w innych, zanim sie cokolwiek zepsuje :)

 

PS

Alfy sliczne auta. 159 sportwagon, mmmmmm bralbym. Szkoda ze policja jezdzi alfami :/

Edytowane przez Spawn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy fan alfy mial 147 i mowil ze to sa mity ze sie psuja, wystarczy dbac. Pozniej okazalo sie ze jego dbanie polega na wymianie czesci dwa razy szybciej niz w innych, zanim sie cokolwiek zepsuje :)

 

PS

Alfy sliczne auta. 159 sportwagon, mmmmmm bralbym. Szkoda ze policja jezdzi alfami :/

Spawn, szczerze mowiac nie rozumiem wpisu. Co znaczy dwa razy szybciej niz w innych? Jakich innych? Jakich czesci?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że posiadam alfe 159 miałem dużo styczności z innymi alfami, powiem że alfa 159/brera jest jednym z mniej awaryjnych samochodów, kropka. Tak naprawdę najsłabszym punktem są skrzynie biegów pochodzące od opla. Ale też nie jest tak że się rozsypują tylko są bardziej skopane partie które na 5 i 6 biegu zaczynają lekko szumieć. Ale przypadłość wspólna z oplami:) Co do starszych alf wiele zależy od sposobu ich użytkowania. Silniki TS nie nadawały się np. do gazowania, i były wrażliwe na to czy ktoś sprawdzał poziom oleju. Diesle fiatowe są moim zdaniem najlepszymi konstrukcjami na rynku. Słabym punktem 156 i 147 jest zawieszenie, faktycznie przekombinowali i na polskich drogach szybciej się sypie lub zaczyna skrzypieć. Ale w związku z tym w aftermarketowych częściach można przebierać i naprawa zawieszenia jest dość tania. Z elektroniiką nie ma problemów, blacha jest bardzo dobrze zabezpieczona, więc nie ma problemu z korozją.

Edytowane przez Mercury
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem że alfa 159/brera jest jednym z mniej awaryjnych samochodów, kropka.

Kumpel z pracy ma od 3-4 lat Giuliettę 1.4 Turbo i poza bodajże rozszczelnionym zbiornikiem chłodziwa to nic mu się z nią nie dzieje. No może raz do roku zwyczajowo łapie gumę na trasie AK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

powiem że alfa 159/brera jest jednym z mniej awaryjnych samochodów, kropka.

Kumpel z pracy ma od 3-4 lat Giuliettę 1.4 Turbo i poza bodajże rozszczelnionym zbiornikiem chłodziwa to nic mu się z nią nie dzieje. No może raz do roku zwyczajowo łapie gumę na trasie AK.

 

a to tez zalezy... kumpel juz od lat tez ladnych paru (ze 5) jest posiadaczem 159 i brery wlasnie... i bywaly sytuacje ze nie mial czym jezdzic :) oba kupione z salonu...

jednak co japoniec to japoniec :P czyt. subara czy mazda... zadne tam holenderskie, angielskie, wegierskie czy inne suzuki toyoty itp...

 

choc nie powiem... na 159 mialem ochote niegdys... teraz niestety odpada ze wzgledu na malutki bagaznik jak na kombiaka :/

Edytowane przez grubbby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Znajomy fan alfy mial 147 i mowil ze to sa mity ze sie psuja, wystarczy dbac. Pozniej okazalo sie ze jego dbanie polega na wymianie czesci dwa razy szybciej niz w innych, zanim sie cokolwiek zepsuje :)

 

PS

Alfy sliczne auta. 159 sportwagon, mmmmmm bralbym. Szkoda ze policja jezdzi alfami :/

Spawn, szczerze mowiac nie rozumiem wpisu. Co znaczy dwa razy szybciej niz w innych? Jakich innych? Jakich czesci?

 

 

Chodzi np o to że kolega mówi do mnie no musze zmienić część X (cośtam z drązkiem kierowniczym albo stabilizatorem, nie pamietam). Mówie do niego a nie robiłeś tego pare miesięcy temu? A on: no tak ale one wytrzymują 10 tys a ja już przejechałem 6 tys ;)

 

Ja rozumiem dbać o samochód ale bez przesady. Ja robie standardowe wymiany oleju i naprawiam na bieżąco ale wymieniać części w połowie ich życia no to lekka przesada ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Drogo wychodzą naprawy ?

 

 

Powiem Ci, że jeszcze nie wiem bo nic nie musiałem przy niej robić ale podobno najdroższe w naprawie jest tylne zawieszenie a reszta części jak w każdym innym samochodzie więc nie ma tragedii a zamienników cała masa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności