WojtekC Opublikowano 26 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Musiałem zmienić autora na prywatne konto. Mam AH-HD600 niestety pierdzi jeden przetwornik, wcześniej uszkodził się jeden z elementów muszli. Odpowiedzi serwisu Denona: 1- Denon nie przewiduje napraw lub wymiany takich elementów. My również nie ma ich w swoich zasobach. - w sprawie elementu muszli. 2- Niestety Denon nie przewiduje wymiany przetwornika, my również nie ma go w swoich zasobach. - w sprawie przetwornika. Pisownia oryginalna. Jakie są wasze doświadczenia z Denonem? Ja cholera pierwszy raz z czymś takim się spotkałem! To jakaś kpina. Fostex, ADL, Sennheiser, SM, Final Audio - nikt nie robi takiego cyrku! Nie rozumiem jak można nie naprawiać swoich produktów? Nie udostępniać części. Po cichu dowiedziałem się " jakby były na gwarancji jeszcze to nie byłoby problemu" Sorry ja od dziś mam w nosie Denona. TO MOJE ZDANIE WOJTKA UŻYTKOWNIKA Z FORUM KTÓRY CZUJE SIĘ OSZUKANY. 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rev Opublikowano 26 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Ja od dawna mam w nosie Denona Ale fakt, kpina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakus1233 Opublikowano 26 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Na twoim miejscu kupiłbym denony d1100 za jakieś 120zł i przełożył drivery, bo na 99% pasują. Powinny grać dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perul Opublikowano 26 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 No D1100 mają całkiem niezły driver, ale równie dobrze można coś trochę lepszego z Aliexpress dobrać i może być niegorzej, a na 99% taniej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro54 Opublikowano 26 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 30 minut temu, WojtekC napisał: Musiałem zmienić autora na prywatne konto. Mam AH-HD600 niestety pierdzi jeden przetwornik, wcześniej uszkodził się jeden z elementów muszli. Odpowiedzi serwisu Denona: 1- Denon nie przewiduje napraw lub wymiany takich elementów. My również nie ma ich w swoich zasobach. - w sprawie elementu muszli. 2- Niestety Denon nie przewiduje wymiany przetwornika, my również nie ma go w swoich zasobach. - w sprawie przetwornika. Pisownia oryginalna. Jakie są wasze doświadczenia z Denonem? Ja cholera pierwszy raz z czymś takim się spotkałem! To jakaś kpina. Fostex, ADL, Sennheiser, SM, Final Audio - nikt nie robi takiego cyrku! Nie rozumiem jak można nie naprawiać swoich produktów? Nie udostępniać części. Po cichu dowiedziałem się " jakby były na gwarancji jeszcze to nie byłoby problemu" Sorry ja od dziś mam w nosie Denona. TO MOJE ZDANIE WOJTKA UŻYTKOWNIKA Z FORUM KTÓRY CZUJE SIĘ OSZUKANY. Wojtek to nie dotyczy Denona tylko wszystkich korporacji. Mam a właściwie miałem zegarek Skagen. Dopóki była to mała firma duńska było ok. Parę lat temu kupił Skagena Fossil i miałem nieszczęście rozbić szkło. Zadzwoniłem na infolinię serwisu, dostałem ofertę (100 pln wymiana szkła i 42 pln kurier w obie strony.) Cena atrakcyjna bo szkło nietypowe i na wolnym rynku nieosiągalne. Zamówiłem kuriera wysłałem zegarek i zaczęły się problemy. Zegarek 2 dnia dotarł do serwisu w Wa-wie więc dzwonię do nich na kiedy zrobią i uzyskuję odpowiedź że w Polsce to tylko punkt przyjęć bo Fossil wszystkie naprawy wykonuje we Francji. No ok, po 15 dniach dostaję informację, że dają mi 300 pln zniżki na zakup w ich firmowym sklepie internetowym zegarka ale tylko z wybranych modeli (prawdopodobnie niechodliwe). Żaden mi nie spodobał się, więc odpisałem, że dziękuję ale wolę wymianę szkła w moim starym. I dostaję odpowiedź, ze niemożliwe bo nie mają już takich kopert. Zastanowiło mnie po co koperta jeśli pęknięte było szkło. Dzwonię i dowiaduję się, że tarcza jest zjechana, połamane wskazówki i obudowa zdeformowana. Poprosiłem o zdjęcia aktualne i prawie miesiąc trwało dopiero po interwencji Federacji Konsumentów dostałem. I co z nich wynika? Że zatrudniono fachowca z ulicy, który nie umiał usunąć szkła i uszkodził cały zegarek. Od 2 miesięcy kopię się z Fossilem. To gra na zwłokę, bo ich błąd nic nie zgłaszali jak do polskiego serwisu dotarł mój zegarek, (prawdopodobnie nie rozpakowali) i przesłali go od razu do Francji. Nie są w stanie podważyć mojej skargi bo zgłosili te niby uszkodzenia po 10 dniach pobytu zegarka we Francji i nie kwestionowali mojego opisu na zleceniu naprawy. Niestety nic w tym kraju nie jest proste i jeszcze pokopie się trochę ale nie poecam firmy Fossil, jeśli coś nawali to winny będzie klient 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikson91 Opublikowano 26 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 (edytowane) @Jaro Jak masz dowody w postaci zdjęć, maili to napisz może temat na np. wykop.pl, że znany producent zegarków popsuł ci zegarek i ci wciskają kit. Jeśli firmie zależy na dobrym imieniu to pomoże to naprawić twoją sytuację. Konieczni wyślij także link z tematem do serwisu i bezpośrednio do Fossila. Edytowane 26 Maja 2017 przez kazikson91 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Superata Opublikowano 26 Maja 2017 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Ręce opadają. Szkoda słuchawek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soundman1200 Opublikowano 26 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Coś takiego,taka znana firma Denon i taka słaba obsługa klienta...lipa, lepiej przejść na stronę mocy Fostexa...he,he. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Z tego, co czytałem w gwarancji Beyerdynamica, to nie wymieniają przetworników i części służących do kontaktu z ciałem, czyli padów. Czy pałąk mogą naprawić, ale jak się prawidłowo założy słuchawki. Tak naprawdę to oni nic nie mogą... bo tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Superata Opublikowano 26 Maja 2017 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Z Beyerem nie ma problemu. Robią lub maja cześć do wszystkiego - prawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
timecage Opublikowano 26 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 A co to ta firma Denon? Tak poważnie to im bardziej masowa marka, tym mniej można liczyć na normalne podejście. Gdyby tak odpowiedział Fostex, Oppo czy Audeze to bym się bardzo zdziwił. Ale że Denon to już nie aż tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Superata Opublikowano 26 Maja 2017 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 WojtekC : "Tylko jak mówi tak inna mniejsza firma to robi sie awantura rozmiaru XXXXL, a jak tak duża firma to....spoko to Denon oni mogą. Sorry ale ja nie lubię jak mnie ktoś od tyłu zapina. " 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_w1 Opublikowano 26 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 No nieładnie, aczkolwiek nie ma obowiązku serwisu pogwarancyjnego. Ale nie pisz Wojtku jako supertata tylko jako Ty prywatnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Superata Opublikowano 26 Maja 2017 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Nie będę się co chwilę wylogowywał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakus1233 Opublikowano 26 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Za mocne basy były i chyba zawieszenie membrany nie wytrzymało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Bo za dużo Rihanny się słuchało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeycam Opublikowano 26 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Mój Peachtree Audio Nova już 6 tygodni jest w serwisie u dystrybutora, z którym nie ma kontaktu... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retter Opublikowano 27 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Dwaj znać co dalej z tematem, jestem ciekaw obsługi. Co zostaje wyrzucić i kupić nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kony74 Opublikowano 27 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 (edytowane) To chyba nie kwestia marki tylko tego chorego kraju w którym można kopać leżącego bo prawo na to pozwala. Za granicą pewnie by to naprawili i jeszcze przesłali kratę browaru na otarcie łez. U nas prawo nie chroni nikogo i cwaniaki to wykorzystują. Słuchawki to pikuś, tutaj jadąc na wakacje musisz sprawdzić biuro podróży żeby cię tam w ogóle zawieźli, bierzesz pożyczkę sprawdź bank, robisz lokatę to samo (pamiętacie Ambergold), kupiłeś nowy samochód i coś ci się zepsuje to wmawiają ci, że nie umiesz jeździć. Na zachodzie kupisz wycieczkę i nie pojedziesz z własnej winy to ci oddadzą kasę oto. Edytowane 27 Maja 2017 przez kony74 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rfzb Opublikowano 27 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Kraj jest chory, mamy gorzej niż czarny i rudy żyd za okupacji w Afryce itd., ale... jaki to ma związek z dostępnością części do nieprodukowanych słuchawek po gwarancji? 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kony74 Opublikowano 28 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Pewnie łatwiej o jakiś gest handlowy za granicą, a nie zimny prysznic i z buta jak u nas. W sytuacjach sąsiedzkiego życia codziennego też nie bardzo jest się do kogo zwrócić o pomoc bo policja i straż miejska umywają ręce, a jakiś burak bezkarnie zatruwa ludziom zycie, ale to już temat na inny wątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Superata Opublikowano 29 Maja 2017 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Napisałem do Denona global, najpierw bardzo grzecznie wypytali o szczegóły, następnie zapytali mnie z jakiego kraju jestem i tu korespondencja się skończyła na wysłaniu linka do polskiego dystrybutora. Potem już nie raczyli nawet odpisywać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damix Opublikowano 31 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Może warto jeszcze raz spróbować z oficjalnym serwisem / dystrybutorem w DE lub UK? Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
timecage Opublikowano 31 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Dnia 29.05.2017 o 11:19, Superata napisał: Napisałem do Denona global, najpierw bardzo grzecznie wypytali o szczegóły, następnie zapytali mnie z jakiego kraju jestem i tu korespondencja się skończyła na wysłaniu linka do polskiego dystrybutora. Potem już nie raczyli nawet odpisywać. To niestety nie jedyne takie zachowanie. Raz pisałem do Beyerdynamica w sprawie części do ich już nieprodukowanych nauszników. Natychmiast odsyłali do polskiego dystrybutora. Dopiero na uprzejme pytanie, czy wogóle przeczytali treść maila odpisali, że nie mają części i mam spadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.