Jump to content

kony74

Zarejestrowany
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

31 Neutral

About kony74

  • Rank
    średnio zaawansowany

Dodatkowe

  • odtwarzacz
    C4
  • słuchawki
    Denon D7100

Ogólne

  • Location
    Zamość

Recent Profile Visitors

837 profile views
  1. No właśnie, mnóstwo. Trudno oddzielić ziarno od plew... A może postawić tylko na bluetooth i kupić coś w stylu Xiaomi Roidmi 3S?
  2. Jaki dobrze działający transmiter ze znośną jakością dźwięku (więcej muzyki niż szumu ) moglibyście polecić. Zależy mi na tym żeby obsługiwał pendrivy albo/i karty microsd. Jako zestaw głośnomówiący nie zamierzam używać, więc to nie jest priorytet. Mógłby mieć pilota.... PS. Może być też coś a aliexpress
  3. kony74

    Shanling M5s

    Mógłby ktoś porównać M5s dźwiękowo do C4, ewentualnie C10?
  4. Źródło to C4. Na wygodę i jakość dźwięku moich Denonów nie narzekam, ale jak już wspomniałem przy cicho nastawionej medytacji strasznie mi huczy we łbie, więc pomyślałem, że otwarte coś poprawią. O ile przy normalnej muzyce, znaczy w moim przypadku metalu i rocku progresywnym, wiele się dzieje w każdy zakresie, a zwłaszcza na górze i mózg da się oszukać bo skupia się na muzyce, to przy medytacji jest to trudne. Poćwiczę jeszcze siłę woli O kurcze, toż pisali, że ciepłe. No i mam zagwozdkę... Nawet na proteinowych padach?
  5. Dzięki za propozycję. Mam je na celowniku. A dobrze się w nich leży, tzn. nie ciążą w dół, można jakoś minimalnie ruszyć głową?
  6. Co byście polecili z otwartych/półotwartych mega wygodnego, przede wszystkim w pozycji leżącej, i najlepiej lekkiego (chociaż to nie priorytet) do medytacji. Moje D7100 są super, ale z racji tego, że są zamknięte, przy tym rodzaju muzyki strasznie nasilają się szumy uszne. Preferencje mam w stronę ciepłych, basowych. Mogą być używki.
  7. Gdzieś w wątku ktoś pisał, że NH pomimo tego, że są półotwarte to powodują uczucie zatkanych uszu, tak jak słuchawki zamknięte. Prawda li to?
  8. Wielkie dzięki! Wspaniały programik i jak szybko przerabia na linuxie!
  9. Możecie coś polecić do konwersji Flac do Wav, tak żeby prawidłowo odczytywał .cue?
  10. kony74

    Metal

    Fajny kawałek, ale mnie refren do złudzenia przypomina ten z Toto - Africa
  11. A ja przekornie, taki kubeł zimnej wody. Naprawdę sądzisz, że jakiś "magiczny wzmacniacz" da Ci o wiele więcej radości ze słuchania niż C10? Wg mnie to strata kasy bo korzyści będą znikome, może 5-10% lepsza dynamika i kontrola, przynajmniej przy klasie słuchawek jakie planujesz posiadać. No chyba że jakiś OTL i "tube-rolling" żeby zmienić charakter dźwięku.
  12. kony74

    Metal

    Jakby lepiej w tym utworze. Myślę, że nie powinniśmy "wieszać psów" na Chrisie na podstawie jednego kawałka, w końcu to ma być 3 godzinne dzieło. Ale czasy trzech facetów w długich skórzanych płaszczach już nie wrócą.... A ten nowy wizerunek zespołu jakoś do mnie nie przemawia.
  13. Były 3 wersje HE-300, ta najnowsza z posrebrzanym fabrycznym kablem (ver.3) jest już ok, góra jest lekko złagodzona i niby wszystko co trzeba słychać, chociaż wiadomo, że są słuchawki jaśniejsze i bardziej rozdzielcze. Nie powinieneś narzekać na brak góry, chyba że jesteś fanem mocno wyeksponowanych talerzy. Moim zdaniem do metalu nie warto pchać się w jasne słuchawki jeśli nie ma się dobrego źródła bez cyfrowego nalotu i dobrze zrealizowanych albumów bo inaczej to krew leci z uszu. HE-300 ver.3 to jakieś 2 półki wyżej od M50x, naprawdę fajne i niedoceniane słuchawki. W sumie Denony D600 też można znaleźć za ok 600 zł. Tutaj masz fajny wątek o słuchawkach do metalu: https://www.head-fi.org/threads/headphones-for-metal-music-ultimate-solution.715478/
  14. Dobrze z telefonu zagrają Hifimany HE-300 i do "młócenia" są dobre, jednak górę mają trochę przyciemnioną.
  15. Denon D600 albo jeszcze lepiej D7100
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy