Skocz do zawartości

Pytanie o gwarancję. Beyerdynamic / Amazon UK / Serwis


Parker

Rekomendowane odpowiedzi

Może mi ktoś podpowie. Mam słuchawki kupione na Amazonie (UK) i niedługo mija termin dwu letniej gwarancji. Słuchawki mają pewien upierdliwy defekt (lewa słuchawka trzeszczy przy basie o wartości 80-30hz - tak mniej więcej) i jako, że okres gwarancji mi niebawem upływa postanowiłem z niej skorzystać. Kontaktowałem się z Amazonem i piszą, że mogą mi jedynie pieniądze zwrócić - nie wymienia, ani nie naprawią. W Polsce (Warszawie) jest oficjalny serwis BD (producenta), na który można wysłać słuchawki w ramach gwarancji? Ktoś wysyłał sprzęt do w ramach gwarancji do serwisu BD i mógłby opisać procedurę? Z góry dzięki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności