second Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) 14 godzin temu, Arturos1967 napisał: Do tego właśnie gwarancja się przydaje. Reklamuj i juz. Odniosę do sklepu, ciekawi mnie czy zabiorą go na czas nieokreślony i będą naprawiać, czy od razu dadzą nowego. Znając życie i euro.com.pl, raczej to pierwsze. Kiedyś reklamowałem tam monitor, zabrali go na 2 tygodnie prawie, a później powiedzieli że wada nie podlega reklamacji, ale po wystosowaniu do nich odpowiedniego listu jednak zmienili zdanie. Teraz kupowałem dapa przez ich stronę z odbiorem w salonie, więc zastanawiam się czy nie lepiej oddać powołując się na te słynne 14 dni, ale nigdy tak wcześniej nie robiłem i chyba trochę bym się czuł głupio zamawiając zaraz ten sam produkt. Z drugiej strony, jak wezmą go przyjmą do serwisu i stwierdzą, że wszystko jest ok i np są to fabryczne luzy to okres na oddanie bez podania przyczyny się raczej już skończy, bo reklamował będę dopiero we wtorek. Edytowane 14 Czerwca 2017 przez second Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturos1967 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Wcześniej były częste problemy z luźnym wtykiem w tym pionku i wymieniali (Pionieer) na nowe sztuki bez szemrania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaiet Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Sam czekam na wymianę. Powinien być w przystępnej tygodniu. A z euro bym się nie szczypał tylko zażądał wymiany z tytułu niezgodności z umową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuQi Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 @second z tego co wiem jeśli nawet zamawiasz przez sklep internetowy, ale odbierasz w sklepie osobiście to możliwość zwrotu w ciągu 14 dni nie obowiązuje. Najlepiej zrobić jak radzi @Vaiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) 15 minut temu, LuQi napisał: @second z tego co wiem jeśli nawet zamawiasz przez sklep internetowy, ale odbierasz w sklepie osobiście to możliwość zwrotu w ciągu 14 dni nie obowiązuje. Najlepiej zrobić jak radzi @Vaiet. Jak zamawiasz przez strone internetową to jest to zakup internetowy i zwrot 14 dniowy jak najbardziej przysługuje. To czy bierzesz kuriera, paczkomat czy odbierasz osobiście to nie ma nic do rzeczy bo to tylko formy dostawy/odbioru. Edytowane 14 Czerwca 2017 przez Spawn 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awayeah Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 32 minuty temu, Spawn napisał: Jak zamawiasz przez strone internetową to jest to zakup internetowy i zwrot 14 dniowy jak najbardziej przysługuje. To czy bierzesz kuriera, paczkomat czy odbierasz osobiście to nie ma nic do rzeczy bo to tylko formy dostawy/odbioru. Niestety ma znaczenie i się na tym przejechałem już... Niektóre sklepy mają w regulaminie zapis, że w przypadku odbioru osobistego umowa zostaje zawarta w sklepie i wtedy nie przysługuje zwrot (sklep proline np.). Pomimo, że zamówienie internetowe kończyło się kliknięciem "kupuje z obowiązkiem zapłaty", to sklep nie chciał przyjąć zwrotu. Konsultowałem ze znajomym prawnikiem i nic się w takiej sytuacji nie ugra. Więc polecam prewencyjnie nie brać odbioru osobistego... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Superata Opublikowano 14 Czerwca 2017 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Dokładnie. Odbierajac osobiście masz okazje sprawdzić towar itp. ale możesz stracić prawo 14 dni. Lepiej wydać te kilka PLN za wysyłkę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/zwrot-towaru-i-odstapienie-od-umowy/index.html "Nie, odbiór osobisty rzeczy kupionej w e-sklepie nie powoduje utraty przez konsumenta prawa do odstąpienia od umowy. Należy przy tym odróżnić sytuację, w której faktycznie doszło do zawarcia umowy sprzedaży przez internet, od sytuacji w której na stronie www sklepu jedynie zarezerwowano towar. W tym drugim przypadku do zawarcia umowy sprzedaży doszło dopiero w sklepie (w momencie odbioru towaru) i wówczas konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy." Kupno przez internet oznacza że jesteście zobowiazani zapłacić za sprzęt a nie że przychodzicie sobie do sklepu pogadać i pooglądać. Odbiór osobisty zamówienia internetowego wygląda tak że przychodzisz, podajesz kod odbioru i dopiero dostajesz przedmiot który jest oryginalnie zapakowany, często nawet dodatkowo w folie i worki jak do wysyłki. 47 minut temu, awayeah napisał: Niestety ma znaczenie i się na tym przejechałem już... Niektóre sklepy mają w regulaminie zapis, że w przypadku odbioru osobistego umowa zostaje zawarta w sklepie i wtedy nie przysługuje zwrot (sklep proline np.). Pomimo, że zamówienie internetowe kończyło się kliknięciem "kupuje z obowiązkiem zapłaty", to sklep nie chciał przyjąć zwrotu. Konsultowałem ze znajomym prawnikiem i nic się w takiej sytuacji nie ugra. Więc polecam prewencyjnie nie brać odbioru osobistego... Jak "kupujesz" w takim sklepie to płacisz z góry czy możesz sobie takie zamówienie olać i iść gdzie indziej? Skoro możesz olać bez konsekwencji to znaczy że nie zawarłeś umowy Edytowane 14 Czerwca 2017 przez Spawn 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awayeah Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 @Spawn Teoretycznie zamówienie z odbiorem osobistym kończy się poniższym screenem, więc każdy pomyśli że towar kupiony i można go zwrócić. Dopiero zapoznanie się z regulaminem pokazuje, że pomimo tego co widzi się na ekranie - to jedynie rezerwacja, a zakupu dokonuje się w sklepie. Moim zdaniem to celowe zmylenie klienta i nieuczciwa praktyka - ale nic się z tym nie zrobi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
second Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Dzięki za rady, Panowie. Będę załatwiał sprawę we wtorek, wtedy dopiero właściwie się okaże jak akurat euro traktuje zakup przez internet. Jedyne co wiem na ten moment, to że od ręki na inną sztukę mi tego nie wymienią, bo w całym moim województwie żaden z marketów nie ma tego nawet na stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 1 minutę temu, awayeah napisał: @Spawn Teoretycznie zamówienie z odbiorem osobistym kończy się poniższym screenem, więc każdy pomyśli że towar kupiony i można go zwrócić. Dopiero zapoznanie się z regulaminem pokazuje, że pomimo tego co widzi się na ekranie - to jedynie rezerwacja, a zakupu dokonuje się w sklepie. Moim zdaniem to celowe zmylenie klienta i nieuczciwa praktyka - ale nic się z tym nie zrobi. Dla mnie taka praktyka wyglada że nadaje się do zgłoszenia do uokik. Regulamin sklepu oczywiście jest ważny ale nie może on być sprzeczny z polskim prawem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jd1210 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Nie rozumie takiego działania, co to niby ma dać. Dzisiaj zrobi klienta w konia i straci go bezpowrotnie. Mało tego, pójdzie opinia w sieć i straci dziesiątki następnych, potencjalnych nabywców. Podzieli los Orange, super perspektywa na przyszłość. No ale dzisiaj się cieszy bo zrobił kogoś w ch..a, co się będzie martwił na przyszłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gourney Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Jak wyżej - sposób zawarcia umowy to coś innego niż sposób odbioru zakupionego towaru. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuQi Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Ja się spotkałem z tym samym co @awayeah dlatego o tym wspomniałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paratykus Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Godzinę temu, second napisał: Dzięki za rady, Panowie. Będę załatwiał sprawę we wtorek, wtedy dopiero właściwie się okaże jak akurat euro traktuje zakup przez internet. Jedyne co wiem na ten moment, to że od ręki na inną sztukę mi tego nie wymienią, bo w całym moim województwie żaden z marketów nie ma tego nawet na stanie. Okaże się dokładnie tak : zamówiłeś przez internet, a zakupiłeś w Euro Od lat stosują tę "taktykę". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
second Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 No cóż, poczekam więc cierpliwie te 2 tyg aż mi naprawią. A muszę przyznać, że łatwo nie będzie, gdyż pionek bardzo mi się spodobał, zarówno pod względem brzmieniowym jak i czysto funkcjonalnym. Duży krok do przodu względem taczki 4g. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joseph_k78 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Ja ostatnio kupowałem podkaszarkę i na stronie rtv euro agd była to rezerwacja. A kupno w sklepie na miejscu. Ale myślę, że w przypadku rezerwacji i przysłania towaru do sklepu nie ma ostatecznego obowiązku kupna. Chyba. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mercury Opublikowano 15 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 Euro miało to rozwiązane tak że u nich nie kupowałeś a rezerwowałeś w sklepie stacjonarnym (chyba nadal tak to nazywają). Ale gdzieś pół roku temu zmienili podejście do tego i można zwrócić sprzęt kupiony przez internet i odebrany stacjonarnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vegetto87 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 Kiedyś ktoś mówił o kątowym adapterze do pionka i znalazłem coś takiego. Po zamocowaniu go do górnego bumpera opaskami zaciskowymi trzyma się świetnie i nie mam już obawy o wyjście słuchawkowe. To tak jakby ktoś rozważał zabezpieczenie swojego wyjścia słuchawkowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 16 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 (edytowane) Było już tu pisane że gniazdko rozpycha się (jeśli oczywiście to nadal jest problem w nowszych xdpach bo pojawiło się ich multum na forum ale nikt nie narzeka na gniazdko) od trzymania w nim wtyczki a nie tylko od wtykania. Tak że jeśli twój pionek podatny jest na rozpychanie to moze okazać się że jak wyjmiesz przejściówke po kilku miesiącach to i tak bedzie luźno. Edytowane 16 Czerwca 2017 przez Spawn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werwolf16 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Zna ktoś sposób, żeby zmusić stockowy player do scrobblowania do last.fm? Simple last.fm scrobbler i oryginalna appka lasta nie dają rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
earphorny Opublikowano 19 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 10 godzin temu, werwolf16 napisał: Zna ktoś sposób, żeby zmusić stockowy player do scrobblowania do last.fm? Simple last.fm scrobbler i oryginalna appka lasta nie dają rady Chyba trzeba zawracać tyłek twórcom oryginalnego odtwarzacza- też szukam sposobu na scrobblowanie... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werwolf16 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 Chyba trzeba zawracać tyłek twórcom oryginalnego odtwarzacza- też szukam sposobu na scrobblowanie... Musimy wystosować oficjalne mejle! PowerAmp świetnie sobie radzi że scrobblowaniem, ale mniej świetnie - w stosunku do stockowego playera - z jakością dźwięku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernomorec Opublikowano 20 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 (edytowane) Pytanie do posiadaczy Pionka: czy ten defekt w postaci lużnego gniazdka jack nadal występuje, czy było to tylko we wczesnych egzemplarzach? No i czy zdjęcie bumpera pomaga? Bo zastanawiam się nad zakupem lub dołożeniu do 300R/DP-X1(A). Moje słuchawki to FLC 8s, kątowy wtyk. Edytowane 20 Czerwca 2017 przez czernomorec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superbart Opublikowano 20 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Dnia 3.02.2017 o 10:36, Teti napisał: a już myślałem że to do 6.0 Czy można jakoś wyłączyć pokazywanie okładek w stokowej aplikacji do muzyki? Mam na myśli pokazywanie okładki w tle jako tapeta. Przepraszam za spory odkop ale mam pytanko odnośnie tego etui. Ono jest na klej więc da się potem bezboleśnie Pionka odkleić tak żeby przypadkiem farba z plecków nie zeszła ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.