Skocz do zawartości

BigMaras


bigmaras

Rekomendowane odpowiedzi

@awayeah odpaliłem corone i już zabieram się do pisania.

 

Jak, że zbyt dużo nie ma takich akcji to jak zwykle odniosę się do Twoich wypocin. Ja mam tak, że jak coś mi w sklepie nie pasuje, nie podoba mi się ekspedientka, nie podoba mi się wystrój lub nie podobają mi się ceny to po prostu wychodzę i idę do innego. Ty natomiast przyjąłeś postawę stania przed witryną i tupania nóżkami jak małe dziecko, że cię nie chcą wpuścić. Ponad to knujesz dniem i nocą jak mimo zakazu wejść do sklepu 🤣. Odnośnie Twojego zablokowania to już sobie wyjaśniliśmy kilka postów wyżej i sytuacja jest jasna, choć wiem że ból dalej doskwiera. Rozumiem. Łącze się w bólu.

 

Zarzut nr.1 - czarna lista dla kolegi

Odnośnie Twojego kolegi to nie ma tutaj pomyłki. Widzę, że jest jedna taka osoba, która do mnie pisała w tej sprawie ale jeszcze nie zdążyłem odpisać. Towar jako zwrot został odesłany 27.03 (piątek) nr inpost 688888050088888000001275, dotarł znów nieszczęśliwie podczas mojej kilkudniowej nieobecności o czym wszyscy na forum wiedzieli i nawet wrzucałem fotki ze stoku w alpach. Niemniej jednak Twojemu koledze póściły nerwy już 02.04 zgłosił do portalu allegro problem ze sprzedającym i dzień później prosił o pilną pomoc allegro jak mniemam z uwagi, iż na pewno natrafił na oszusta. Całkowity zwrot nastąpił poprzez allegro finanse 07.04. Zatem w terminie przewidzianym przez obowiązujące przepisy. Niemniej jednak szkoda, że kolega nie mógł po prostu napisać maila czy zadzwonić - odbierałem telefony za granicą bez problemu. I tak, z pełną premedytacją za ten fakt dodałem go do czarnej listy, nie ma tutaj pomyłki. Dyskusje w chwili obecnej są mocno szkodliwe dla sprzedających a jak ktoś ma problem z normalnymi środkami komunikacji i rozpoczyna roszczeniową batalie twierdząc, że został oszukany po kilku dniach od odesłania towaru jak sam dobrze wiesz nie ma możliwości kolejnych zakupów - zresztą zdradze Ci w sekrecie, że tak samo postępuje obecnie spora część sklepów na portalu.

 

Zarzut nr.2 - odmowa reklamacji 

Tak, pamiętam w Twoim imieniu pisał do mnie @Seler666 (w sumie czekałem aż sam to powie bo i tak wiedziałem) na temat uszkodzonego kabla dodatkowego do ba300s. Akcesoria dodatkowe najcześciej nie podlegają gwarancji a co raz częściej nawet znane marki całkowicie wyłączają reklamowanie kabla. Niemniej jednak, podobnie jak w poprzedniej wypowiedzi nie napisałeś kluczowego zdania, którym zakońćzyłem korespondencje: "Pogadam i dam znać co się udało. Spróbuje może przepchać gwarancyjnie a jak nie to jakieś promo niech zrobią.". Kable dotarły, okazały się nie drogie i byłem skłonny nawet bez problemu wymienić, niestety kilka dni przed tym jak otrzymałem kable od oriolusa już zdążyłeś nasmarować w wątku o oriolusie, że gwarancja nie istnieje.

 

Reasumując, jak widzisz im więcej piany bijesz tym więcej krzywd sobie robisz. Z forum dzwoniło do mnie dziesiątki osób - "maras, nadepnąłem i pękło - pomóż..." "maras, usiadłem na grajka i wyrwałem gniazdo, pomóż proszę..." - nigdy nie odmawiam jak ktoś potrafi normalnie rozmawiać. Ty tego nie potrafisz, a także nie potrafisz rozmawiać z ludźmi. Myślisz, że robiąc ****oburze po raz kolejny z zarzutami z doopy coś się zmieni. Odpowiem - nic! Będziesz dalej tuptał nóżkami przed sklepem, gdzie inni potrafią w zgodzie załatwić ze mną wszystko i za cenę niższą niż nawet gdziekolwiek w chinach. Także otrzyj łzy, głowa do góry i przemyśl czy warto tak postępować.

 

Usunąłem załącznik

Mod edit.

Edytowane przez KaszaWspraju
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@BigMaras

 

Nie tuptam pod Twoim sklepem - tak jak napisałem, niestety tylko Ty masz niektóre produkty w Polsce, więc łatwiej mimo wszystko kupić z innego konta niż kombinować ze sprowadzaniem z zagranicy, zwłaszcza że to jeszcze drożej by wyszło.

 

Zarzut nr 1.

 

Skąd tego oszusta wytrzasnąłeś?  Chyba normalne, że zwrot poszedł. sprzedawca nie oddaje środków, więc idzie pytanie. A że allegro ma taki a nie inny system kontaktu ze sprzedającym...

To nie jest powód na dodawanie do czarnej listy.

 

Zarzut nr 2.

 

Bzdury, a przynajmniej ja takich informacji nie dostałem - nie będę przeklejał konwersacji z Tobą, jak Ty masz w zwyczaju. Napisałeś tylko, że marne szanse gwarancyjne i że możesz sprowadzić, czyli sprzedać. 

Otrzymałem Twoją odpowiedź i nic takiego tam nie było jak ""Pogadam i dam znać co się udało. Spróbuje może przepchać gwarancyjnie a jak nie to jakieś promo niech zrobią." Żadnej takiej informacji nie dostałem.

I tak, rzeczywiście masz teraz te kable i ceny są zaskakująco niskie. Ale kabel który jest wyceniany na 50-60$ to nie jakieś dodatkowe akcesorium / ******ła - bez tego nie da się używać produktu i nawet nie ma takich kabli na rynku polskim (nie było wtedy przynajmniej). Ten kabel to dobre 15% ceny urządzenia, więc nie mówimy tu o czymś takim jak kable usb, które producenci dodają. Każdy inny sklep napisałby, żeby kabel przysłać, ale co najwyżej jest ryzyko, że producent nie uzna tego roszczenia. I taką odpowiedź bym zrozumiał.

 

I tak wiem, że masz dobre ceny i tak wiele dobrych komentarzy.

Ale problem w tym, że dokładnie takie relacje z Tobą miałem - jak był problem to pytałem grzecznie. Jak był problem po popsuciu się naszych relacji to prosiłem innych żeby pośredniczyli.

I za każdym razem nie kończy się to dobrze. Twierdzisz, że postępujesz inaczej, ale ja takiego doświadczenia z Tobą nie mam.

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, awayeah napisał:

Zarzut nr 1.

 

Skąd tego oszusta wytrzasnąłeś?  Chyba normalne, że zwrot poszedł. sprzedawca nie oddaje środków, więc idzie pytanie. A że allegro ma taki a nie inny system kontaktu ze sprzedającym...

To nie jest powód na dodawanie do czarnej listy.

 

Zwrot przyszedł 27.03 (piątek). Dyskusja pt. "odesłałem przedmiot i mam problem" 02.04 (czwartek) po 4 (słownie czterech) dniach roboczych. Kontakt do mnie zarówno telefoniczny jak i mailowy jest zawsze podany. Zapewniam Cię zatem, że nie jest to normalne. Normalne jest zadzwonić, napisać maila gdy faktycznie termin na zwrot się wydłuża. Niestety spór na allegro to nie jest "normalny" system komunikacji ze sklepem i nie jest nim także proszenie o pilną interwencje portalu allegro na następny dzień. Spór to świadomy zarzut wg allegro, że sprzedający łamie prawo i należy z automatu go ukarać. Oczywiście każdy kupujący ma do tego prawo ale także i przedsiębiorca z uwagi na nieprawdziwy zarzut i umyślnie działanie na szkodę przedsiębriorcy ma prawo odmówić wówczas sprzedaży.

 

14 godzin temu, awayeah napisał:

Zarzut nr 2.

 

Bzdury, a przynajmniej ja takich informacji nie dostałem - nie będę przeklejał konwersacji z Tobą, jak Ty masz w zwyczaju. Napisałeś tylko, że marne szanse gwarancyjne i że możesz sprowadzić, czyli sprzedać. 

Otrzymałem Twoją odpowiedź i nic takiego tam nie było jak ""Pogadam i dam znać co się udało. Spróbuje może przepchać gwarancyjnie a jak nie to jakieś promo niech zrobią." Żadnej takiej informacji nie dostałem.

 

Nawet nie wiesz jak dużą frajdę mi sprawiasz obalając twoje małe kłamstewka. Z zasady nie publikuje konwersacji ale sam rozumiesz, że nie dajesz wyboru zarzucając pisanie bzdur...

 

TrxfKiH.jpg

 

Jak tam? trzymasz się jeszcze?

Edytowane przez bigmaras
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, bigmaras napisał:

 

Nawet nie wiesz jak dużą frajdę mi sprawiasz obalając twoje małe kłamstewka. Z zasady nie publikuje konwersacji ale sam rozumiesz, że nie dajesz wyboru zarzucając pisanie bzdur...

 

TrxfKiH.jpg

 

Jak tam? trzymasz się jeszcze?

 

Tak trzymam się, bo mi tego seler666 nie przekazał. A że zgubił dowód zakupu, to sam mogłem jedynie prosić jego o pomoc.

 

I ani razu nie napisałem tu kłamstwa, w żadnym poście od kiedy jestem na tym forum.

Edytowane przez awayeah
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, awayeah napisał:

 

Tak trzymam się, bo mi tego nie seler666 nie przekazał.

 

Widzisz, i to się właśnie nazwa młodzierzowo goownoburza. 

Z zasady prawdą jest, że producenci, bez względu czy to telefon, telewizor czy wspomaniny wzmacniacz nie udzielają gwarancji na akcesoria, którym dodatkowy kabel jak najbardziej jest. Kupując telefon appla nie zareklamujesz przewodu do ładowania a przecież bez tego de facto telefonu używać nie można. I tak, pewnie w sporej części reklamacji takie zgłoszenie bym odrzucił ale jak widzisz chciałem pomóc. Mimo, że napisałem o tym post wyżej to już zdążyłeś wysmarować, że piszę bzdury. Po raz kolejny, im więcej piany robisz tym więcej wstydu i krzywdy sobie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, bigmaras napisał:

 

Widzisz, i to się właśnie nazwa młodzierzowo goownoburza. 

Z zasady prawdą jest, że producenci, bez względu czy to telefon, telewizor czy wspomaniny wzmacniacz nie udzielają gwarancji na akcesoria, którym dodatkowy kabel jak najbardziej jest. Kupując telefon appla nie zareklamujesz przewodu do ładowania a przecież bez tego de facto telefonu używać nie można. I tak, pewnie w sporej części reklamacji takie zgłoszenie bym odrzucił ale jak widzisz chciałem pomóc. Mimo, że napisałem o tym post wyżej to już zdążyłeś wysmarować, że piszę bzdury. Po raz kolejny, im więcej piany robisz tym więcej wstydu i krzywdy sobie...

 

Dzięki @Seler666 za pomoc...

Nie kłamałem - dostałem takie a nie inne info.

 

Ale nie porównujmy kabla appla, który można zamiennik za grosze kupić od ręki, do drogiego kabla audio, w dodatku bardzo specyficznego i praktycznie niedostępnego.

 

Edytowane przez awayeah
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to obserwuję i jednak coś tu wtrącę, bo chyba na człowieku przeprowadzany jest tu już lincz... Uważam siebie nie bez powodu za wymagającego klienta. Mając to na uwadze powiem tak... @bigmaras  zawsze był dosłownie grzeczny, chętny do pomocy i rozwiązania problemu i załatwienia sprawy polubownie, chętnie daje też rabat. Jedynie co mu mógłbym zarzucić to to, że nie odpisuje za szybko, ale to też myślę raczej nie jest efektem lekceważenia tylko działalności jak mniemam głównie samemu, bez zatrudnionego personelu wielu pracowników lub też kłopotów z ogarnięciem wszystkiego na już.

Sam sprzedaję czasem coś na Allegro i sam dodałem kogoś na czarną listę oraz często ignoruje pytania które w mojej ocenie są głupie lub zmierzają tylko do wymuszenia sprzedaży poza Allegro... Nie wiem czy @bigmaras to robi czy nie ale to też jego przywilej ze z kimś może odmówić współpracy. Tak jak ja jako sprzedawca sobie tego przywileju nie chciałbym odebrać tak i jemu bym nie odmówił. Grunt to go nie nadużywać...

 

Nie ma ludzi idealnych nie ma sklepów idealnych. Warto po prostu pamiętać też zadając się z kimkolwiek gdziekolwiek, że ja SAM też NIE jestem idealny i powinienem być po ludzku bardziej wyrozumiały dla cudzych błędów i wad...

Dziękuję za uwagę!

Edytowane przez blueme
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@blueme Lincz? Nie przesadzajmy. W morzu pozytywów, poszło kilka negatywów.

Ja też miałem z bigmarasem grzeczne, pomocne konwersacje, ale to przed zakupem, potem niestety już tak nie było. Może trafiło mi się, jako jednemu z niewielu, mieć te negatywne doświadczenia, ale tak było.

 

Inna sprawa, że nie możesz sobie kogoś ot tak dodać do czarnej listy - dyskryminacja kupujących jest w Polsce nielegalna. Oczywiście są sytuacje wyjątkowe i jak kupujący usilnie podejmuje próby oszustwa, nie płaci, itp. to można to zrobić, ale musi być konkretne uzasadnienie. Ja opisałem sytuacje, w których sprzedający nie powinien dodawać kupującego do czarnej listy a to zrobił. Wczoraj się tym zdenerwowałem i napisałem kolejnego negatywa. Ale jak słusznie bigmaras zauważył, robienie ****oburzy nic mi nie da - nikogo to nie obchodzi, a już najmniej bigmarasa, a ja niepotrzebnie się tylko zdenerwowałem. Sam sobie tylko zepsułem kilka godzin życia. Dlatego ja odpuszczam i już do tematu wracał nie będę, nie będzie kolejnych doświadczeń z bigmarasem i nie będzie już negatywów.

 

Kiedyś to forum było dla mnie źródłem dobrych emocji, ostatnio jest niestety odwrotnie. Pewnie częściowo to moja wina, bo coraz więcej rzeczy na tym świecie mnie irytuje i denerwuje i potem trafiają się sytuacje, które przelewają czarę goryczy i za łatwo wyprowadza mnie to z równowagi. Być może wyolbrzymiłem problem i go tu opisałem niepotrzebnie, bo jednej z takich przelanych czar.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tę chwilę posprzątane bez konsekwencji.  Istnieje dział "Spory"

https://forum.mp3store.pl/forum/436-spory/

Kolejne takie wycieczki osobiste zostaną ukarane zgodnie z regulaminem.

Proszę od tej pory wypowiadać się zgodnie z przeznaczeniem tematu.

Edytowane przez KaszaWspraju
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynałem od MEE audio X7 Plus kupione lata temu jeszcze bez konta na allegro (nadal grają), później FIDUE A65 z Mik dla dziewczyny, a dziś kupione HELM'y Audio z nakładkami - przeczytałem post o tym, że dobrze się trzymają w uchu, a tego mi trzeba.

 

Może kiedyś dorobię się jakiegoś kodu rabatowego :D

 

Pozdrawiam

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kolejna udana transakcja z Markiem, wysłał expresowo kupione u niego iBasso IT00. Polecam gorąco. 

Przy okazji pytanie mam: definitywnie zakończyłeś sprzedaż produktów Hiby?

Edytowane przez Mr Krzychoo
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem Xduoo TA20, Chord Mojo, 1More Spearhead VRX, Ibasso DX160 i parę drobiazgów typu kabelki Vention itp. Zawsze wszystko profesjonalnie i z uśmiechem :)

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Zakupiony xDuoo TA-20, dobry kontakt telefoniczny, przesyłka bardzo dobrze zabezpieczona. To już kolejny mój deal z BigMarasem. Pozdrawiam.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Kupiłem kilka zestawów tipsów - Marek powinien mieć podpis "nie śpię, pakuje zamówienia", zamówiłem w niedzielę rano, żeby mógł w poniedziałek wysłać, ale info o wysyłce dostałem już w niedzielę wieczorem..

  • Like 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Niedawno zakupiłem u @bigmaras kabel Satin Audio Athena, wspaniały kabel np. z Fiio FH-7 robi cuda, dla właścicieli tych słuchawek jest to zakup obowiązkowy POLECAM. Jakiś czas temu kupiłem różne kable na metry i wtyki potrzebne mi do produkcji na swoje potrzeby. Nigdy się nie zawiodłem, jak do tej pory mam poczucie profesjonalnego podejścia do klienta. Na pewno wrócę na zakupy, czekam na nową dostawę z Satin Audio tym razem kupię Chimerę II. Dzięki @bigmaras 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności