bigmaras Opublikowano 30 Czerwca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 (edytowane) @awayeah odpaliłem corone i już zabieram się do pisania. Jak, że zbyt dużo nie ma takich akcji to jak zwykle odniosę się do Twoich wypocin. Ja mam tak, że jak coś mi w sklepie nie pasuje, nie podoba mi się ekspedientka, nie podoba mi się wystrój lub nie podobają mi się ceny to po prostu wychodzę i idę do innego. Ty natomiast przyjąłeś postawę stania przed witryną i tupania nóżkami jak małe dziecko, że cię nie chcą wpuścić. Ponad to knujesz dniem i nocą jak mimo zakazu wejść do sklepu 🤣. Odnośnie Twojego zablokowania to już sobie wyjaśniliśmy kilka postów wyżej i sytuacja jest jasna, choć wiem że ból dalej doskwiera. Rozumiem. Łącze się w bólu. Zarzut nr.1 - czarna lista dla kolegi Odnośnie Twojego kolegi to nie ma tutaj pomyłki. Widzę, że jest jedna taka osoba, która do mnie pisała w tej sprawie ale jeszcze nie zdążyłem odpisać. Towar jako zwrot został odesłany 27.03 (piątek) nr inpost 688888050088888000001275, dotarł znów nieszczęśliwie podczas mojej kilkudniowej nieobecności o czym wszyscy na forum wiedzieli i nawet wrzucałem fotki ze stoku w alpach. Niemniej jednak Twojemu koledze póściły nerwy już 02.04 zgłosił do portalu allegro problem ze sprzedającym i dzień później prosił o pilną pomoc allegro jak mniemam z uwagi, iż na pewno natrafił na oszusta. Całkowity zwrot nastąpił poprzez allegro finanse 07.04. Zatem w terminie przewidzianym przez obowiązujące przepisy. Niemniej jednak szkoda, że kolega nie mógł po prostu napisać maila czy zadzwonić - odbierałem telefony za granicą bez problemu. I tak, z pełną premedytacją za ten fakt dodałem go do czarnej listy, nie ma tutaj pomyłki. Dyskusje w chwili obecnej są mocno szkodliwe dla sprzedających a jak ktoś ma problem z normalnymi środkami komunikacji i rozpoczyna roszczeniową batalie twierdząc, że został oszukany po kilku dniach od odesłania towaru jak sam dobrze wiesz nie ma możliwości kolejnych zakupów - zresztą zdradze Ci w sekrecie, że tak samo postępuje obecnie spora część sklepów na portalu. Zarzut nr.2 - odmowa reklamacji Tak, pamiętam w Twoim imieniu pisał do mnie @Seler666 (w sumie czekałem aż sam to powie bo i tak wiedziałem) na temat uszkodzonego kabla dodatkowego do ba300s. Akcesoria dodatkowe najcześciej nie podlegają gwarancji a co raz częściej nawet znane marki całkowicie wyłączają reklamowanie kabla. Niemniej jednak, podobnie jak w poprzedniej wypowiedzi nie napisałeś kluczowego zdania, którym zakońćzyłem korespondencje: "Pogadam i dam znać co się udało. Spróbuje może przepchać gwarancyjnie a jak nie to jakieś promo niech zrobią.". Kable dotarły, okazały się nie drogie i byłem skłonny nawet bez problemu wymienić, niestety kilka dni przed tym jak otrzymałem kable od oriolusa już zdążyłeś nasmarować w wątku o oriolusie, że gwarancja nie istnieje. Reasumując, jak widzisz im więcej piany bijesz tym więcej krzywd sobie robisz. Z forum dzwoniło do mnie dziesiątki osób - "maras, nadepnąłem i pękło - pomóż..." "maras, usiadłem na grajka i wyrwałem gniazdo, pomóż proszę..." - nigdy nie odmawiam jak ktoś potrafi normalnie rozmawiać. Ty tego nie potrafisz, a także nie potrafisz rozmawiać z ludźmi. Myślisz, że robiąc ****oburze po raz kolejny z zarzutami z doopy coś się zmieni. Odpowiem - nic! Będziesz dalej tuptał nóżkami przed sklepem, gdzie inni potrafią w zgodzie załatwić ze mną wszystko i za cenę niższą niż nawet gdziekolwiek w chinach. Także otrzyj łzy, głowa do góry i przemyśl czy warto tak postępować. Usunąłem załącznik Mod edit. Edytowane 3 Lipca 2020 przez KaszaWspraju 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awayeah Opublikowano 30 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 @BigMaras Nie tuptam pod Twoim sklepem - tak jak napisałem, niestety tylko Ty masz niektóre produkty w Polsce, więc łatwiej mimo wszystko kupić z innego konta niż kombinować ze sprowadzaniem z zagranicy, zwłaszcza że to jeszcze drożej by wyszło. Zarzut nr 1. Skąd tego oszusta wytrzasnąłeś? Chyba normalne, że zwrot poszedł. sprzedawca nie oddaje środków, więc idzie pytanie. A że allegro ma taki a nie inny system kontaktu ze sprzedającym... To nie jest powód na dodawanie do czarnej listy. Zarzut nr 2. Bzdury, a przynajmniej ja takich informacji nie dostałem - nie będę przeklejał konwersacji z Tobą, jak Ty masz w zwyczaju. Napisałeś tylko, że marne szanse gwarancyjne i że możesz sprowadzić, czyli sprzedać. Otrzymałem Twoją odpowiedź i nic takiego tam nie było jak ""Pogadam i dam znać co się udało. Spróbuje może przepchać gwarancyjnie a jak nie to jakieś promo niech zrobią." Żadnej takiej informacji nie dostałem. I tak, rzeczywiście masz teraz te kable i ceny są zaskakująco niskie. Ale kabel który jest wyceniany na 50-60$ to nie jakieś dodatkowe akcesorium / ******ła - bez tego nie da się używać produktu i nawet nie ma takich kabli na rynku polskim (nie było wtedy przynajmniej). Ten kabel to dobre 15% ceny urządzenia, więc nie mówimy tu o czymś takim jak kable usb, które producenci dodają. Każdy inny sklep napisałby, żeby kabel przysłać, ale co najwyżej jest ryzyko, że producent nie uzna tego roszczenia. I taką odpowiedź bym zrozumiał. I tak wiem, że masz dobre ceny i tak wiele dobrych komentarzy. Ale problem w tym, że dokładnie takie relacje z Tobą miałem - jak był problem to pytałem grzecznie. Jak był problem po popsuciu się naszych relacji to prosiłem innych żeby pośredniczyli. I za każdym razem nie kończy się to dobrze. Twierdzisz, że postępujesz inaczej, ale ja takiego doświadczenia z Tobą nie mam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigmaras Opublikowano 30 Czerwca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 (edytowane) 14 godzin temu, awayeah napisał: Zarzut nr 1. Skąd tego oszusta wytrzasnąłeś? Chyba normalne, że zwrot poszedł. sprzedawca nie oddaje środków, więc idzie pytanie. A że allegro ma taki a nie inny system kontaktu ze sprzedającym... To nie jest powód na dodawanie do czarnej listy. Zwrot przyszedł 27.03 (piątek). Dyskusja pt. "odesłałem przedmiot i mam problem" 02.04 (czwartek) po 4 (słownie czterech) dniach roboczych. Kontakt do mnie zarówno telefoniczny jak i mailowy jest zawsze podany. Zapewniam Cię zatem, że nie jest to normalne. Normalne jest zadzwonić, napisać maila gdy faktycznie termin na zwrot się wydłuża. Niestety spór na allegro to nie jest "normalny" system komunikacji ze sklepem i nie jest nim także proszenie o pilną interwencje portalu allegro na następny dzień. Spór to świadomy zarzut wg allegro, że sprzedający łamie prawo i należy z automatu go ukarać. Oczywiście każdy kupujący ma do tego prawo ale także i przedsiębiorca z uwagi na nieprawdziwy zarzut i umyślnie działanie na szkodę przedsiębriorcy ma prawo odmówić wówczas sprzedaży. 14 godzin temu, awayeah napisał: Zarzut nr 2. Bzdury, a przynajmniej ja takich informacji nie dostałem - nie będę przeklejał konwersacji z Tobą, jak Ty masz w zwyczaju. Napisałeś tylko, że marne szanse gwarancyjne i że możesz sprowadzić, czyli sprzedać. Otrzymałem Twoją odpowiedź i nic takiego tam nie było jak ""Pogadam i dam znać co się udało. Spróbuje może przepchać gwarancyjnie a jak nie to jakieś promo niech zrobią." Żadnej takiej informacji nie dostałem. Nawet nie wiesz jak dużą frajdę mi sprawiasz obalając twoje małe kłamstewka. Z zasady nie publikuje konwersacji ale sam rozumiesz, że nie dajesz wyboru zarzucając pisanie bzdur... Jak tam? trzymasz się jeszcze? Edytowane 1 Lipca 2020 przez bigmaras Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awayeah Opublikowano 30 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 (edytowane) 5 minut temu, bigmaras napisał: Nawet nie wiesz jak dużą frajdę mi sprawiasz obalając twoje małe kłamstewka. Z zasady nie publikuje konwersacji ale sam rozumiesz, że nie dajesz wyboru zarzucając pisanie bzdur... Jak tam? trzymasz się jeszcze? Tak trzymam się, bo mi tego seler666 nie przekazał. A że zgubił dowód zakupu, to sam mogłem jedynie prosić jego o pomoc. I ani razu nie napisałem tu kłamstwa, w żadnym poście od kiedy jestem na tym forum. Edytowane 30 Czerwca 2020 przez awayeah 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigmaras Opublikowano 30 Czerwca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Teraz, awayeah napisał: Tak trzymam się, bo mi tego nie seler666 nie przekazał. Widzisz, i to się właśnie nazwa młodzierzowo goownoburza. Z zasady prawdą jest, że producenci, bez względu czy to telefon, telewizor czy wspomaniny wzmacniacz nie udzielają gwarancji na akcesoria, którym dodatkowy kabel jak najbardziej jest. Kupując telefon appla nie zareklamujesz przewodu do ładowania a przecież bez tego de facto telefonu używać nie można. I tak, pewnie w sporej części reklamacji takie zgłoszenie bym odrzucił ale jak widzisz chciałem pomóc. Mimo, że napisałem o tym post wyżej to już zdążyłeś wysmarować, że piszę bzdury. Po raz kolejny, im więcej piany robisz tym więcej wstydu i krzywdy sobie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awayeah Opublikowano 30 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 (edytowane) 9 godzin temu, bigmaras napisał: Widzisz, i to się właśnie nazwa młodzierzowo goownoburza. Z zasady prawdą jest, że producenci, bez względu czy to telefon, telewizor czy wspomaniny wzmacniacz nie udzielają gwarancji na akcesoria, którym dodatkowy kabel jak najbardziej jest. Kupując telefon appla nie zareklamujesz przewodu do ładowania a przecież bez tego de facto telefonu używać nie można. I tak, pewnie w sporej części reklamacji takie zgłoszenie bym odrzucił ale jak widzisz chciałem pomóc. Mimo, że napisałem o tym post wyżej to już zdążyłeś wysmarować, że piszę bzdury. Po raz kolejny, im więcej piany robisz tym więcej wstydu i krzywdy sobie... Dzięki @Seler666 za pomoc... Nie kłamałem - dostałem takie a nie inne info. Ale nie porównujmy kabla appla, który można zamiennik za grosze kupić od ręki, do drogiego kabla audio, w dodatku bardzo specyficznego i praktycznie niedostępnego. Edytowane 1 Lipca 2020 przez awayeah 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seler666 Opublikowano 1 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Jak ktoś ma do mnie uwagi, to proszę o PM. Miłego dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueme Opublikowano 1 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 (edytowane) Tak to obserwuję i jednak coś tu wtrącę, bo chyba na człowieku przeprowadzany jest tu już lincz... Uważam siebie nie bez powodu za wymagającego klienta. Mając to na uwadze powiem tak... @bigmaras zawsze był dosłownie grzeczny, chętny do pomocy i rozwiązania problemu i załatwienia sprawy polubownie, chętnie daje też rabat. Jedynie co mu mógłbym zarzucić to to, że nie odpisuje za szybko, ale to też myślę raczej nie jest efektem lekceważenia tylko działalności jak mniemam głównie samemu, bez zatrudnionego personelu wielu pracowników lub też kłopotów z ogarnięciem wszystkiego na już. Sam sprzedaję czasem coś na Allegro i sam dodałem kogoś na czarną listę oraz często ignoruje pytania które w mojej ocenie są głupie lub zmierzają tylko do wymuszenia sprzedaży poza Allegro... Nie wiem czy @bigmaras to robi czy nie ale to też jego przywilej ze z kimś może odmówić współpracy. Tak jak ja jako sprzedawca sobie tego przywileju nie chciałbym odebrać tak i jemu bym nie odmówił. Grunt to go nie nadużywać... Nie ma ludzi idealnych nie ma sklepów idealnych. Warto po prostu pamiętać też zadając się z kimkolwiek gdziekolwiek, że ja SAM też NIE jestem idealny i powinienem być po ludzku bardziej wyrozumiały dla cudzych błędów i wad... Dziękuję za uwagę! Edytowane 1 Lipca 2020 przez blueme 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszkur Opublikowano 1 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Pełna profeska u @bigmaras, mogę nawet więcej płacić za takie wsparcie ! Bardzo polecam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awayeah Opublikowano 1 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 @blueme Lincz? Nie przesadzajmy. W morzu pozytywów, poszło kilka negatywów. Ja też miałem z bigmarasem grzeczne, pomocne konwersacje, ale to przed zakupem, potem niestety już tak nie było. Może trafiło mi się, jako jednemu z niewielu, mieć te negatywne doświadczenia, ale tak było. Inna sprawa, że nie możesz sobie kogoś ot tak dodać do czarnej listy - dyskryminacja kupujących jest w Polsce nielegalna. Oczywiście są sytuacje wyjątkowe i jak kupujący usilnie podejmuje próby oszustwa, nie płaci, itp. to można to zrobić, ale musi być konkretne uzasadnienie. Ja opisałem sytuacje, w których sprzedający nie powinien dodawać kupującego do czarnej listy a to zrobił. Wczoraj się tym zdenerwowałem i napisałem kolejnego negatywa. Ale jak słusznie bigmaras zauważył, robienie ****oburzy nic mi nie da - nikogo to nie obchodzi, a już najmniej bigmarasa, a ja niepotrzebnie się tylko zdenerwowałem. Sam sobie tylko zepsułem kilka godzin życia. Dlatego ja odpuszczam i już do tematu wracał nie będę, nie będzie kolejnych doświadczeń z bigmarasem i nie będzie już negatywów. Kiedyś to forum było dla mnie źródłem dobrych emocji, ostatnio jest niestety odwrotnie. Pewnie częściowo to moja wina, bo coraz więcej rzeczy na tym świecie mnie irytuje i denerwuje i potem trafiają się sytuacje, które przelewają czarę goryczy i za łatwo wyprowadza mnie to z równowagi. Być może wyolbrzymiłem problem i go tu opisałem niepotrzebnie, bo jednej z takich przelanych czar. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 3 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 (edytowane) Na tę chwilę posprzątane bez konsekwencji. Istnieje dział "Spory" https://forum.mp3store.pl/forum/436-spory/ Kolejne takie wycieczki osobiste zostaną ukarane zgodnie z regulaminem. Proszę od tej pory wypowiadać się zgodnie z przeznaczeniem tematu. Edytowane 3 Lipca 2020 przez KaszaWspraju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarczyn Opublikowano 6 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 Zaczynałem od MEE audio X7 Plus kupione lata temu jeszcze bez konta na allegro (nadal grają), później FIDUE A65 z Mik dla dziewczyny, a dziś kupione HELM'y Audio z nakładkami - przeczytałem post o tym, że dobrze się trzymają w uchu, a tego mi trzeba. Może kiedyś dorobię się jakiegoś kodu rabatowego Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griffith Opublikowano 21 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 Jak zawsze doskonały kontakt i mega profesjonalne podejście! Polecam zakupy u Bigmaras`a i jeszcze raz dziękuję za błyskawiczną wysyłkę! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr Krzychoo Opublikowano 28 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2020 (edytowane) Kolejna udana transakcja z Markiem, wysłał expresowo kupione u niego iBasso IT00. Polecam gorąco. Przy okazji pytanie mam: definitywnie zakończyłeś sprzedaż produktów Hiby? Edytowane 31 Lipca 2020 przez Mr Krzychoo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taramandil Opublikowano 29 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 A ja jak głupi na Allegro u tego Pana różne pianki i silikony kupuję. Majątek wydałem w poszukiwaniu komfortu dokanałowego. Wysyłka zawsze błysk Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarzyna Opublikowano 29 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 Kupiłem kabelek Satin Audio Griffin oraz tipsy, a jakiś czas temu Oriolus Finschi. Dobry kontakt i obsługa zamówieni, a do tego korzystne ceny. Polecam zakupy u Marka. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elhaz_77 Opublikowano 31 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2020 Kupiłem Xduoo TA20, Chord Mojo, 1More Spearhead VRX, Ibasso DX160 i parę drobiazgów typu kabelki Vention itp. Zawsze wszystko profesjonalnie i z uśmiechem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiaDK Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Zakupiłam DX220. Świetny kontakt i bardzo szybka wysyłka. W zasadzie nie pozostaje nic, jak tylko polecić 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Akustik Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Zakupiłem Oriolus MK2, DX160 i inną drobincę. Obsługa pierwsza klasa, miły kontakt, błyskawiczna wysyłka. Gorąco polecam! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joseph_k78 Opublikowano 4 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2020 Zakupiony xDuoo TA-20, dobry kontakt telefoniczny, przesyłka bardzo dobrze zabezpieczona. To już kolejny mój deal z BigMarasem. Pozdrawiam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czervip Opublikowano 29 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Kolejny zakup u Marka. Tym razem Nakładki Hybrydowe Symbio W (r.M) przez allegro. Jak zwykle szybka wysyłka i dostawa. Polecam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jot R Opublikowano 29 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Kupiłem kilka zestawów tipsów - Marek powinien mieć podpis "nie śpię, pakuje zamówienia", zamówiłem w niedzielę rano, żeby mógł w poniedziałek wysłać, ale info o wysyłce dostałem już w niedzielę wieczorem.. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marec2 Opublikowano 12 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2020 Niedawno zakupiłem u @bigmaras kabel Satin Audio Athena, wspaniały kabel np. z Fiio FH-7 robi cuda, dla właścicieli tych słuchawek jest to zakup obowiązkowy POLECAM. Jakiś czas temu kupiłem różne kable na metry i wtyki potrzebne mi do produkcji na swoje potrzeby. Nigdy się nie zawiodłem, jak do tej pory mam poczucie profesjonalnego podejścia do klienta. Na pewno wrócę na zakupy, czekam na nową dostawę z Satin Audio tym razem kupię Chimerę II. Dzięki @bigmaras. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuQi Opublikowano 13 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 Wielkie podziękowania dla @bigmaras za użyczenie do odsłuchu bardzo ciekawych słuchawek Ibasso SR2 oraz za hiper ekspresową wysyłkę pierścieni Dekoni. Jak zawsze full profesional! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobuz1 Opublikowano 1 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 Zakupiłem dap i słuchawki. Jestem bardzo zadowolony z obsługi i sprzętu. Dziękuję. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.