-
Content Count
525 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
8
-
Ok, taka sytuacja z headfi. Sprzedałem słuchawki. Dostaję wiadomość i ocenę sprzedaży, że wszystko cacy i jak opisałem. Dzień czy dwa później wiadomość, że jednak nie cacy, bo słuchawki się źle mierzą, bo nie są w mint condition. No i żądanie zwrotu pieniędzy. Zgłupiałem, bo trochę tego sprzętu sprzedałem i nigdy nie miałem takiej historii. Ktoś coś?
- Show previous comments 20 more
-
-
Dokładnie tak jak pisze @majkel a szarpać się nie ma co, bo będzie smrodził w ramach odwetu, nawet jak nie ma racji i będzie to czyste małostkowe chamstwo, to smród pozostanie na długo. A to nie jest tego warte.
Od razu zaproponować możliwość zwrotu słuchawek, a zwrot kasy po tym jak dotrą i po sprawdzeniu czy nie pogorszył stanu w stosunku do pierwotnego. A reszta już po jego stronie, niech odsyła.
A odwlekać szkoda nawet, bo i tak to się skończy w ten sposób, więc lepiej żeby obyło się bez nerwów.
-
I tak chyba zrobię, nie mam czasu na przepychanki. Dzięki za rady!