Skocz do zawartości

W Co Gracie?


deritv

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

na javie są tylko emulatory NES-a :)

 

przynajmniej tylko to sensownie działa...

 

... poza tym znalazłem kolejną genialną grę ;d

 

Blue Defense

 

528445.jpg

 

znów casual, znów wyjechane graficznie i od strony dźwiękowej (efekty, muzyka), znów światowa tablica wyników (tym razem jest bajer: najlepsze w ogóle i najlepsze z ostatnich 24h)

 

"sterowanie" to obracanie telefonem (pociski kierowane są zawsze pionowo w górę), poza tym "co level" zmienia się pozycja ziemi - jest przy różnych krawędziach albo na środku, do tego jest cała masa ciekawych (i ciężkich) wrogów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AvP 1 ma wg mnie dużo lepszy klimat niż AvP 2. Najlepiej jest też grać z płytą z muzyką z AvP włożoną do CD/DVD-roma. Pamiętam że kiedyś grając marinem przez muzykę wyładowałem w ścianę ponad pól magazynka (oczywiście żadnego obcego w pobliżu nie było ;P ) i przez 2 minuty musiałem czekać aż mi serce zwolni do znośnej szybkości bicia :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Grethort

Grałem wczoraj Marinem - ciemny korytarz(mówiąc na myśli ciemny mam na myśli CIEMNY- wszędzie czarno).

 

Więc rzucam flarę przed siebie - rzuciłem trochę daleko - ale już widzę, że gdzieś tam lata alien. No więc rzucam od razu drugą flarę pod siebie, żeby mieć toto "uwidocznioną walkę". Rzuciłem flarę - i nagle dostrzegłem aliena, który leci wprost na mnie z zabójczą prędkością. Piszę tak trochę lakonicznie - ale Ci co grali - pewnie zrozumieją o czym mówię. Albo jeszcze lepsza faza - przede mną drzwi, naciskam przycisk - otwieram - i znowu pełno w gaciach...........

 

Podpisuje się też pod powyższymi słowami - AvP1 ma lepszy klimat niż "dwójka".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Trine - rewelacja. Połączenie oldschoolowej platformówki z elementami z "The Lost Vikings", świetna. ^_^

Muszę się zgodzić. Co prawda grałem jedynie w demo, ale i tak mogę powiedzieć że gierka bardzo fajna, z ciekawą grafika i niezłą muzyką oraz oczywiście fajnym gameplayem. Może nie jest tak nowatorska albo zaskakująca jak Braid, ale daje rade :) .

 

Poza tym ostatnio grałem w Prototype. Całkiem niezła ale nie wybitna. Miło się biega po mieście, skacze po budynkach, poza tym ciekawie jest zrobione poznawanie historii (tzn tego co doprowadziło do wydarzeń w grze) poprzez wchłanianie pewnych ludzi chodzących po mieście i przejmowanie ich wspomnień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zaleś, daj pan spokój z prototype... grałem, nawet przeszedłem pare większych misji, ale... skacze jak popierd... nawet nie widze kogo leje. Naparzanka dla dzieci w wieku przedszkolnym, niby jakaś fabuła jest, ale sterowanie... dajcie spokój.

 

Aktualnie Colin Dirt (pierwsze wrażenie kicha, aktualnie dużo lepiej), a także Street Fighter 4 Reloaded :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zaleś, daj pan spokój z prototype... grałem, nawet przeszedłem pare większych misji, ale... skacze jak popierd... nawet nie widze kogo leje. Naparzanka dla dzieci w wieku przedszkolnym, niby jakaś fabuła jest, ale sterowanie... dajcie spokój.

 

Aktualnie Colin Dirt (pierwsze wrażenie kicha, aktualnie dużo lepiej), a także Street Fighter 4 Reloaded :P

Bez przesady z wymaganiami tej gry, ma na pewno sporo niższe niż np GTA4. Grałem na sprzęcie składanym 1,5 roku temu i w 1600x1200 w wysokich ustawieniach jakości i gra była całkiem płynna. Sterowanie całkiem znośne, lepsze niż skaszanione sterowanie w Dead Space na PC'ta, a spokojnie dało się go przejść i czerpać z tego przyjemność.

Nie twierdze, że jest to gra wybitna, głęboka i skłaniająca do refleksji. Ale też nie można powiedzieć że jest to gra dzieci w wieku przedszkolnym (chyba że chcemy mieć dzieci ze spaczonym i socjopatycznym umysłem ;P ). To już w sumie Street Fighter jest bardziej naparzanką dla dzieci w wieku przedszkolnym ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha! Nigdzie nie pisałem, że gra nie chodzi płynnie, tudzież, że ma wysokie wymagania ;) Pisałem, że przez to bieganie mało kiedy wiem kogo tak faktycznie naparzam, a przeciwników jest od groma. Gra ma za duże tempo, ale dynamiką bym tego nie nazwał. Co do SF4, gra jest zadziwiająco "wolna", czego nie mogę powiedzieć o straszych wersjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha! Nigdzie nie pisałem, że gra nie chodzi płynnie, tudzież, że ma wysokie wymagania ;) Pisałem, że przez to bieganie żadko kiedy wiem kogo tak faktycznie naparzam, a przeciwników jest od groma. Gra ma za duże tempo, ale dynamiką bym tego nie nazwał. Co do SF4, gra jest zadziwiająco "wolna", czego nie mogę powiedzieć o straszych wersjach.

 

Ok, sformułowanie "ale... skacze jak popierd..." odczytałem jako "tnie się/nie chodzi płynnie". Co do dużego tempa, to faktycznie, czasami zdarza się że dzieje się na raz wiele, wkrada się chaos. A im dalej się dojdzie w grze tym większa szansa takiego obrotu sprawy spowodowana coraz większą ilością przeciwników oraz tym że zaczynają być coraz niebezpieczniejsi. Grunt to tak zaplanować akcje żeby ograniczyć dezorientacje i chaos. Wykorzystać np. wyrzutnie rakiet albo granatniki. Jeżeli ma się zadanie włamanie się do bazy która chroniona jest dodatkowo skanerami potrafiącymi wykryć obecność naszej postaci nawet kiedy wykorzystuje przebranie co uniemożliwia przejęcie "po cichu" tożsamości dowódcy mogącego do niej wejść to należy najpierw szybko wparować na plac przed bazą, porwać dowódcę, przejąć jego tożsamość, szybko uciec poza zasięg wykrywania wrogów, przemorfować się z powrotem, odczekać chwilę aż skończy się alarm i szybko wejść do bazy zanim znowu zostanie ogłoszony. Jeżeli mamy zniszczyć bazę wojska albo hive to należy przejąć czołg albo helikopter i z bezpiecznej odległości zniszczyć cel. Dodatkowo przydatną "sztuczką" podczas zaciętych bitew z wieloma przeciwnikami jest to, że jak trzyma się klawisz wyboru celu i przeskakuje się pomiędzy celami to czas płynie wolniej, co daje możliwość rozeznania się w sytuacji i zaplanowania co zrobić dalej.

Ale wcale nie będę Cie przekonywał że ta gra jest dobra i warto w nią zagrać. Jeżeli Ci się ona nie podoba to Twój gust/upodobania/wybór. W końcu nie każda gra, tak jak muzyka, musi się każdemu podobać :) . Miłego relaksowania się przy Colinie i SF'ie :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności