RIH Posted September 2 Report Share Posted September 2 Hej, po przygodach: zwierzęta z zębami kontra słuchawki - szukam czegoś o brzmieniu podobnym do EE Bravado, ale tak w granicach 1,5 tyś złotych. Parowane wyłącznie z donglami (Xduoo Bal 2, Lotoo, i Cayin RU6), także nie zależy mi na "skalowaniu z lepszym sprzętem" - bo go nie uświadczą, będą jeździć w torbie na konferencje itp. Preferuje ocieplone brzmienie, muzykalne, z wyraźnym basem i rozsądną przestrzenią, ale nie mam doświadczenia z najnowszymi wypustami w tym przedziale cenowym. Polećcie proszę coś do przesłuchania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
side Posted September 2 Report Share Posted September 2 Godzinę temu, RIH napisał(a): Preferuje ocieplone brzmienie, muzykalne, z wyraźnym basem i rozsądną przestrzenią, ale nie mam doświadczenia z najnowszymi wypustami w tym przedziale cenowym. Też mam takie preferencje. I jestem ciekaw takich doków. Masz może pełnowymiarowe, które grają jak w powyższym opisie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RIH Posted September 2 Author Report Share Posted September 2 Też mam takie preferencje. I jestem ciekaw takich doków. Masz może pełnowymiarowe, które grają jak w powyższym opisie? LCD 2 od Audeze, Sonorus IV i VI, Fostex TH610 te miałem lub mam, Meze Empyrean i Final Audio D8000 lub Pro - jak masz właściwe źródło też potrafią tak zagrać. Sonorus X grały świetnie ale nowych już chyba nie dostaniesz. Reszta marek mnie okrutnie zawiodła zwiewnym plumkaniem 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
side Posted September 2 Report Share Posted September 2 (edited) Właśnie, lcd2 muszę posłuchać. Z planarów słyszałem Sundary, XS i Anandy SM, ale to nie było to. Teraz mam GL2000 i jest lepiej. Meze Empyrean i Final Audio D8000 lub Pro, Sonorous X - poza budżetem. Edited September 2 by side Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...