Jump to content
johnys

Interkonekty analogowe

Recommended Posts

W tym wątku chciałbym się pochwalić kablami analogowymi mojej konstrukcji.

Kablami analogowymi zajmuję się już od paru lat i opracowałem własny sprawdzony projekt interkonektu, który naprawdę robi różnicę w każdym przyzwoitym systemie audio. Zbudowany jest z trzech ekranowanych przewodów z których każdy ma 2 przewodniki więc łącznie z 6 przewodów na kanał a cała jego istota brzmienia bierze się z odpowiedniego połączenia ekranowanych kabli i ich geometrii.

AnJ3HC1.jpg

0kfN0y7.jpg

wSw7E1r.jpg

jDjV4kp.jpg

xbNZEbD.jpg

UksxN7y.jpg

Opracowałem również referencyjny kabel do połączenia mobilnych odtwarzaczy do stacjonarnego wzmacniacza słuchawkowego.

Wykonany jest z miedzi litej OCC pokrytej 5 mikronami złota oraz niektóre przewodniki są pokryte 5 mikronami srebra. Każdy z przewodników jest emaliowany a potem zaopatrzony w izolację teflonową. Całość w oplocie techflex prezentuje się jak poniżej.

i9G5neq.jpg

Edited by johnys
  • Like 6

Dostałem kabel do kilkudniowych testów. I już został. Naprawdę robi różnicę ;) Warto przetestować u siebie, żeby wyrobić sobie własne zdanie. Mi się bardzo podoba. Równy, dobrze brzmiący w moim systemie interkonekt RCA.

W ofercie posiadam również 10 żyłowy kabel głośnikowy na wtykach typu rurki BFA skręcane. 

Istnieje opcja innej konfekcji np. w bi-wire

Kabel wygląda tak:

20190215_102922.jpg

Więcej Info na maila.

Jest możliwość wypożyczenia kabla do odsłuchu.

Edited by johnys
  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content