Brombo Turtle Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 dzieki za podpowiedzi. generalnie chodzi mi takie filmy ktore z pewnego powodu mocno pozostaja po seansie czyli krotko acz precyzyjnie mowiac - mocno wkrecaja sie w banie wiadomo o co chodzi... np z tych co wymienil iDaft a ktore widzialem to takie sa Django, obecnosc i wyspa tajemnic i tak sie zastanawiam czy sie nie przejsc sie do kina na only lovers left alive, widzial to ktos juz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REZOK Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Wilk z Wall Street, naprawdę fajny film, jak dla mnie mocna 8, może nawet 8+, Leonardo w najwyższej formie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Play Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Ja oglądnąłem ostatnio Machete Kills - niestety zgubił się klimat pierwszej części czyli dupianego filmu klasy B z lat 70/80. Wyszedł po prostu głupkowaty film akcji/parodia starych jamesów bondów. Można oglądnąć ale nie trzeba ;( i tak obejrzę, bo muszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sir Harvester Opublikowano 11 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 (edytowane) Powstanie Warszawskie - byłby naprawdę świetny film gdyby nie ścieżka dźwiękowa. Niemniej jednak polecam. Edytowane 11 Maja 2014 przez Sir Harvester Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magnet13 Opublikowano 19 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 A ja sobie ostatnio oglądałem Leona Zawodowca, natomiast dziś Weekend at Bernie's. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sir Harvester Opublikowano 19 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Wczoraj - Zabójstwo księcia Gwizjusza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
progmarky Opublikowano 19 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Medicus wszyscy tak polecają jak dla mnie zbyt przewidywalne zakończenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4ndr3 Opublikowano 19 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Godzilla nowa. Kawałek fajnego filmu który na dodatek był dla mnie bardzo satysfakcjonujący. Nie jest bluźnierstwem jak ta poprzednia z USA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TvSuperStar Opublikowano 20 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Ostatnio skorzystałem z oferty Polsatu i zobaczyłem "gigantów ze stali" - od poczatku wiadomo co bedzie i jak sie skończy, ale filmik dobrze zrobiony i bardzo przyjemny, szczególnie dla familii. Jest to jeden z tych bardzo rzadkich u mnie filmow, ktore chętnie chciałbym zobaczyć raz jeszcze nawet w dzien po pierwszym seansie. Ostatnio takim filmem był "get rich or die tryin", gdzie jak ktos lubi te klimaty i 50 centa to polecam gorąco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara1975 Opublikowano 20 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Ćma Barowa chyab czas wróci do Harry Angel-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harmony Korine Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 (edytowane) Ostatnio przypadkowo widziałem "Martyrs: Skazani na Strach". Film co najmniej chory. Nie wiem jak udało mi się wytrzymać do końca, może dlatego, że byłem "znieczulony" dość poważnie. Nie polecam... Edytowane 20 Maja 2014 przez Harmony Korine Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Play Opublikowano 20 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 hehe czaję się na niego już jakiś czas. ja tam lubię chore i ciężkie klimaty (chociaż Srpskiego filmu nie dałem rady całego) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harmony Korine Opublikowano 21 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 hehe czaję się na niego już jakiś czas. ja tam lubię chore i ciężkie klimaty (chociaż Srpskiego filmu nie dałem rady całego) Srpski Film owszem, był obrzydliwy, lecz Martyrs odrzucił mnie jeszcze bardziej. Chyba byłem bardziej "znieczulony" na "Srpski". Tak czy inaczej, ani jednego ani drugiego na trzeźwo nie przetrwałbym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus_pl Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 (edytowane) Innego pod jakim względem? Innego pod jakim względem? Pod takim, ze strasznie mało jest filmów o ogólnie tematyce Japonii (a zwłaszcza dobrych). Chyba kpisz? To jest film totalnie nie Japonii, lecz pseudo-samurajskie science fiction z totalnie japońskim Keanu Reevesem w roli głównej. Po prostu majstersztyk. Kurosawa się w grobie przewraca. Polecam: Ran Ame agaru Tron we krwi Sinchin no samurai Harakiri Rashomon Straż przyboczna Zatoichi i Yojimbo Sanjuro oraz Hero z Jetem Li Edytowane 22 Maja 2014 przez kubus_pl 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gourney Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Dr Alien w ramach festiwalu Cropp Kultowe w KTW i cyklu VHS Hell - kosmici i dużo nieuzasadnionej golizny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sir Harvester Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Pancernik Potiomkin - dziś. Srpski film niedawno oglądałem -myślę, że mogę zaliczyć go do 3 najbardziej chorych filmów jakie widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harmony Korine Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 (edytowane) Srpski film niedawno oglądałem -myślę, że mogę zaliczyć go do 3 najbardziej chorych filmów jakie widziałem. A jakie są pozostałe dwa? Edytowane 22 Maja 2014 przez Harmony Korine Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sir Harvester Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Srpski film niedawno oglądałem -myślę, że mogę zaliczyć go do 3 najbardziej chorych filmów jakie widziałem. A jakie są pozostałe dwa? 3. Martwica mózgu 2. Srpski film 3. Zdrady Jutro biorę się za Begotten, a poza tym sukcesywnie studiuję historię kina (jestem w latach 30stych). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gourney Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 3. Martwica mózgu Martwicę mózgu zostaw w spokoju - toż to klasyka ...i polecam "Bad taste" (też Jacksona) - myślę, że uzupełni listę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sir Harvester Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 (edytowane) Ta "Martwica mózgu" to tak w celu wpisanie czegoś na listę co nie będzie znacząco odbiegać od Srpskiego filmu, są równie ciekawe filmy jak Cięcie na przykład i trudno wybrać, który jest bardziej chory. "Bad taste" nie znam, zobaczę. Najbardziej mi się chciało rzygać jak miałem kiedyś wątpliwą przyjemność oglądać polsatowskie "Zdrady", a ponoć są jeszcze gorsze produkcje tejże stacji czy też TVNu. I to ma oglądalność. Edytowane 22 Maja 2014 przez Sir Harvester Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gourney Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Zdrady, to coś jak Pamiętniki z wakacji??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sir Harvester Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Nie znam pamiętników z wakacji ale podejrzewam, że tak. Po prostu maskara, najbardziej mi się podobał dźwięk nie zsynchronizowany z obrazem (jakieś pół sekundy) i te emocje, świetna gra aktorska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gourney Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 (edytowane) No to będą te paraseriale, gdzie zwykli obywatele robią z siebie idiotów... Edytowane 22 Maja 2014 przez Gourney Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4ndr3 Opublikowano 22 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Srpski film niedawno oglądałem -myślę, że mogę zaliczyć go do 3 najbardziej chorych filmów jakie widziałem. A jakie są pozostałe dwa? 3. Martwica mózgu 2. Srpski film 3. Zdrady Nie ma Human Centipede? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sir Harvester Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 (edytowane) Srpski film niedawno oglądałem -myślę, że mogę zaliczyć go do 3 najbardziej chorych filmów jakie widziałem. A jakie są pozostałe dwa? 3. Martwica mózgu 2. Srpski film 3. Zdrady Nie ma Human Centipede? Ciężki wybór, ale już to tylko dwójka. Jutro biorę się za Begotten, Polecam. Warto zobaczyć. Edytowane 23 Maja 2014 przez Sir Harvester Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.