Jump to content

Szakovsky

Bywalec
  • Content Count

    377
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Szakovsky last won the day on October 10 2017

Szakovsky had the most liked content!

Community Reputation

521 Excellent

About Szakovsky

  • Rank
    zaawansowany
  • Birthday May 9

Dodatkowe

  • odtwarzacz
    Ican+Sc808
  • słuchawki
    Isk MDH9000
  • testuję
    ostatnią nerke
  • chcę
    wincyj nerek

Ogólne

  • Location
    Ważne że do Warszawy nie daleko
  • Interests
    xDD

Recent Profile Visitors

43,235 profile views
  1. Topping D70

    Wow
    Esoteric traci jakikolwiek sens xD Rly xD

    1. Show previous comments  23 more
    2. Szakovsky

      Szakovsky

      XLR z serii Essence, co prawda Equlubrium, ale Enerr to Equ, bo Equ i Enerr to Kwiatkowski. 
      Tutaj widać kabelki. Biały to ten OEM. 
      Ta deseczka to prototyp w pełni zbalansowanego DAC'a na R2R, na zasilaczach linniowych. 
      Na dole Pascala i końcówka kinowa ATI, głównie do celów walenia basem po kiszkach. Ale była raptem z 2 tygodnie chyba. I zrobiła out. 

      Opera Zrzut ekranu_2020-02-05_211424_www.facebook.com.png

    3. Szakovsky

      Szakovsky

      Z resztą, prawie przez rok tu nie wchodziłem xD 
      Po co miałbym pisać o DACu do stereo, na forum o słuchawkach xD 
      Nie mam żadnych kompleksów aby szpanować, że mam jakiegoś upośledzonego Hegla xD Jakbym miał DCS'a albo MSB, to pewnie bym pokazał. 

    4. szwagiero
  2. Jak to mówi stare ludowe przysłowie: 
    "Mojo to syf, już lepiej gra polska reprezentacja z 2009" 

    Do śmietnika bym tego nie wyrzucił, szkoda śmietnika. 

    1. Show previous comments  12 more
    2. chico99

      chico99

      Jak Ci szkoda śmietnika to wyślij do mnie.

      Zwrócę za przesyłkę, żebyś stratny nie był.

    3. hubercik12311

      hubercik12311

      @Szakovsky tyle, że Mojo to wzmacniacz mobilny a D30 to typowy DAC bez wyjścia słuchawkowego. 

      Co do mobilnej opcji też coraz mocniej skłaniam się ku IFI

      Mimo wszystko dzięki za odpowiedź :)

    4. Undertaker

      Undertaker

      Hype, sell, next --> that's the story of this and every other forum in every hobby that has ever been. That's why it is completely futile to resist the urge of buying new items. No headphone, converter or amplifier can ever be the best. Even if there were some authorised measurements, some people would still say something to mock it. And the others would find arguments in favor of using expensive gear. And maybe that's what the world should be. All you have to do is open your mind and believe. Believe in Sound. That what you are hearing from your audio equipment is second to none. Then with the slightest chance you can fight the audiophilianervosavirus off. For quite some days at least. Because the truth is that it is always there with you. Like some Dark Passenger. 

  3. Topping D30+Nuforce ha200

    Kurde faja xD 
    To jest mega kosa. 
    Boje się tego D90. 

  4. Aune X1s Pro+Nuforce ha200+Kennerton Vali. 

    Chryste, to w 2014 byłby czysty hiend. 

    Ma to taki sznyt z tamtych lat, którego mi dziś brakuje. Dynamika, detal, tak po staremu. Bez kosmicznej, rozdzielczości z tyłka. 
    Naprawdę fajne granie, tylko DACa bym zmienił na np. Toppinga D90, byłby sztos.

  5. ePro Horn-Shaped+Noble falcon

     

    Ale to gromi basem xD 

    Ale fajnie gromi. Jest meeeega.

  6. Topping DX7s+Brainwavz Alara
    Veri gut
    Z M11 pro było... średnio na jeża. 
    Topping klasa. 

  7. Noble Falcon
    Jak za uber-bezprzewodowe doki za 750ziko. 
    Mega opcja. 
     

    1. Show previous comments  6 more
    2. Nicodem

      Nicodem

      "Equipped with cVc noise canceling function to reduce external noise during calls."

      zakładam że to nie ANC ale wiesz może jak to działa?

    3. Lord Rayden
    4. Szakovsky

      Szakovsky

      Akurat z tym, że góra jest przyjemna to bym polemizował. 
      Ja mam w EQ dosyć konkretny dołek. 
      Ale ja mam jebla na punkcie góry, 0.1% THD usłyszę z kilometra. 

  8. DX50
    Poza absurdalnie paskudnym pasmem 800-2000hz. To nadal się broni. 
    Ale dzwoni jak głupi, Chrystusie z Nazaretu.... 
    Scena spoko. 
    BTR5 lepszy. 

    1. adriano2510

      adriano2510

      Słuchałeś DX90? Dobrze wspominam tego DAPa. W parze z Aune B1 bajka. 

    2. Szakovsky

      Szakovsky

      @adriano2510 Nie pamiętam, a jak tak to milion lat temu i już nie pamiętam. 
      Teraz po prostu wyczarowałem praktycznie nówkę sztukę DX50 i sobie słuchałem przez weekend. 

      Vintage pełną gębą. 

  9. DX50+f9

    Witaj 2016. 

  10. Dobra, to już absurd xD
    Andromedy+Ubtr5 xD

    Najlepsze combo do Andro od fiio xD 
    P e T a R d A

    1. Show previous comments  2 more
    2. Szakovsky

      Szakovsky

      Btr5, autokorekta mi zmieniła na ubtr xd

    3. maciux

      maciux

      I nawet szum nie jest problemem z Andromedami, a moje platformowe szumią praktycznie ze wszystkiego.

    4. retter

      retter

      Obudziłeś się z tymi andro jak miś Yogi po zimie ...

  11. Campfire andromeda + fiio utws1

     

    Petarda

    Trochę buła, ale jak za 300zl i bt... Petarda. 

    1. Show previous comments  3 more
    2. Lord Rayden

      Lord Rayden

      Sprzęt ciekawy. Ładnie zgrywa się z MEE P1, FH1 i nawet z ME500. Dość wygodny, nie uciska uszu. Sprawia trochę filigranowe wrażenie - jak naciskałem przyciski coś lekko skrzypiała obudowa. TWSy od Creative są mocniejsze w sensie konstrukcji. No ale to inna konstrukcja.

      Niestety za duzo tego i trzeba coś wybrać. Przynajmniej na razie. Bo to BTR 5 na horyzoncie (a ten napędzać ma nie tylko doki ale i nauszne)

    3. maciux

      maciux

      @Nicodem Tutaj dwie fotki na szybko smartfonem: https://1drv.ms/u/s!ApeDshZUTEqni8At9D-V6Y-vhWbSMw?e=aACeaO Nadal nie ma tragedii, ciągle używalne, ale z Andromedami wygodniej. Atlasy to była dopiero porażka z UTWS1 (użytkowo), ale to jednak nie są słuchawki OTE. @Lord Rayden Moja testówka akurat zero skrzypienia, szkoda że jest z tym różnie.

    4. Lord Rayden

      Lord Rayden

      Poważne skrzypienie to nie jest. Leciutkie. Po prostu trochę "straszy",że się zgniotą przy on/off.

  12. Sbooster->Qutest->rca cytryniaka->Ican micro->noir mk2->Kennerton Vali

    Wow

    1. Show previous comments  2 more
    2. Szakovsky

      Szakovsky

      @mykupyku Ciężko powiedzieć, bo bez nie słuchałem xD 
      Ale zestaw Sbooster+Qutest robi robotę, ale wydaje mi sie, ze 2qute był znacznie bardziej muzykalny. Ale rozdzielczość absolutna petarda. Bardzo nie ustępuje tej z Dava. 
      @Play Iski zawsze lepsze. 

    3. Pawel_PK

      Pawel_PK

      Mógłbyś podzielić się wrażeniami? Słuchałeś nowych czy starych Vali? Jest -25% teraz więc się zastanawiam :)

      Z góry dzięki

    4. Szakovsky

      Szakovsky

      @Pawel_PK Starych, nowych na razie w PL nie ma ale prawdopodobnie będzie można zamówić. 
      Bardzo równy, energiczny dźwięk, z dużym potencjałem dynamicznym, o mocnej podstawie basowej, z bardzo dobra jakościowo góra. 
      Scena- z przodu lekko oddalona, dokładna, po bokach bardzo blisko. Cos na planie kardioidalnym, albo lekkim trójkącie. Jak w kolumnach. 
      Wygoda, przy dopasowaniu do lba jest nawet spoko, nie sa to he400s, ale w przeciwieństwie do nich, nie zepsują sie od patrzenia, sa wręcz pancerne. 
      Nowy headband jest z Magni, a same Magi sa dosyć wygodne, tylko pady sa dziwne. Bo sa teoretycznie miękkie, ale absolutnie się nie odkształcalna na głowie, przez co wydaja sie sztywne. Wina złego zszycia. 

  13. Kennerton Vali 
    Mam je 6h na głowie i jeszcze żyje. 
    Jak to działa? Z Audeze bywało gorzej xD

     

    1. Pawel_PK

      Pawel_PK

      Jak odczucia te bardziej brzmieniowo muzyczne? 

    2. Szakovsky

      Szakovsky

      Bardzo pozytywnie, lubię brzmienie jakie prezentuje Kennerton. Co prawda co model to inne, ale każde w swój sposób jest naprawdę spoko. 
      Magni-Rozdzielczość
      Vali- świetną niższą średnica i fajny basik
      Odiny- miodność
      Thory- chyba jedne z najlepszych słuchawek nausznych na planecie. Na pewno zdecydowanie lepsze od Abyssow. 

      Szkoda, ze sztuka która mam nie jest już z nowym pałąkiem, który jest milion razy wygodniejszy. 

    3. Szakovsky

      Szakovsky

      Jakby Vali dostaly dobra lampe, np. Woo Wa7 to byłaby petarda.

  14. Szakovsky

    Muzyczne Zakupy

    Chyba cie nie lubią xD Dostać Obravo to nawet gorzej niż dostać jakaś paskudna chorobę weneryczna.
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy