Jump to content

Nicodem

Bywalec
  • Posts

    1,033
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

Nicodem last won the day on March 17 2021

Nicodem had the most liked content!

Reputation

1,947 Excellent

About Nicodem

  • Birthday 12/22/1978

Dodatkowe

  • odtwarzacz
    iDSDPRO+iCanPRO
  • słuchawki
    Meze Empyrean
  • testuję
    elektrostaty
  • chcę
    już nic. serio :)

Ogólne

  • Gender
    Male
  • Location
    Warszawa

Recent Profile Visitors

22,415 profile views
  1. Odkupię dla szwagra. Info proszę na maila: z1r @ ntsy.pl niestety na forum praktycznie nie zaglądam.
  2. Cześć nówki sztuki nierozpakowane. Gwarancja BOSE od początku roku. Oryginalne, z Europejskiej dystrybucji. Cena: 700zł/szt
  3. Jak nowy, po wyjęciu był używany od razu w futerale (dodaję gratis - oryginalny Samsunga silikonowy granat). Dokładny model: SM-F711BZKEEUE Dodatkowo objęty rocznym Samsung Care. Pełny komplet z pudełkiem, dowodem zakupu w Samsung Polska i dowodem ubezpieczenia Samsung Care, Cena: 3700zł, wysyłka kurierem gratis.
  4. Zdziwisz się ale spodziewam się odpowiedzi tutaj że tidal z tych 4 jest na 3 miejscu. Zanim już tylko Spotify. pisane przez Tapatalk mobilnie, przepraszam za literówki itp.
  5. Zdziwisz się ale spodziewam się odpowiedzi tutaj że tidal z tych 4 jest na 3 miejscu. Zanim już tylko Spotify. pisane przez Tapatalk mobilnie, przepraszam za literówki itp.
  6. . pisane przez Tapatalk mobilnie, przepraszam za literówki itp.
  7. . pisane przez Tapatalk mobilnie, przepraszam za literówki itp.
  8. Złapałeś pomimo braku otwartych usług na zewnątrz? pisane przez Tapatalk mobilnie, przepraszam za literówki itp.
  9. Przezornie spojrzałem na zegarek pisane przez Tapatalk mobilnie, przepraszam za literówki itp.
  10. Największa zmiana to słuchawki. Pójdź w jakimś innym kierunku. Że względu na dragonfly w miarę łatwe do wysterowania. pisane przez Tapatalk mobilnie, przepraszam za literówki itp.
  11. Czy ktoś z Was reklamował jakiś produkt na amazon.de po roku od zamówienia? Nie widzę opcji zgłoszenia reklamacji, tylko informują by kontaktować się bezpośrednio z producentem...

    Jak to obejść?

    1. Show previous comments  3 more
    2. Rafacio

      Rafacio

      "Taką obsługę klienta to ja szanuje :)"

       

      Za co? Jesteśmy w Polsce. Co to znaczy, że pracownik gada po angielsku? Nawet na Thomanie, który jest malutki wobec amazona gadałem po Polsku, a nie po niemiecku.

    3. SlawekR

      SlawekR

      Pewnikiem jakby się uparł to by i gadającego po polsku znaleźli, w końcu jest już polski Amazon. A z punktu widzenia Amazona czy de czy pl, to jeden czort, jest ten sam login do obu nawet. Zresztą można maila pchnąć z opisem sytuacji i danymi zamówienia, może być nawet w suahili skutek byłby ten sam. Akurat z obsługą klienta na Amazonie to nie ma problemów.

    4. Nicodem

      Nicodem

      "Taką obsługę klienta to ja szanuje :)"

       

      Za co? Jesteśmy w Polsce. Co to znaczy, że pracownik gada po angielsku? 

       

      @Rafacio ale ja zamawiałem na Amazon.de więc pracownik mówiący po angielsku jest tutaj dużym plusem. Nawet mi do głowy nie wpadło by pytać czy ktoś po polsku mnie obsłuży. 

       

       

  12. Przecież to Hermes, co w tym dziwnego? Zawsze mieli ceny z kosmosu bo za ich "markę" ludzie są skłonni płacić krocie. Nic tylko pozazdrościć modelu biznesowego. pisane przez Tapatalk mobilnie, przepraszam za literówki itp.
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy