Skocz do zawartości

Spawn

Bywalec
  • Postów

    5933
  • Dołączył

  • Wygrane w rankingu

    161

Ostatnia wygrana Spawn w dniu 6 Lutego

Użytkownicy przyznają Spawn punkty reputacji!

Reputacja

10993 Excellent

10 obserwujących

Ostatnie wizyty

32787 wyświetleń profilu

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje Spawn

  1. Dostawca internetu w listopadzie poinformował mnie o zmianach w prawie telekomunikacyjnym i regulaminie wchodzącym od grudnia, między innymi dotyczącymi tego że nie mogą mi przedłużyć z automatu na czas nieokreślony tylko muszą się ze mną skontaktować miesiąc przed końcem abym zdecydował co chce po czym teraz dokładnie to zrobił czyli przedłużył mi na czas nieokreślony i przysłał fakturę na wyższą kwotę :D

    1. Pokaż poprzednie komentarze  25 więcej
    2. Inszy

      Inszy

      Phi... Mnie Vectra o tym nie poinformowała, wczoraj chciałem przedłużyć umowę, zrezygnować z jednego pakietu, przyspieszyć internet, a tu niespodzianka - umowa przedłużona na czas bezterminowy i w tym miesiącu nic nie mogą zrobić, bo od 1 marca mam podwyżkę, o której na pewno mnie poinformowano (pewnie puszczając sygnały dymne), która uniemożliwia jakiekolwiek zmiany w pierwszym miesiącu (chyba że na wyższe pakiety).

      Na szczęście można wypowiedzieć umowę... która biegnie 30 dni od pierwszego dnia miesiąca, a że wczoraj był 3, a nie pierwszy, to do maja ma obowiązywać...

    3. Spawn

      Spawn

      @Inszy Powołaj się na USTAWĘ Prawo telekomunikacyjne

      "Art 56, punkt 2 Przed automatycznym przedłużeniem umowy o świadczenie usług, o których mowa w ust. 1, dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych informuje abonenta w sposób jasny i zrozumiały na trwałym nośniku, w terminie nie później niż 30 dni przed upływem okresu, na jaki umowa została zawarta, o automatycznym przedłużeniu umowy, sposobach jej rozwiązania, a także najkorzystniejszych oferowanych przez siebie pakietach taryfowych." - jeśli nie dopełnili tego obowiązku aby Cie poinformować 30 dni przed końcem umowy mailem lub listownie to ich problem. Zażądałbym korekty faktury wstecz lub zgłaszasz sprawę do UOKIK

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności