-
Postów
5933 -
Dołączył
-
Wygrane w rankingu
161
Aktualizacja statusu
Zobacz wszystkie aktualizacje Spawn
-
Dostawca internetu w listopadzie poinformował mnie o zmianach w prawie telekomunikacyjnym i regulaminie wchodzącym od grudnia, między innymi dotyczącymi tego że nie mogą mi przedłużyć z automatu na czas nieokreślony tylko muszą się ze mną skontaktować miesiąc przed końcem abym zdecydował co chce po czym teraz dokładnie to zrobił czyli przedłużył mi na czas nieokreślony i przysłał fakturę na wyższą kwotę
- Pokaż poprzednie komentarze 25 więcej
-
Phi... Mnie Vectra o tym nie poinformowała, wczoraj chciałem przedłużyć umowę, zrezygnować z jednego pakietu, przyspieszyć internet, a tu niespodzianka - umowa przedłużona na czas bezterminowy i w tym miesiącu nic nie mogą zrobić, bo od 1 marca mam podwyżkę, o której na pewno mnie poinformowano (pewnie puszczając sygnały dymne), która uniemożliwia jakiekolwiek zmiany w pierwszym miesiącu (chyba że na wyższe pakiety).
Na szczęście można wypowiedzieć umowę... która biegnie 30 dni od pierwszego dnia miesiąca, a że wczoraj był 3, a nie pierwszy, to do maja ma obowiązywać...
-
@Inszy Powołaj się na USTAWĘ Prawo telekomunikacyjne
"Art 56, punkt 2 Przed automatycznym przedłużeniem umowy o świadczenie usług, o których mowa w ust. 1, dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych informuje abonenta w sposób jasny i zrozumiały na trwałym nośniku, w terminie nie później niż 30 dni przed upływem okresu, na jaki umowa została zawarta, o automatycznym przedłużeniu umowy, sposobach jej rozwiązania, a także najkorzystniejszych oferowanych przez siebie pakietach taryfowych." - jeśli nie dopełnili tego obowiązku aby Cie poinformować 30 dni przed końcem umowy mailem lub listownie to ich problem. Zażądałbym korekty faktury wstecz lub zgłaszasz sprawę do UOKIK
-
- 1
- 1
- Zgłoś