Skocz do zawartości

Słuchawki + wzmacniacz słuchawkowy + Odtwarzacz do 1000-1200zł


Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

 

Jestem nowy w temacie ale z okazji zbliżających sie swiąt postanowiłem zrobic sobie mały prezent.

 

Juz od dłuższego czasu zastanawiałem sie nad kupnem nowego sprzetu.Stwierdziłem, że to już musi byc cos konkretnego wiec jestem w stanie przeznaczyc na to kwote wyżej wymieniona.Słucham praktycznie kazdego rodzaju muzyki więc chciałbym aby spełniały sie dobrze przy konkretnych bitach jak np Drumm & Bass oraz przy czyms zdecydowanie spokojniejszym.Ostatnio przeglądałem troszke stronek i bardzo mi sie spodobały AKG 272 HD. Oczywiscie jak ma sie rozumiec takie słuchawki potrzebuja juz odpowiednio dobrego odtwarzacza. Niestety w tym nie jestem dobry wiec prosze o rade.

 

Kolega powiedział mi dzis ze ten model bedzie potrzebował wzmacniacza słuchawkowego.

 

Kiedyś posiadałem słuchawki creative aurvana live jakos az tak wielkiego wrazenia na mnie nie zrobiły choc mozliwe własnie przez to ze nie miałem wystarczajacego odwarzacza.

 

Prosze o rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy z ta muzyka to rożnie bywa. Te AKG 272 HD fajny design maja :) Słuchawki nosze codziennie i słucham bardzo dużo muzyki. Odkąd zepsuły mi się tamte creative chodzę z dousznymi słuchawkami od samsunga( dostałem z telefonem). Szału nie robią a ja jednak czuje się wygodniej w w nausznych dużych. Chciałbym już tak aby dźwięk był konkretny i soczysty bass tez jest mile widziany. Raczej ta dynamiczna muzyka przoduje na mojej playliście. Proszę tez o propozycje odtwarzaczy bo one tez swoja role odgrywają. Dobrze by było jakby ten odtwarzacz miał funkcje czytania plików flac bo nie po to się kupuje lepszy sprzęt aby słuchać tylko mp3 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach