Skocz do zawartości

Cowon J3 & słuchawki Koss UR-40


robertos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

i proszę o poradę...

Słucham głownie metalu i rocka, nie bawiłem się equalizerem bo nie znam się za bardzo na ustawieniach equalizera (wiem tylko tyle, że niskie częstotliwości odpowiadają za bas). Obecnie mam takie ustawienia: EQ na default wszystko, BBE+: BBE:8, Mach3Bass: 8, reszta na default.

Niby wszystko gra fajnie, ale po dłuższym słuchaniu czuć, że coś jest nie do końca ok. Mam wrażenie, że nie ma sceny, tylko wszystko gra "za blisko ucha". Jak np można cofnąć perkusję, żeby grała trochę z tyłu, a za to wokale i gitary żeby były na pierwszym planie?

Wcześniej używałem tych słuchawek z iRiver T10 i po zabawie z SRSWow dosyć fajnie to grało, scena był szersza.

 

Dzięki z góry za porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupujesz J3 za gruba kase - doskonały dźwięk, a podłączyłeś do nich kiepskie słuchawki. Już lepiej było kupic tańszy player a lepsze słuchawki - efekt byłby o niebo lepszy. Zmień słuchawki to podstawa. 

 

Potem jest opinia na necie, że J3 to kiepski player ;)

 

Druga sprawa nie mozna porównać irivera do cowona one zupełnie inaczej graja. Nie ma słuchawek do wszystkiego. Tor audio musi być w odpowiedni sposób dobrany.  Player i słuchawki muszą być zparowane. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

zależy od rodzaju słuchawek, budżetu itd..

 

ja j3 słuchałem z shure se102, ultrasone'ami z serii pro, hd380, audeo i kilkoma innymi, w każdym przypadku było bardzo fajnie. Ten player wyciąga sporo z każdych sensownych słuchawek i nie jest szczególnie wybredny... wiadomo lepsze słuchawki -> lepszy dźwięk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach