Skocz do zawartości

Jakies Pierdzenie


sajmon

Rekomendowane odpowiedzi

siemano wlasnie przyszedl do mnie iriver790, z tego co wiem to w komplecie sa sluchawki seinseissera mx400, problem polega na tym ze w prawej pchełce slychac wyraźne pierdzenie w momencie kiedy dodam basu :/ co to moze byc :/ letko sie w****ilem lewa gra oki a prawa zonk jak **** kurva juz reklamowac? :/ 30min temu paczka przyszla :/ co to moze byc? pozatym troche sie zawiodlem myslalem ze mocniej to bedzie na****iac no nic ale co z tym pierdzeniem!! :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień firmware, a będzie NA*******AĆ 2 razy głośniej.

 

Słuchawke przedmuchaj może KURVA pomoże. Reklamować możesz też KURVA same słuchawki, jest na nie 3 miesiące gwarancji.

 

PS. Nie W*******AJ się tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z nieba mi spadłeś :) rzeczywiście już nie pierdzi przedmuchałem i jest oki, miałeś racje dzięki :) wiesz jak to jest kurier przyniósł paczke a tu pierdzi idzie sie zdenerwowac ;) co nie zmienia faktu że jak dla mnie i tak jest w tych sluchawkach za malo basu! jak myślisz, creative ep-630 pasowały by? muza przedewszystkim techno trance, lubie miękki bas ładne i czyste wysokie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też coś akurat o pierdzeniu wiem - kiedyś miałem takie coś w oryginalnych słuchawkach nausznych od Walkman'a. Obu. Rozkręciłem je i ... okazało się że kabelki tak były zagięte że stykały się z magnesami. Efekt - podkręcasz głośniej i masz gutes efekte <_< .

 

Postro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na takie eksperymenty możesz sobie pozwolić po upływie 3 miesięcy (chyba , ze chcesz stracić gwarancję) moje słuchawki padły po 2 miesiącach (najpierw popierdywanie a potem jedna słuchawka, chyba lewa, grała ciszej) i chciałem je otworzyć, ale na szczęscię opamiętałem sie i wysłałem do serwisu. Po tygodniu miałem nowe :) (mx200 od imp-450) ale teraz one znowu zaczynają pierdzieć, może juz czas zajrzeć do nich do środka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko jeszcze pytanie, czy jak wysylalbym sluchawki to razem z odtwarzaczem? i kurde pewnie ja musialbym placic za przesylke :((( bo jeśli tak to nieciekawie, wysylac nastepnego dnia po kupnie ehh :D ojciec przyjdzie z roboty to sie go spytam elektronik jest to moze cos doradzi, a po swietach pewnie i tak bede juz zaopatrzony w creativy :] co nie zmienia faktu ze jezeli ojciec nic nie poradzi to odesle do serwisu no nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupilem mojego ifp'a w sklepie Sferis (Szczecin). Po miesiacu sluchawki zaczely nawalac i chcialem je wymienic. Okazalo sie ze nie obejmuje ich gwarancja...

 

POZDRO

to cie sprzedawca zrobił w wała bo producent zapewnia 3miechy gwary na akcesoria. A Sklep SFERIS ( dawny PTR ) to od jakiegoś czasu zaczął się nieziemsko szmacić, a obsługe to zgarniają z ulicy lud, który nawet się na sprzęcie nie zna tylko żeby miał dobrą prezencje. Jak jestem zaintersowany jakąś konkretną cześcią komputerową to z tego sklpu od jakiś 2 lat ( wcześniej było ok ) wychodzę z ironicznym uśmiechem, że się nie dałem zrobić w ch.... balona ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to jest dokładnie ale moja pani od przedsiębiorczości powiedziala że w uni czyli teraz i u nas jest takie prawo konsumenckie które mówi o tym że na wszystkie tego typu produkty musi być gwarancja min. rok a w ciągu 6 m. mamy prawo odesłać na gwar. z domniemaniem że prod. był przy zakupie wadliwy. Gwar. od producenta musi to uwzględniać lub więcej. Jest to art. 4 o prawie konsumenckim jak by mi się coś w czasie tego czasu zepsuło to bym się kłucił ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to jest dokładnie ale moja pani od przedsiębiorczości powiedziala że w uni czyli teraz i u nas jest takie prawo konsumenckie które mówi o tym że na wszystkie tego typu produkty musi być gwarancja min. rok a w ciągu 6 m. mamy prawo odesłać na gwar. z domniemaniem że prod. był przy zakupie wadliwy. Gwar. od producenta musi to uwzględniać lub więcej. Jest to art. 4 o prawie konsumenckim jak by mi się coś w czasie tego czasu zepsuło to bym się kłucił ;)

Mieszasz pojęcia.

Reklamując towar masz wybór albo korzystasz z praw konsumenta albo z gwarancji.

I tak w pierwszym przypadku na okres reklamacji wynosi 2 lata.

Od momentu wykrycia wady mamy 2 miesiące na reklamacje.

W okresie pierwszych 6 miesięcy to sprzedawca ma nam udowonić, że towar sprzedany w pełni sprawny. Powyżej 6 miesięcy to my musimy udowodnić, że towar był przy zakupie wadliwy.

Dodatkowo jeśli w ciągu 2 tygodni nie skontaktuje sięz nami serwisant/sprzedawca to uznaję się, że reklamacja została przyjęta.

Wariant drugi to poprostu warunki zawarte w gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności